persze,nem is kívánom ingyen!DPD-vel kuld el.megszerzem a pontos címét és kuldom.ha ez nem okoz gondot.ha tul sok a macera korulotte kocsiba ulok és megyek!
9700 Ft a posta, plusz 2000 Ft az utánvétel,ha van VÚB bank a közeledben adok bankszámlaszámot amire befizetsz,spórolsz vele 2000 Ft-ot! E mail-edet add meg légyszi!
ez ez kell nekem! még 1 aksi,muszaki és mehetek végre motorozni .egyenlore a posta/csomagkuldo/a legegyszerubb nekem.van 7 kamionos baratom,de 1sem felétek jár.ma kuldom a címet.
Megtudná valaki mondani mi a szerepe annak a lemeznek a fékolajtartályban? (Elsőben) Ha leveszem a fedelet és kijön a gumi tömítés alatta van kissé ovális alakú.
Nos nem tudom mi van a fékemmel eddig napokig csepegett a fékkart tartó csavar alján a fékfolyadék. Tegnap levettem fedelet fordítva volt beletéve ez a lemez és lent ült az alján. Én visszafordítottam kifújtam mindent féktisztítóval azóta eltelt 24 óra és nyomát se látni szivárgásnak.
(Januárban cserélte szerelő a fékfolyadékot DOT 5.1-re,(nem is nagyon használtam egész idáig a gépet) kb 1 hete vettem észre hogy folyik végig a motor oldalán és hogy arról a csavarról folyamatosan csepeg lefele ez volt az előzmény.)
Haver Szerdán volt műszakin a SUZUKI Intruderrel érdekes történetet mesélt!
A vizsgán kifogásolták a bukócsövét keresték benne az E betűt, csak úgy engedték át a motort, ha leszerelte a csövet.
Srác víz- gázszerelő tehát ért a csövekhez és egy gyári bukócső volt a minta.
Bocsánat, nem sokszor vagyok az oldalon és úgy tűnik, akkor is félre értem a kérdéseket :-) Azért örülök, hogy mások értelmesen válaszoltak, nem úgy mint én. Remélem azóta sikerült pótolni a hiányzó darabot...
Osztom a véleményed, kezes motor, könnyű vezetni, csak tolni nem
Köszönöm a felvetést, de engem nem érdekel az alsó idom, mivel szeretem ha látszik a blokk, plusz el se férne a brutál bukócső miatt amit konstruáltam a gépre
Épp most lettem kész a töltésjelzővel, kipróbáltam, remekül működik, holnap be is szerelem...
Ha valakit érdekelne: http://bsselektronika.hu/index...
kb. 300Ft anyagköltség és 3-4 óra munka az egész.
(A beültetési rajzon A1 és A2 fel van cserélve!)
Nem tudom, hogy mit érzel. Nekem annyira magától értetődően történik minden ezen a motoron, hogy az már szinte unalmas is. Ha nem kell tologatni, a tömege se tűnik aggasztónak.
Köszi az információt, tegnap megoldottuk egymotorszerelő sráccal, aki egyúttal felkészítette (átnézte) a motort a keddi műszakira. Szerencsére nem volt semmi gond!
Télen veszem ki az akksit legközelebb, akkor majd újra megküzdök vele.
Azé' ez az akksi elrejtés ostoba egy megoldás volt, nemde?:-) Node mindegy, ez legyen a legkevesebb. Tegnap meghajtottam a gépet egy picit hosszabban, hát....azt hiszem szoknunk kell még egymást, fura egy egyveleg ez a brutális súly és a kardánhajtás kombinációja.
A teljes idommal kapcsolatban egy infó:
Kb. két héttel ezelőtt volt fenn az egyik osztrák honlapon egy bontásra ítélt gép (1995-zöld), amely teljes idomos volt, de az idomok valamennyire sérültek voltak. Akit érdekel, ezen az oldalon tud utána nézni: www.1000ps.at
És itt is találhat érdekességeket: www.motorrad.at www.willhaben.at www.avto.net (szlovén)
Bocs, ha előttetek ismertek ezek az oldalak már, azért böngésztem sokáig ezeket, mert a nyugati határszélen vagyok, gyakorlatilag 60 km-es körzetben meg tudtam nézni a múltkor 4-5 eladó motort.
Nincs ingerenciája a kedves 900-as tulajoknak olyan alsó idomra mint ami nekem van? Ha lenne elég érdeklődő, próba cseresznye alapon megkeresném a szomszéd faluban lévő főleg kayakokat gyártő műhelyt (üvegszálas műanyagban otthon vannak), hogy mi pénzért csinálnának a meglévő idom alapján 1-2-3 akármennyi másikat. Az enyém lenne ugye a minta
Szóval van az a pénz amiért érdekes lehet nektek? (a gyári új, legalábbis amiket találtam vagyonokért van)
Még csak az 500. közös kilométerünknél járok.. de azért egész biztató ütemben fogy a majrécsíkom. Szőrös gumikkal vettem a motort, de már kopnak
Nos nem tudom mi van a fékemmel eddig napokig csepegett a fékkart tartó csavar alján a fékfolyadék. Tegnap levettem fedelet fordítva volt beletéve ez a lemez és lent ült az alján. Én visszafordítottam kifújtam mindent féktisztítóval azóta eltelt 24 óra és nyomát se látni szivárgásnak.
(Januárban cserélte szerelő a fékfolyadékot DOT 5.1-re,(nem is nagyon használtam egész idáig a gépet) kb 1 hete vettem észre hogy folyik végig a motor oldalán és hogy arról a csavarról folyamatosan csepeg lefele ez volt az előzmény.)
A vizsgán kifogásolták a bukócsövét keresték benne az E betűt, csak úgy engedték át a motort, ha leszerelte a csövet.
Srác víz- gázszerelő tehát ért a csövekhez és egy gyári bukócső volt a minta.
Viszont a fordulatszámmérőm még mindig "ugrál"0-3000 között...
Bocsánat, nem sokszor vagyok az oldalon és úgy tűnik, akkor is félre értem a kérdéseket :-) Azért örülök, hogy mások értelmesen válaszoltak, nem úgy mint én. Remélem azóta sikerült pótolni a hiányzó darabot...
Köszönöm a felvetést, de engem nem érdekel az alsó idom, mivel szeretem ha látszik a blokk, plusz el se férne a brutál bukócső miatt amit konstruáltam a gépre
Épp most lettem kész a töltésjelzővel, kipróbáltam, remekül működik, holnap be is szerelem...
Ha valakit érdekelne:
http://bsselektronika.hu/index...
kb. 300Ft anyagköltség és 3-4 óra munka az egész.
(A beültetési rajzon A1 és A2 fel van cserélve!)
Terepen nem az igazi.. de erre azért számítottam
Köszi az információt, tegnap megoldottuk egymotorszerelő sráccal, aki egyúttal felkészítette (átnézte) a motort a keddi műszakira. Szerencsére nem volt semmi gond!
Télen veszem ki az akksit legközelebb, akkor majd újra megküzdök vele.
Azé' ez az akksi elrejtés ostoba egy megoldás volt, nemde?:-) Node mindegy, ez legyen a legkevesebb. Tegnap meghajtottam a gépet egy picit hosszabban, hát....azt hiszem szoknunk kell még egymást, fura egy egyveleg ez a brutális súly és a kardánhajtás kombinációja.
A teljes idommal kapcsolatban egy infó:
Kb. két héttel ezelőtt volt fenn az egyik osztrák honlapon egy bontásra ítélt gép (1995-zöld), amely teljes idomos volt, de az idomok valamennyire sérültek voltak. Akit érdekel, ezen az oldalon tud utána nézni:
www.1000ps.at
És itt is találhat érdekességeket:
www.motorrad.at
www.willhaben.at
www.avto.net (szlovén)
Bocs, ha előttetek ismertek ezek az oldalak már, azért böngésztem sokáig ezeket, mert a nyugati határszélen vagyok, gyakorlatilag 60 km-es körzetben meg tudtam nézni a múltkor 4-5 eladó motort.
De a kérdezés nem kerül semmibe.
Szóval van az a pénz amiért érdekes lehet nektek? (a gyári új, legalábbis amiket találtam vagyonokért van)