Egyébként link társulat. A BMW-met szerepeltetni akarták az újságban.
Meg volt minden beszélve.
Előző nap késő este hiv a srác, hogy a főszerkesztőjük úgy döntött, hogy most mégsem, mert csak. Majd egyszer csak hivnak.
Na azóta sem.
Nincs ezzel gond, de miután ők akartak cikket irni belőle, én keresgéltem őket, majd megint miután a nekik megfelelő időpontot kierőszakolták, ezután szóltak az utolsó pillanatban, hogy mégsem.
Innentől kezdve sajnos azt is elfelejtettem, kinek adtam el a BMW-t.
Szerintem az nem elég. Ha nincs tapasztalata 70-80-as évekbeli vasakkal, bármennyit kihagyhat a két motor között, nem fogja tudni, érezni mi a normális és mi nem a régi motornál. Aki modern gépekkel motorozik, az csak ahhoz tud viszonyítani.
De én mondjuk ezt személyesen vele is megbeszéltem a cikk után, tehát nem a háta mögött köpködök rá.
Tudomásul is vette, igazából bocsánatot is kért.
Ő is azzal magyarázta, hogy az új, teljesen más motorokhoz van szokva.
Mondjuk hogy szemre úgy néz ki mint a krauser, azért még lehetnek különbségek.
De azt szinte biztosra veszem hogy egy állóhelyzeti egyszerű eldőlésnél nem szabadna hogy szerkezeti baja legyen egy doboznak. Max a tartókonzol ficcen egy kicsit közelebb a motor seggéhez.
Nyilván ha nagyobb sebességgel csúszna a verda az aszfalton akkor már nem lenne ilyen fényes a helyzet.
Feltételezem nem.
Az XJ-m még Csabánál feküdt az oldalán dobozostól, és egyszer azt hiszem Montenegróban még egy autót el is kapott az egyik oldaldobozzal szerpentinezés közben. A dobozokon van egy-két apró benyomódás, de szerkezetileg hibátlanok. Ahogy néztem olyasmi anyagból vannak mint ezek a régi krauser dobozok. Szóval ha a 900-as Divit elbírják, akkor bármit
A GS dobozaihoz képest visszalépésnek éreztem ezeket a gyári Yamaha dobozokat, de eddig úgy tűnik ez alaptalan volt. A GS dobozai rugalmasak voltak Sziklás talajon eldőltem vele.. nem kis kavicsokra, hanem sziklákra és csak behorpadt a cucc több helyen, majd utána 1-2 perc alatt magától ki is rúgta magát. Olyan stram dobozokat mint az a típousú nonfango volt azóta sem láttam
Ez újságban egyebek közt a Kawasaki ZZR 1400-as teszt is szerepel!
Vajon te miket írtál volna ha a KAWA után átülsz az XJ-re?
Gondolom mindenki megtapasztalta már ezt a kontrasztot!
Köszi!
Ennek tényleg nagyobb a térfogata. A másik leginkább a keret miatt tetszett. Alkalomadtán jó szolgálatot tehet, ha a moci esetleg eldőlne. Azért ez sokat számít, nem?
Érdekes,az Ocskay Zoli tudott objektiv tesztet csinálni,és nem hülyeségeket írni a Youngtimer magazinban.Ja,hogy kicsit utána kell járni a tipusnak?Ez különbözteti meg a jó ujságírót a rossztól........
Meg volt minden beszélve.
Előző nap késő este hiv a srác, hogy a főszerkesztőjük úgy döntött, hogy most mégsem, mert csak. Majd egyszer csak hivnak.
Na azóta sem.
Nincs ezzel gond, de miután ők akartak cikket irni belőle, én keresgéltem őket, majd megint miután a nekik megfelelő időpontot kierőszakolták, ezután szóltak az utolsó pillanatban, hogy mégsem.
Innentől kezdve sajnos azt is elfelejtettem, kinek adtam el a BMW-t.
Csak akkor olyan diktálja a cikket, mint mondjuk Biti.
Szerintem.
Tudomásul is vette, igazából bocsánatot is kért.
Ő is azzal magyarázta, hogy az új, teljesen más motorokhoz van szokva.
Akkor hagyjon időt a két motor között és úgy teszteljen, majd irjon.
Szerintem.
De azt szinte biztosra veszem hogy egy állóhelyzeti egyszerű eldőlésnél nem szabadna hogy szerkezeti baja legyen egy doboznak. Max a tartókonzol ficcen egy kicsit közelebb a motor seggéhez.
Nyilván ha nagyobb sebességgel csúszna a verda az aszfalton akkor már nem lenne ilyen fényes a helyzet.
Köszi a tájékoztatást!
Az XJ-m még Csabánál feküdt az oldalán dobozostól, és egyszer azt hiszem Montenegróban még egy autót el is kapott az egyik oldaldobozzal szerpentinezés közben. A dobozokon van egy-két apró benyomódás, de szerkezetileg hibátlanok. Ahogy néztem olyasmi anyagból vannak mint ezek a régi krauser dobozok. Szóval ha a 900-as Divit elbírják, akkor bármit
A GS dobozaihoz képest visszalépésnek éreztem ezeket a gyári Yamaha dobozokat, de eddig úgy tűnik ez alaptalan volt. A GS dobozai rugalmasak voltak Sziklás talajon eldőltem vele.. nem kis kavicsokra, hanem sziklákra és csak behorpadt a cucc több helyen, majd utána 1-2 perc alatt magától ki is rúgta magát. Olyan stram dobozokat mint az a típousú nonfango volt azóta sem láttam
Vajon te miket írtál volna ha a KAWA után átülsz az XJ-re?
Gondolom mindenki megtapasztalta már ezt a kontrasztot!
Ennek tényleg nagyobb a térfogata. A másik leginkább a keret miatt tetszett. Alkalomadtán jó szolgálatot tehet, ha a moci esetleg eldőlne. Azért ez sokat számít, nem?
Ezek nekünk inkább "értékek".
Valaki ezek szerint nagyon olcsón vált meg tőle. Vagy hülyeséget irtak.