Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj, hogy azzal meg felgyújtanád a motort. És ez most csak félig vicc.

Ugyanis ha az sokáig leérne, szépen felmelegedne, meg szikrázna mint a rossebb, előbb-utóbb felgyújtaná az egész motort. Oszt jól kinéznél.
Még nem tudom. De valamit kell csinálni. Idom marad.. legfeljebb módosítok rajta.

Amíg még megvan a teljes idom, most már tényleg elmegyek valahova ahol üvegszálas cuccokkal foglalkoznak. Jó volna egy olyan idom, aminek az alja valamilyen fémből van.. azt nem lehet ledarálni.
Mi lesz mi lesz? Viszel magaddal kisérő motorost, aki szedegeti utánad a motor darabjait. Aztán ha odaértek, újra összerakjátok.
Ez a saját balfaszságom. Üres, friss aszfalton szlalomozgattam 40-60 közötti tempóban), meg gyakoroltam a megfordulást. Hallottam végig hogy le-leér valami.. bosszant, hogy figyelmetlenségből kárt csináltam.

Kíváncsi leszek hogy éles helyzetben, szerpentinen mi lesz
Èn ugyan így jártam tavaly. A kipufogó gyüjtö részének takarólemeze ért le. Ki is emelte a hátulját motornak egy pillantra...kerestem mindenhol, mire megtaláltam hova mart bele. Bár nekem nem volt ilyen probléma elötte, csak most nem keményitetem fel a hátsó rugostagokat, igy egy tempos jobbosba odavertem. Bár hozzá kell tegyem, igen szar hullámos volt az út felülete is...
Hello!

Eladóvá vált gstibb exmotorja: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_600_s_diversion-53910
84
Nem láttuk az előzményt, de eddig annyi, mintha nem fért volna el a motoros, ezért megrugdossa a kocsit, ha ennyi volt, akkor megérdemelte.
Mi ebben a különös?
Te nem így rendezed a vitás kérdéseket?
Egyet nem értek, a fegyver hol marad?
‎- Pinokkió! Hol a lábad?
- Ne b@ssz... Rossz fát tettem a tűzre!
Ismerős kárpitos srác csinálta Cselen, de csak úgy szivességből.
Kevés a szabadideje valamelyik szállodának dolgozik most és tele van melóval. Ez elég ritkaság manapság.
Ez szép lett. Ilyennel én is kiegyeznék.
Céép munka .
Vastagon kacsazsír, akkor kap belőle a hátsó kerék is és lehet driftelni
Mafasz, ez kurva jó, honnan van?
Sziasztok!
Van rendszám a motoromon,egy kis türelem, meg utánjárás kellett. a papírozáshoz, de,hát ez egy ilyen ország.
Gurultam egy kicsit, de elég szeles idő volt, kabátom van , de nadrágot kell vennem,mert farmerban majd lefagyott a tököm.
No meg szoknom kell még,más mint a p20as.
Ígértem néhány képet a haver új üléséről!
Közelről is egész jól néz ki, csak sajnos majdnem egy hónapot vári kellet rá, de csak 16 ezer volt.
Ha valaki tudja de biztosra,hogy az xj550 és az xj600 motor blokkja között pl. a szelep fedél közt mi a külömbség. Hány liter olaj kel az xj600ba .És véletlenül a szelepszár szimering méretét.
Egy-egy ilyen csík már azért adhatja..
Titán lemez..olcsón adhatják
Így se nagyon
Ha megemeli nem ér le a lába.
én öntöttvasra gondoltam,attól izgalmasabb lenne
Emeld meg a gépet vagy 5centivel jól jöhet az még a havasokban, vízmosásokban.
Csak a titán lemez..............az acél nemigen.