Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit adnak értük, mint a rendes emberekért.
Verjük meg őket!
Egyébként link társulat. A BMW-met szerepeltetni akarták az újságban.
Meg volt minden beszélve.
Előző nap késő este hiv a srác, hogy a főszerkesztőjük úgy döntött, hogy most mégsem, mert csak. Majd egyszer csak hivnak.
Na azóta sem.

Nincs ezzel gond, de miután ők akartak cikket irni belőle, én keresgéltem őket, majd megint miután a nekik megfelelő időpontot kierőszakolták, ezután szóltak az utolsó pillanatban, hogy mégsem.
Innentől kezdve sajnos azt is elfelejtettem, kinek adtam el a BMW-t.
Nem baj ha ilyen is van benne, igy legalább a közönség szeme előtt maradnak.
Csak akkor olyan diktálja a cikket, mint mondjuk Biti.
.. vagy kérjenek fel egy vendég cikkírót
Ez is tény. Hiába, nehéz a fiatal ujságirók dolga.
Ezeket a vasakat hagyják meg a Youngtimer/Oldtimer magazinoknak.
Szerintem.
Most átlapoztam,de nem volt zzr Amiben Kawák+a Honda Vf van,más írta.De ez már szőrszálhasogatás
Szerintem az nem elég. Ha nincs tapasztalata 70-80-as évekbeli vasakkal, bármennyit kihagyhat a két motor között, nem fogja tudni, érezni mi a normális és mi nem a régi motornál. Aki modern gépekkel motorozik, az csak ahhoz tud viszonyítani.
De én mondjuk ezt személyesen vele is megbeszéltem a cikk után, tehát nem a háta mögött köpködök rá.
Tudomásul is vette, igazából bocsánatot is kért.
Ő is azzal magyarázta, hogy az új, teljesen más motorokhoz van szokva.
Nem a kontraszttal van baj. De ez igy minden, csak nem objektiv.
Akkor hagyjon időt a két motor között és úgy teszteljen, majd irjon.
Szerintem.
Mondjuk hogy szemre úgy néz ki mint a krauser, azért még lehetnek különbségek.

De azt szinte biztosra veszem hogy egy állóhelyzeti egyszerű eldőlésnél nem szabadna hogy szerkezeti baja legyen egy doboznak. Max a tartókonzol ficcen egy kicsit közelebb a motor seggéhez.

Nyilván ha nagyobb sebességgel csúszna a verda az aszfalton akkor már nem lenne ilyen fényes a helyzet.
Értem.
Köszi a tájékoztatást!
Feltételezem nem.
Az XJ-m még Csabánál feküdt az oldalán dobozostól, és egyszer azt hiszem Montenegróban még egy autót el is kapott az egyik oldaldobozzal szerpentinezés közben. A dobozokon van egy-két apró benyomódás, de szerkezetileg hibátlanok. Ahogy néztem olyasmi anyagból vannak mint ezek a régi krauser dobozok. Szóval ha a 900-as Divit elbírják, akkor bármit

A GS dobozaihoz képest visszalépésnek éreztem ezeket a gyári Yamaha dobozokat, de eddig úgy tűnik ez alaptalan volt. A GS dobozai rugalmasak voltak Sziklás talajon eldőltem vele.. nem kis kavicsokra, hanem sziklákra és csak behorpadt a cucc több helyen, majd utána 1-2 perc alatt magától ki is rúgta magát. Olyan stram dobozokat mint az a típousú nonfango volt azóta sem láttam
Ez újságban egyebek közt a Kawasaki ZZR 1400-as teszt is szerepel!
Vajon te miket írtál volna ha a KAWA után átülsz az XJ-re?
Gondolom mindenki megtapasztalta már ezt a kontrasztot!
Nem törik össze a motor súlya alatt?
Sima dőlésnél a doboznak se lesz semmi baja.
Köszi!
Ennek tényleg nagyobb a térfogata. A másik leginkább a keret miatt tetszett. Alkalomadtán jó szolgálatot tehet, ha a moci esetleg eldőlne. Azért ez sokat számít, nem?
Erről a vasról 2 oldal képekkel a lényeg, a többi csak fogyasztja a papírt meg a tintát.
Érdekes,az Ocskay Zoli tudott objektiv tesztet csinálni,és nem hülyeségeket írni a Youngtimer magazinban.Ja,hogy kicsit utána kell járni a tipusnak?Ez különbözteti meg a jó ujságírót a rossztól........
Van két szett is eladó (csak a két oldaldoboz) 25-30 között
Így oldottam meg, de ha utassal utazol hátrább kel tolni az egészet, kényelmetlen az utas lábának.
Ilyen Krauser dobozokat lehet általában jó áron találni amivel többet is érsz mint ezekkel.
Ezek nekünk inkább "értékek".
A vételi árat meg nem értem, inkább a négyszáz felé közelit mint a háromszáz alá.

Valaki ezek szerint nagyon olcsón vált meg tőle. Vagy hülyeséget irtak.