Sziasztok!
Nem egy túl fontos dolog, de megkérdem, hátha van tapasztalatotok.
Kaptam ajándékba magyar gyártmányú am(auto mobil) gyártmányú lánckenősprét. Elég olcsó, az 500 ml csak 1300 forint. Kaptar 1.5 litert.
Használt már valaki? Mert ha nagyon összeb@ssza a gépet, rá sem fújom.
Nem aba bilincsre gondoltam van kifejezetten kipufogó bilincs pont ilyen akár rozsdamentes is.
Kiput cseréltem talán két éve, megvettem hozzá a gyári tűzgyűrűt, de nem tömített tökéleten, na itt került elő a paszta.
A perem nem ment el hál istennek. Valamit akkor elirtam. Ez egy elég spéci széles bilincs, nem sima, azért kérdeztem. Kb háromszor olyan vastag, mint az általános bilincsek.
A tömitő paszta nem rossz, de nem örökre akarom összerakni.
Ha nem lenne megsliccelve a kipuf és nem fújt volna ott ki még a bilincs alatt is, akkor nem is lenne gondom. De ezután azt hiszem leszedem a többit is, mert szerintem azok alatt is kifúj, ha ott is sliccelve van.
A slicceléseknél ott figyelnek a szép fekete koromcsikok.
Én gyári tömítéssel tenném fel a csövet a dobra ha kell, a Bandit fórumon Zöldi kartárs jó árban hozta nekem is amit cseréltem, 2e/db volt ha nem csal az emlékezetem!
Sziasztok!
Nekem most volt a szezonkezdet és meglepő volt a fogyasztásom aminek örültem is. 90-110-es tempó volt kicsit szeles napon és kanyarogva is kicsit 5,3. Az időjárás tekintetében én elégedett vagyok vele, mert elöző nap egyedül gurulva 4,8 volt szél nélkül. Úgy érzem megérte a sok szerelgetés, állítás, fuvókázás, mert lesz ez jobb is ha ismét össze melegszünk a géppel a szezonban. Széles útat márkatársaknak!
Üdv:Balázs
Sziasztok!
Ma végre én is elkezdhettem a szezont!
Viszont, keresek egy alkatrészt. Mégpedig a km óra spirálját meghajtó kütyü kéne. Ha van valakinek eladó darab, akkor szívesen üzletelnék!
Előre is köszi!
Sziasztok! Yamaha xj 750 seca hengerfej és szelepfedél tömítést keresnék!Valamint egy benzincsap is érdekelne!
Ha van valakinek vagy beszerzési forrást ismertek megköszönném a segítséget! Itt a tavasz a jó idő mindenkinek széles utat!
80-100 között szerintem hosszútávon használhatatlan. Vagy alatta vagy felette. Mondjuk én szeretem ha ráz.. de azért egy idő után rá lehet unni
Először azt hittem a személyiségem változott meg az új motorral, de szerintem csak a motor erőlteti rám a stílusát. Soha annyit nem mentem még 50-70 között városban mint ezzel..
Hát nekem ma konkrétan a bal kapaszkodót kellett utánahúzni, persze akkor már utánahúztam a jobb oldalit is, a hátsó kis müanyag fedelet szigeteltem le szövet szigetelőszalaggal, mert állandóan rezonál egymáson a müanyag és ronda hangja van. Arra gondolok, ami a hátsó lámpa felett van. Meg át kell nézni az első idomot is, mert nekem pl amikor vettem, szanaszéjjel állt az egész és az egyik része beleért az olajhűtőbe. Ott is rezonált.
De azt tudomásul kell venni, hogy sajnos ennek a motornak olyan nagy rezonanciája van, hogy időnként mindent át kell nézni.
Sziasztok!
Több helyen olvastam, illetve hallottam, hogy a 900-as Diviken néha csavarokat kell huzogatni, mert némelyik hajlamos a kilazulásra, ebből következően rezgést, zajt produkál. Én egyenlőre még semmi ilyet nem vettem észre, de kérdezném, ha mégis előfordul, honnét, melyik részről kell rá számítani?Ja,és melyik az a 'zörgős műanyag' rész?
Az előbb oldjawas kolléga is ezt említette.
Egy ilyen bilincset sikerült komplett gallyra vágnom, az alatta lévő fémperemmel együtt, mint amilyenek a képen vannak. Ha valakinek lenne, megköszönném.
Én is megjárattam ma a Divit. A lányommal elgurultunk Szigetszentmiklósra a veteránbörzére. Meg is lett az eredménye, annyi motor volt, hogy csak oldalt tudtam parkolni.
Amikor meg jöttem ki a motorral a parkrészből, felakadtam egy nagyon magasra épitett kősoron. Hárman emeltük át a motort, ennek folyománya hogy az egyik kipuffogó rögzitő bilincsem eltávozott az örök vadászmezőkre.
Hazafelé érdekes hangja volt a vasnak, részben kiszólt a bilincs helyén a kipuffó, részben ugyanezen ok miatt lett egy érdekes fütyülő hangja a mocinak, részben pedig visszahörög ott ahol hiányzik a bilincs.
Ugyhogy érdekes utunk volt.
Viszont ha már ugyis az alján kellett matatnom, gyorsan ledobtam belőle az olajat meg a szürőt és tettem bele újat. Hát mit mondjak, érdekes, majdnem viz állagú cucc jött le belőle. Ja, meg nekiálltam, szétszedtem a hátulját és meghúzogattam a csavarokat, valamint leszigeteltem a zörgős müanyag részeket. Most áldott csend van gázadáskor onnan.
Most azon agyalok, honnan fogok valami hasonló kipuffogó bilincset szerezni. Mert igy nem maradhat.
Ha ez ennyire nagy macera, akkor biztos a lehető legrosszabbkor fog bekövetkezni.Már előre látom hogy a világ vége után 100 kilométerrel az éjszaka közepén fog kiégni. Jó móka lesz
Kicsit elengedtem a lovakat.. 112 mérföldre (179km) tankoltam 13,9 litert Szóval eddig 5,8-7,8 a két szélsőérték amit ki tudtam hozni eddig a gépből..
Tavaly cseréltem tompítottat, de csak levett idomnál sikerült.
A fényszóró állító csavarok is hasonlóan jól... hozzáférhető helyen vannak, legalábbis az én kezem alig fér be oda, pedig döntenem kéne lefele rajta.
Azóta fellapoztam a Haynes manualt..
Eredetileg szándékomban állt legalább csak próba jelleggel kiszedni a tompítottat is (ami most jó), nem csak a helyzetjelzőt.. de egyelőre az éles helyzetig erről az akcióról letettem. A helyzetjelzőt hála égnek könnyen elérhető helyre tették, már csak izzót kell szereznem bele.
A Suzukimon minden sokkal egyszerűbben, szerelés barátabban volt megoldva.
Nem egy túl fontos dolog, de megkérdem, hátha van tapasztalatotok.
Kaptam ajándékba magyar gyártmányú am(auto mobil) gyártmányú lánckenősprét. Elég olcsó, az 500 ml csak 1300 forint. Kaptar 1.5 litert.
Használt már valaki? Mert ha nagyon összeb@ssza a gépet, rá sem fújom.