Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, láttam, tetszik is, de egyenlőre még nemn vitték el a mostanit.
Igaz, ez nem az a fórum, de a honda deauwille is nagyon tetszik, mejd még meglátjuk melyik lesz. Lehet h marad a Dl, ha nem jönnek érte.
De a japán belpiacosokon is. Viszont ez szőrszálhasogatás

Viszonylag sokat mentem már éjszakai is az XJ-vel, eddig senki nem villantott rám szemből, hogy zavarná a fényem. Nem tudom miben tér el pontosan az angol fényszóró a motorokon a kontinensen futókhoz képest (autóknál vágom). Igazából én a GS-nél se vettem észre hogy féloldalasan világítana, mint ahogy az az autóknál megszokott (út jobb szélén hosszabb fénycsóva), és az XJ-nél sem tapasztaltam ilyet.

Tulajdonképpen meg úgy szarom le ahogy van, forgalomba helyezték, 3szor volt már műszaki vizsgán, ebből 2 a KPM-nél volt
Arra kiváncsi lennék, hogy az angol import motorokban hányan cseréltek már fényszórót, mert elvileg azt is kellene.
Írj emailt küldök képet és megbeszéljük.
Mennyi lenne az ára?
Oldjawas kollégától elnézést (az ő motorja is eladó ugyebár..), de én most per pill ezt nézném meg.

Jól felszerelt, szép állapotúnak tűnő motor. Friss műszakival, honosítva alku nélkül is 550-ért a neveden van

Az én motorom is "angol", ráadásul az első magyar tulajdonosa az ebayen ütötte le, látatlanul
Nem akar senk se venni egy GIVI Monorack dobozt? Teljesen hibátlan szép festésű (sötét zöld).
Nem tudom hány literes de baromi nagy, 2 sisak majdnem belefér, háttámlás.

Nekem teljesen felesleges nem használom ha valakit érdekel írjon a dfc7@freemail.hu-ra és kitalálunk rá valamit.
Szia!
Köszönöm a gyors választ, és valóban kihagytam egy 2-est.
He elviszik a 7 végén a Dl-t, akkor lehet, hogy nézek egy ilyet, bár nem sok van eladó.
A tied nagyon szép!
Szia
A benzincsapba van egy membrán amit a vákuum nyit! Az egyes henger szívócsonkjánál szokott csatlakozni egy csővel!
A pri állás kiiktatja a membránt így akkor is folyik a benzin ha nem jár a motor! Ez azért veszélyes mert ha véletlen nem zárna a tűszelep a karbiba és pont nyitva van a szívó szelep akkor folyik be a hengerbe a benya!
Szia!
Ezen a képen talán látható, egy kis műanyag cső öleli át a bowden véget.
Elvileg abban csúszik-forog, és nem közvetlen a karban.
Rezonálni rezonál, de máskor. A rezonancia 70-es tempónál a legerősebb, és 70-90 km/h között van érezhetően jelen. Szerencsére ebben a sebességtartományban nem szoktam közlekedni hosszútávon. Városban meg visszavettem a tempót 60-ra, hogy ne bizseregjen a seggem.

2. a kérdés, vagy két személlyel vagy kíváncsi a fogyasztására?

Két személlyel még nem használtam úgy hogy abból értelmezhető adatot tudjak nyerni.
Eddig egyetlen egyszer használtam úgy a motort, hogy tartósan nem mentem vele 120-nál többel, akkor valahol 5,5-6 között volt a fogyasztása.

Mostanában igyekszem moderálni magam.. már ha sikerül, 120-140 közötti tempót preferálom, így olyan 6,5 lityó lehet a fogyasztás.. de igazából nem nagyon számolom, mert ha számolnám se mennék vele kevesebbel, úgyhogy nem idegesítem magam csak tankolom ha kell
Szia Dipshit!
Lenne 1-2 kérdésem hozzád.
Volt xj-m, de az 600-as volt, ezért lennék kíváncsi 2 dologra.
1. A tied is rezonál 100-110 körül?
2. személlyel 120-as utazóig milyen a fogyasztása?
Előre is köszönöm!
Csapot bocs! este van már
Az nyitja a karbit ha normál ill tartalák módban van, a vákumot veszi le ehez a szívósorról. Kivétel a pri módban :)
Természetesen én sem tennék semmit tönkre, amit nem muszáj.
Sziasztok!
Tegnap megrendeltem a bowdent ma már itt is volt.
Már be is szereltem. Talán ez bírni fogja.
A szakadt bowden végén a kuplung karnál úgy nézett ki mintha a gömb berágott volna ezért nem tudott fordulni a karban.
Lehet, hogy a kar is cserés?
Más!
A benzincsapba két cső csatlakozik. Az egyik megy a karbiba a másik mire valóLó? Mert ez el volt töve jó nagy lyuk volt rajta de a motor így is ment.
Köszönöm a bowdenhez a segítséget.
Szia
Láttam már ilyen Krausert 900 Divin! Úgy van felfogatva hogy oldalról ki van fúrva az idom és úgy csatlakozik a segédvázhoz! Én biztos nem fúrnám ki az idomot!
Jahh és mellékesen műanyag a konzol!
Amúgy monokey rendszerű dobozokhoz szoktam keretet csinálni,mert ez a legelterjedtebb,de akármilyen más dobozhoz is tudnék!
Köszi, mentettem, agyalok.
Amíg nem kerülök haza.. találtam olyan képet a Diviről amin viszonylag jól látszódik a konzol. Agyalni talán megteszi addig is.
Szevasz!
Beszéltem a lakatossal,rozsdamentes, saválló anyagból polirozva 20 ezer ft. ha nem kell polírozni, akkor 15 ezer.
A polírozást szerintem házilag is megoldjuk,egyébként a gyárival megegyező lesz. Jövő héten viszem a motort hozzá és remélem hamar legyártja.
Sziasztok,

Az első féktárcsám eléggé gány, így a cseréje mellett döntöttem. Tudtok ajánlani valami jó forrást ahol olcsón tudom beszerezni a tárcsát+betéteket?
köszi srácok, remélem minden ok lesz
Én a legtöbb divi fényképen és hirdetésen azt a fajta "ezek szerint Krauser" dobozt látom rászerelve, amit én linkeltem be.
A te fajtádat még nem is láttam úgy tünik.
Nem, ez nem olyan. Ez egy Krauser szett amit a Yamaha előszeretettel szórt fel a Divire kvázi gyárilag. De nekem nem ilyen dobozaim vannak, hanem olyan amit az előbb linkeltem. Azt a fajta dobozt többféle Yamaha modellre is feltették, de valóban nem a Divi első számú doboza volt ha így nézzük
Meglátjuk mi lesz a vége. Még van nyolc nap belőle.