Ma mentem vele 200 kilómétert és azt vettem észre, hogy előbújt egy rezonancia a motorban. Nyolcvan felett kezdődik és ahogy nő a sebesség, ez is növekszik. 120-130 nál már nagyon kellemetlen.
Szerintetek mitől lehet? Esetleg kerék kiegyensúlyozás, vagy valami más ötlet?
Sziasztok! Üdvözlök mindenkit. Segítséget szeretnék kérni tőletek. Közelmúltban vásároltam egy 95-ös xj 600-ast. Szeretnék cserélni első teló szimeringet. Az aljában lévő imbusz csavarnak hogyan lehet belülről ellentartani, mekkora vagy milyen méretű szerszámmal. Előre is köszönöm.
Ez bosszantó. Mivel ezen aztán nem kell láncot fújkálni, lehet hogy leszedem akkor. Aztán már csak az lesz a kérdés, hogy mi lesz a következő "lelógó" alkatrész
Az létezik, hogy hamarabb ér le a 900-as Divi kipufogója, mint a lábtartó?
Mivel az alföldre akkora kanyart nem tettek, ahol csak úgy le lehetne borítani a pincéig, így egy zöldmezős beruházás friss szervizútján kanyarogtam, meg szlalomoztam ma egy keveset.
Valami határozottan leért, és karcolt.. és nekem nagyon úgy tűnt, hogy a kipufogó volt az.
A karcolás ellenére, is maradt még szűz hely a gumi szélén.. ezek szerint lehet hogy az maradni is fog?
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, mert én már teljesen tanácstalan vagyok.
Az a szitu, hogy a kilométeróra számlálója (sokkal)többet mér, mint a ténylegesen megtett út. A sebességet viszont jól méri(ez utóbbi nem baj ). Már kicseréltem az órát és az óra spirálját meghajtó csigát is. A probléma viszont mit sem változott.
Szerintetek mi lehet a gond?
Aki tud valami jó megoldást, kérem segítsen!
Előre is köszi!
A tiéd tényleg első osztályú, frankó munka!Szép!
Lehet, hogy utánajárok egy lakatosnál ennek a házi barkácsnak...
Esetleg műszerfalplexi vagy ülés ügyében valaki....?:-)
Most értem haza egy laza kis 200 km-es túráról, cakhogy szokjuk egymást a paripával. Felül kell írnom néhány nappal korábbi félelmeimet, ez egy nagyon kezes, nagyon kényelmes motor! Meglepően könnyű kezelni a súlyához képest, még tele tankkal is! A telók nem valami pengék ezen a típuson, de ezen lehet segíteni. Van egy kis rezonancia is bizonyos ford. szám tartományban, de egyáltalán nem vészes. Szerintem tökéletes ár/érték arányú motor!
ma elindítottam a motort az őszi leállítás után először.
karbikban nem volt benzin, mert leengedtem ősszel.
Pri -ben volt kb egy órát(eddig max 15-20percig hagytam így) és első gombnyomásra indult(mind a 4 henger) kb mintha egy napja ment volna utoljára.
máskor meg az autó akksijával kellett rásegíteni, hogy hajlandó legyen elindulni kb negyed óra kinzás után.
Ha olcsón akarsz jót, akkor szerintem próbálkozz meg egy saját készítésű bukócsővel. A sajátomat kb 3.000Ft anyagárból csináltam. (mondjuk a króm hatású porfestés utána ingyen volt ) Az adatlapomon találsz róla képet.
Ma reggel 7:30-kor láttam egy ugyanolyan piros 900-as divit Pécsen a Rókus u.-ban, mint az enyém, integettem is, de nem vett észre, esetleg innen valaki? Üdv neki bárki is volt
Látom mindenki most műszakiztat, jövő csütörtök du. én is viszem. Annyit mondtak, hogy világítson minden és legyen tiszta a gép a váz és motorszámnál, úgyhogy nem hiszem, hogy 10percnél tovább ott leszek, pláne, hogy nem NKH, hanem maszek szervíz akikhez a kocsit is hordom évek óta, még motoros fékpadjuk sincs ha jól láttam, így remélem tényleg gyorsan végzek...
Ma mentem vele 200 kilómétert és azt vettem észre, hogy előbújt egy rezonancia a motorban. Nyolcvan felett kezdődik és ahogy nő a sebesség, ez is növekszik. 120-130 nál már nagyon kellemetlen.
Szerintetek mitől lehet? Esetleg kerék kiegyensúlyozás, vagy valami más ötlet?