Még nem tudom. De valamit kell csinálni. Idom marad.. legfeljebb módosítok rajta.
Amíg még megvan a teljes idom, most már tényleg elmegyek valahova ahol üvegszálas cuccokkal foglalkoznak. Jó volna egy olyan idom, aminek az alja valamilyen fémből van.. azt nem lehet ledarálni.
Ez a saját balfaszságom. Üres, friss aszfalton szlalomozgattam 40-60 közötti tempóban), meg gyakoroltam a megfordulást. Hallottam végig hogy le-leér valami.. bosszant, hogy figyelmetlenségből kárt csináltam.
Kíváncsi leszek hogy éles helyzetben, szerpentinen mi lesz
Èn ugyan így jártam tavaly. A kipufogó gyüjtö részének takarólemeze ért le. Ki is emelte a hátulját motornak egy pillantra...kerestem mindenhol, mire megtaláltam hova mart bele. Bár nekem nem volt ilyen probléma elötte, csak most nem keményitetem fel a hátsó rugostagokat, igy egy tempos jobbosba odavertem. Bár hozzá kell tegyem, igen szar hullámos volt az út felülete is...
Ismerős kárpitos srác csinálta Cselen, de csak úgy szivességből.
Kevés a szabadideje valamelyik szállodának dolgozik most és tele van melóval. Ez elég ritkaság manapság.
Sziasztok!
Van rendszám a motoromon,egy kis türelem, meg utánjárás kellett. a papírozáshoz, de,hát ez egy ilyen ország.
Gurultam egy kicsit, de elég szeles idő volt, kabátom van , de nadrágot kell vennem,mert farmerban majd lefagyott a tököm.
No meg szoknom kell még,más mint a p20as.
Ha valaki tudja de biztosra,hogy az xj550 és az xj600 motor blokkja között pl. a szelep fedél közt mi a külömbség. Hány liter olaj kel az xj600ba .És véletlenül a szelepszár szimering méretét.
Ugyanis ha az sokáig leérne, szépen felmelegedne, meg szikrázna mint a rossebb, előbb-utóbb felgyújtaná az egész motort. Oszt jól kinéznél.