Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Terepen nem ér le. Pedig megadtam már neki rá az esélyt. Sőt kanyarban se mindig, inkább csak kis sebességű mélyre döntött forgolódásnál. Ma is leért a csizma, (pedig nem lógatom a lábfejem) és nem lett újabb karc az idomon
Még kicsit off road módban használod meg két tigrisbukfenc és nem lesz gond a burokkal, le jön magától! :)
Na itt ér le.

A másik oldalon is van egy furcsa karc, kicsit feljebb, de abban még nem vagyok biztos hogy az én kezem van benne. Mindenesetre figyelgetni fogom, hogy mennyire fog fogyni
Szisztok.
Pár hete vettem egy 2002-es S modelt, piros .
Az lenne a kérdésem, hogy a régebbi modell kuplung kábelje talál-e erre? Töröttem vettem, törött a volt a fejidom, a kuplung fogantyú azt kicseréltem és kaptam kábelt, de 90-esekre talált, tehát a 2000-nél régebiekkre.
Lehet, hogy ez világ szabadalom, motor ülés beépített vibrátorral?
Le kéne védetni! +
Üdv a csapatnak!
G pavilon E 101 standján kiállítom az XJ 900-at! Az ülésébe tettem egy kis meglepit! (A hátsó ülésbe egy kis örömokozó az asszonyoknak! )
A hülyeségért én sem megyek a szomszédba!
Ez jó figyelemfelhívás száguldó társainknak... Sajnos hétvégén a Mátra is kész életveszély, hogy mikor ütik ki a motort alólad
ja hát ha teszel is érte..
nó plész tu rész
Szerintem sem. Volt már hogy hozzácsapódtam egy ilyen kétfős különítményhez a városban, úgy néztem mintha emberek lennének ők is
Kilóhússzal a Rákóczi-n a buszsávban reggel 8 kor rendszám nélkül?
Áh.........csak kedvesen megkénének hogy álljk féltérdre.
nem bántanak
Annyi motorosrendőrt láttam mindenfelé párosan hogy juhujjjjjj.
Én meg titkolom a rendszámom
Azmonnyuk nem Csepel.Bár én nullásozom.Ott meg max 80-110.
Nekem a Citadella-Gödöllő egyszer egy csütörtök délután (4-5 között) megvolt 25 perc alatt.. Haladni kell
Az necces félóra alatt.
7.-ére egész jó időt jósolnak!
http://www.idokep.hu/
9-kor indulnánk Csepelről, 9,30-ra leszünk kb. Kistarcsán!
az a szar, amikor a családtagokkal is el kell ezt játszani...
Most erre mit mondjak.
Elémdugja a néni a KIKA szórólapját.Mondom ezek monopol termékek csak ők adhatják.
De van olyanom ami ugyanolyan szövettel,mérettel rendelkezik csak picit más a formája KB 30-40e-el olcsóbban.
Asszed kell?
Naneeeeeeeem.Azt hozzam neki ami a képen van mert szeretné megnézni.
Mondom akkor tipli oda ahol látta.
nyugati kényelem, keleti elvárások
Ez itt magyarisztánban általános az élet minden területén.
Gyakorlatilag a "szart olcsón" elv érvényesül.
Bár van egy most felbukkanó "szart drágábban lényeg hogy csillogjon-villogjon és legyen 50%-os akció felirat rajta" nézet kezd nagyon elterjedni.
Az ár a lényeg, meg hogy guruljon.. legalább nem egyszerre kell kifizetni a motor "értékét"

2009 októberétől hirdetgettem a motort, találkoztam pár hozzáállással meg véleménnyel.
Inkább lelakod csak hogy lehessen örömmel költeni rá.
Imádom a magyar vevőket.
Ezt mondom.. van egy ár amiért lehet hirdetni, meg van egy ár amennyiért el lehet adni.

Én nagyon sokáig 350-et szerettem volna kapni a GS-ért.. aztán dobozokkal együtt 270-ért tudtam eladni. Mondjuk nem panaszkodom, mert ez a 270 megvan 350..tekintve hogy pár dolog azért már cserés volt rajta.. vagy éppen hogy csak 50%-os

Amikor 350-ért árultam, akkor beleköthetetlen állapotban volt, meg is kaptam az érdeklődőktől, hogy nem hihető a motor állapota.. hát mondom kapjátok be
Én is hozzá szólnék az ár témához, ha nem gond:
Nem titok, én a Divit 3 hete 415.000.-Ft-ért vettem 'nyersen',majd' 100.000.-Ft-al kevesebbért, mint amennyiért eredetileg szerették volna eladni. Erre jött még rá az egyéb hazai költség,a mit leírtam egy hete (70.000.-Ft).
Nekem az import árban benne volt még vadiúj hátsó gumi, összes 'testnedv', összes szűrő+fékbetétek.
Képet tettem fel a gépről, szerintem egy szavam sem lehet..
Szállítással együtt 500.000.-Ft-ban volt a gép.

Ha XJ-s túra lesz, szívesen csatlakoznék hozzátok innen a nyugati végről...