Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fj-1200-őn detto. Szinte lehetetlen úgy kicserélni hogy lásd is. Megcsinálhatták volna előre-levehetősre ezeket...
A 600-ban az biztos, hogy félig nőgyógyászati műtét. Mivel vagy látod, de nem éred el, vagy elérsz odáig de nem látod, hogy mit csinálsz.
Valakit érdekel a képen látható Metzeler tourance hátsó gumim, nekem túl nagynak bizonyult mérete: 150 70/R17,csere érdekel!
persze,nem is kívánom ingyen!DPD-vel kuld el.megszerzem a pontos címét és kuldom.ha ez nem okoz gondot.ha tul sok a macera korulotte kocsiba ulok és megyek!
1800 Ft ,20 kg-ig belföldön.
900-as Divin nagy szopó a fényszóróban izzót cserélni?
DPD-vel talán olcsóbb. Bár ingyen senki nem visz semmit
van ismerosom a Nográd megyei Cereden,hozzá lehetne kuldeni.az mennyibe lenne?
Igen! Nem távolság függő,ha Szegeden adom fel akkor is ennyi! Mondanám hogy elviszem üzemanyagárban de az is benne lenne 7000-ben!
E mail. richard80@azet.sk
szlovakiába ennyi a posta koltség?
9700 Ft a posta, plusz 2000 Ft az utánvétel,ha van VÚB bank a közeledben adok bankszámlaszámot amire befizetsz,spórolsz vele 2000 Ft-ot! E mail-edet add meg légyszi!
ez ez kell nekem! még 1 aksi,muszaki és mehetek végre motorozni .egyenlore a posta/csomagkuldo/a legegyszerubb nekem.van 7 kamionos baratom,de 1sem felétek jár.ma kuldom a címet.
richard80! Csak lásd mit veszel!
Update. Terepen (továbbra is homokos dűlőút) előre dőlve, kiállva a nyeregből egész tűrhetően viselkedik a 900-as Azt hiszem kezdek ráérezni a gépre.


Még csak az 500. közös kilométerünknél járok.. de azért egész biztató ütemben fogy a majrécsíkom. Szőrös gumikkal vettem a motort, de már kopnak
Dilettáns idióták. Ez ugyanolyan mint a sárpofozós hülyeségük. Ha nem ér tengelyközépig akkor nem jó...
Megtudná valaki mondani mi a szerepe annak a lemeznek a fékolajtartályban? (Elsőben) Ha leveszem a fedelet és kijön a gumi tömítés alatta van kissé ovális alakú.

Nos nem tudom mi van a fékemmel eddig napokig csepegett a fékkart tartó csavar alján a fékfolyadék. Tegnap levettem fedelet fordítva volt beletéve ez a lemez és lent ült az alján. Én visszafordítottam kifújtam mindent féktisztítóval azóta eltelt 24 óra és nyomát se látni szivárgásnak.

(Januárban cserélte szerelő a fékfolyadékot DOT 5.1-re,(nem is nagyon használtam egész idáig a gépet) kb 1 hete vettem észre hogy folyik végig a motor oldalán és hogy arról a csavarról folyamatosan csepeg lefele ez volt az előzmény.)
Haver Szerdán volt műszakin a SUZUKI Intruderrel érdekes történetet mesélt!
A vizsgán kifogásolták a bukócsövét keresték benne az E betűt, csak úgy engedték át a motort, ha leszerelte a csövet.
Srác víz- gázszerelő tehát ért a csövekhez és egy gyári bukócső volt a minta.
Igen,igen köszönöm mindenkinek, azóta sikerült beszereznem a hiányzó alkatrészt.
Viszont a fordulatszámmérőm még mindig "ugrál"0-3000 között...
Hello Mester7,

Bocsánat, nem sokszor vagyok az oldalon és úgy tűnik, akkor is félre értem a kérdéseket :-) Azért örülök, hogy mások értelmesen válaszoltak, nem úgy mint én. Remélem azóta sikerült pótolni a hiányzó darabot...
Osztom a véleményed, kezes motor, könnyű vezetni, csak tolni nem
Köszönöm a felvetést, de engem nem érdekel az alsó idom, mivel szeretem ha látszik a blokk, plusz el se férne a brutál bukócső miatt amit konstruáltam a gépre
Épp most lettem kész a töltésjelzővel, kipróbáltam, remekül működik, holnap be is szerelem...
Ha valakit érdekelne:
http://bsselektronika.hu/index...
kb. 300Ft anyagköltség és 3-4 óra munka az egész.
(A beültetési rajzon A1 és A2 fel van cserélve!)
Nem tudom, hogy mit érzel. Nekem annyira magától értetődően történik minden ezen a motoron, hogy az már szinte unalmas is. Ha nem kell tologatni, a tömege se tűnik aggasztónak.

Terepen nem az igazi.. de erre azért számítottam
Szia tomkraft!

Köszi az információt, tegnap megoldottuk egymotorszerelő sráccal, aki egyúttal felkészítette (átnézte) a motort a keddi műszakira. Szerencsére nem volt semmi gond!
Télen veszem ki az akksit legközelebb, akkor majd újra megküzdök vele.
Azé' ez az akksi elrejtés ostoba egy megoldás volt, nemde?:-) Node mindegy, ez legyen a legkevesebb. Tegnap meghajtottam a gépet egy picit hosszabban, hát....azt hiszem szoknunk kell még egymást, fura egy egyveleg ez a brutális súly és a kardánhajtás kombinációja.

A teljes idommal kapcsolatban egy infó:
Kb. két héttel ezelőtt volt fenn az egyik osztrák honlapon egy bontásra ítélt gép (1995-zöld), amely teljes idomos volt, de az idomok valamennyire sérültek voltak. Akit érdekel, ezen az oldalon tud utána nézni:
www.1000ps.at
És itt is találhat érdekességeket:
www.motorrad.at
www.willhaben.at
www.avto.net (szlovén)

Bocs, ha előttetek ismertek ezek az oldalak már, azért böngésztem sokáig ezeket, mert a nyugati határszélen vagyok, gyakorlatilag 60 km-es körzetben meg tudtam nézni a múltkor 4-5 eladó motort.
Elképzelhető hogy érdekelne. De persze nem mindegy mennyiért, meg akkor még a tartóit is le kell gyártani valahogy.
De a kérdezés nem kerül semmibe.
Nincs ingerenciája a kedves 900-as tulajoknak olyan alsó idomra mint ami nekem van? Ha lenne elég érdeklődő, próba cseresznye alapon megkeresném a szomszéd faluban lévő főleg kayakokat gyártő műhelyt (üvegszálas műanyagban otthon vannak), hogy mi pénzért csinálnának a meglévő idom alapján 1-2-3 akármennyi másikat. Az enyém lenne ugye a minta

Szóval van az a pénz amiért érdekes lehet nektek? (a gyári új, legalábbis amiket találtam vagyonokért van)