Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Levenni nem igazán akarom pedig..mert elég jól néz ki. Egy komolyabb kanyargászás után szerintem ki is lyukadna. Szóval szerintem már 2 országgal odébb se lenne meg

Lakatossal kéne gyártatni valamilyen lemezből fém szoknyát.. az legalább szikrázna
Vagy majd megtanulsz nomád eszközökből (agyag fa, levél, elhalt állat tetemek! ) gyártani egyet magadnak mert egy világkörüli útra nem vihetsz magaddal 5 üvegszálas hasidomot!?
Megkaptam, hogy ez egy túramotor.. használjam ennek megfelelően

Amíg nem fogy el teljesen a hasidom, vetetek róla mintát valahol.. Aztán majd fel lehet írni a kopóalkatrészek listájára
Mondtam hogy a görgő a megoldás.
Ma leadtam szervizbe a gépet, aztán tanakodtunk a szerelővel, hogy vajon mi érhet le kanyarban, ha mélyre döntöm a motort, és meglett a ludas. Ledaráltam a hasidom alját

Mivel idomos motorom soha nem volt, így fel se tételeztem hogy az ér le. csak lábtartótól hátrafelé kerestem a ludast
Ha jó napja van éber őrmesternek simán ki is bontja a csomagot, és ha érvénytelen, akkor is megbüntet. Én inkább veszek 3 évenkét 1500-ért egyet
Igen, jól értelmezted :)
Érvényes nekem sem. De mindkét motoromban figyel egy, plusz egy még bent a lakásban is. Biztos ami biztos!
Remélem soha nem kell, de ha igen, akkor nagyon jól jön
Nekem 2007 óta nincs érvényes EÜ csomagom.. most meg perpill még érvénytelen sem. Jó hogy figyelmeztetsz (mindenkit..) Jobb a békesség, szerintem veszek is egyet. Nem egy ökör ára
Sziasztok! Köszönöm a segítséget mindenkinek, csinálok a telohoz egy szerszámot, ügyes és egyszerű megoldás.
Vazee Ma a törvény fura napszemüveges keménycsávós rendőrei megbüntiztek! NEM VOLT ELSŐSEGÉLY CSOMAGOM! Hopácska 10.000ft Akinek nincs vegyen!
Keresek xj600hoz 84es szelepszár szimeringet,és szelep fedél tömitést.
hali ez a rezgés tipushiba, kormány lengés csillapító és megszünik a rezgés
Az enyém 80-90-es tempónál rezeg, de akkor nagyon. 140-160 körül meg úgy megy, mintha arra találták volna ki
Figyeld meg hogy mekkora sebességnél és/vagy milyen fordulaton vibrál. Ha csak kis tartományban (pl. a 900-as XJ 170 Km/h-nál rezeg mint az állat, se alatta se fölötte) akkor nincs gáz, de ha tágabb a tartomány akkor lehet valami krampusz.
Nem tudom honnan vibrál, mert a kezem és a lábam is elzsibbadt mire hazaértem. Próbáltam kergetni, de nem segitett a vibráláson. Most agyalok hogy mi válthatja ki.
Ugye jól értem, hogy 178 kilométeren evett meg összesen 9.8-at?

Legalábbis remélem
Sziasztok!
Tegnap gurultam egyet két személlyel életemben másodszor, egy jó mocis partnerrel, fogyasztás 90-110-es tempónál, hegyen-völgyön 175km-9,8 liter. A kigyorsításokat és a tempót figyelembe véve elégedett vagyok a vassal! :)
Üdv
Szia fixj!

Divi 600 teló szétszedő ellentartó szerszámot gyorsan lehet készíteni, fogsz egy M16-os anyát (S24mm-es laptávú), ráhegesztesz egy kb 60cm-es fél colos csövet, amit a másik végén keresztben átfúrsz, hogy
át tudj dugni rajta egy csavarhúzót (ez lesz a T szár) és kész is.
Ha nincs hegesztőd, akkor egy M16-os csavarra rákontrázol két anyát, csavarfej megy a telóba, két anyára megy a dugókulcs, de ekkor is kell még kb 50 cm hosszabbító a kulcsra.
900 divinél ugyanígy, csak ha jól rémlik S27 laptávú (M18 anya kell hozzá)
Sok sikert!
én légkulccsal szedtem ki az inbuszt,
így nem kellett ellentartani neki
Ez kilőve. A felni és a gumi is gyári méretű.
Ezt én is megtapasztaltam amikor az XJ 900-ról átültem az FJ 1200-re.

Kardános után láncos gép, ráadásul az FJ egy kicsit vibrálósabb is mint a jó öreg gőzmozdony...
Gondolom nem kormány szitálásra gondolsz, hanem fenék zsibbasztó
vibrációra!
Az egy hónapos pihenő után a Divim is hasonló tünetet mutatott, de a Visegrádi és Dobogókői szerpentin meggyógyította, kicsit meg kell hajtani!
Másik lehetőség, hogy hozzászoktál a 900-as sima járásához.
A szerviz könyv 24mm-es kulcsnyállást ír a Divinél, fejből már nem emlékeztem rá.