Igazából hazudtam, mert jól hangzott, bár XJ9 lehet tolt már át döglött vasat...
Viszont emlékszem, amikor egy "ismerős" 205GTI annyira szét volt pumpolva, hogy egy ladáról kapta meg a zöldkártyát :D
Hegyes tengely, hullámzó alapjárat, stb...:D
Hello!
Régen jártam erre. Szóval az én masinám is átment a vizsgán tegnap, megint elsőre, és megint nem kellett csinálni rajta semmit. 19.300 Ft-ba került, úgy hogy nem én vittem, hanem egy szervízt hatalmaztam fel rá.
Lentebb megint a fogyasztásról volt szó, illetve a benya minőségéről. Az én tapasztalatom szerint tök mindegy mit tankolok. Shell-el kezdtem, de a 440 Ft-os ár miatt, átkényszerültem Romániába tankolni, a Lukoil-hoz.( 369 Ft/liter) Azt vettem észre, hogy nem változott semmi. Az autó is, meg a moci is decire annyit kajál, mint az itthoni benyával.
Gratulálok, anno nekem is lement 1 nap alatt és meglepő volt délután rendszámmal motorozni...az egyetlen bajom az volt, hogy nem tudtam online biztosítást kötni, meg türelmetlen is voltam és bementem az első biztosítóhoz és megkötöttem...:( Idén majd váltok.
Sziasztok!
Örömmel újságolom, hogy kedd óta hivatalosan is részt vehetek új szerzeményemmel (XJ 900 Divi) a közúti forgalomban:-)
Először regisztráltam külföldi mocit, nekem kellemes meglepetés volt az ügyintézés gyorsasága (azért írom ezt, mert valaki néhány hsz-el ezelőtt pont az ellenkezőjét írta)!
Egy, azaz 1 nap latt sikerült lerendeznem az egyedi műszakit, a regisztrációt és az okmányirodát! Kedden 11.30-ra mentem műszakira, 16 órakor már motoroztam Vas megye gyönyörű tájain:-)
Műszaki: 27.500.-
Regisztáció: 19.500.-
Okmányiroda: 18.000.- (3 db csekk: államigazgatási díj, rendszám, törzskönyv)
Szóval, minden a lehető leggyorsabban ment, műszaki lement v10 perc alatt. Itt az a jó élmény ért, hogy a vizsgáztató emberke kihívta az irodából a kollégáit, hogy nézzék meg a mocit, mert ilyen gyári állapotú 15 éves vasat ritkán látnak:-)
Most, hogy 'útrakész' vagyok, kérdezném tőletek, hogy tud-e valamelyikőtök
- eladó bontott/használt stb. bukócsövet krómozott kivitelben (30.000.- pénz újan, kicsit sokallom)
- műszerfal plexit (egy kis repedés van az enyémen), műszerfal nélkül (elvileg 3 db csavarral van a robbantott ábra szerint rögzítve, könnyen kicserélhető) - új ára 27.000.- Ft :-(
- gyári, nem átalakított/újrahúzott ülést (az enyém újrahúzott, és nem tetszik:-( )
Mafeco grat a müszakihoz. Nekem is levizsgázott az OFF BMW tegnapelőtt.
Áprilisban a Divit is kell vinnem müszakira.
Ma egész délután kipufogót javitottam. Az összes leömlő kifújt a közösitőnél. Kaptak új bilincset meg kipufogó tömitő pasztát meg szalagot. Most suttog a motor.
Valahogy én nem találok összefüggést a csukló és a fogyasztás között.
Városban is 5l, haver 125-ősét kísérve is 5l, ha elgurul a gyógyszer akkor is 5l.
Egyedül a Tátrába fogyasztott 6-ot de ott megpróbáltam lépést tartani az 1000-ekkel. 3-5dl különbség szerintem simán belefér a méréshiba kategóriába.
Szerintem ahány kút annyi méréshiba.
Szerintem az abszolút csuklófüggő. Nekem a GS is csak az első szezonban evett 4,2-4,3 körül.. aztán ahogy elkezdtem már élni a motort örültem ha 5 liter alatt tudtam tartani a fogyasztást.
Nem hiszem hogy a motorral van a baj, inkább velem. Mióta megvan gyakorlatilag nem tudtam vele 120 alatt menni külterületen
A fogyasztással kapcsolatban néhány érdekesség:A 600 diversion 2009-ben hazai pályán 4.6-4.8 l között mozgott , legtöbbször 1 személlyel 1 hátsó dobozzal.
2010 kivettem a folytást . Románia 2 személy teljes terheléssel 2200 km lassú túra tempó átlag 4.5 l. Itthon 1 személlyel ECO tempóban /max 80km/h min 60Km/h gyorsítások nélkül 4.8 l. 2011 Ausztria 2000 Km 2 személlyel összes csomaggal 4.8 l . Gyertyákat nem cseréltem Karbi szinkront nem csináltattam eddig. Guminyomás gyári állandó.
Tapasztalat : Akár hogy hajtom 4.6-5.0 között fogyaszt akár 95 vagy 99-es benzint tankolok itthon.
Unokatestvérem esküszik hogy Ő eddig csak a Shell legdrágább benzinét használja és 4 l alatti fogyasztásai voltak.
Holnap megyek még három bilincsért, meg kipu tömitő szalagért. Most hogy ezt az egyet megcsináltam, rögtön meghallottam hogy a másik három is kifúj valamennyire.
Szevasztok !
Hétfőn elvittem műszakira a mocit, olaszból hozott.,forgalmi engedély hivatalos másolattal, természetesen , 2 nap gondolkodási idő, mert eredeti okmány kellett volna,aztán két nap mulva ok műszaki mehet , de érdeklődjek az okmányirodában,nehogy ott gond legyen.Természetesen volt, nem láttak még ilyet.
Voltam Villányban , siklóson , majd végül Pécsen, itt megkérdezték a pesti urakat, és rendben találták a hiteles másolatot.
Szombaton ismét műszakira viszem.
Ja közben mondták, hogy ha nicsenek meg az eredeti okmányok akkor eredet vizsga kell, plusz lehúzás.hét bőrt akarnak lehúzni a dolgozóról.,nem egyszerű az űgyintézés az biztos. ,
Ezek szerint igen kevés a jó bolt!
Tudom, hogy nem illik reklámozni, de ha bármilyen kötő elemre szükségetek van nyugodtan forduljatok ide! http://adrianus.hu/
A Szent István 251 alatti üzletben motoros kedvezmény is van!
Sikerült vennem ilyen bilincset. Hogy más ne járja be azt a szivókörutat amit én, elmondom a tapasztalatomat. Voltam autós boltban, motoros boltban, csavarboltban, szerszámboltban. Motoros boltban kideritettük, hogy ennek a bilincsnek nincs külön cikkszáma, csak a középső elosztó dobbal együtt lehetne rendelni a Yamahától, csekély 120 ezer forintért.
A végén egy kipufogóstól kaptam egy jó ötletet. Szóval a végkifejlet. Ilyen széles lapbilincset átmenő csavarral, nagyon jó minőségben, erős anyagból a Zuglói Nagy Lajos király úti SKF mintaboltban tudtam venni. Van minden méretben nekik, kb 500-600 forint egy bilincs. Tehát ha valaki netán ki akarja cserélni a szétégett, elöregedett kipufogó bilincsét az XJ-n, akkor irány egy SKF csapágy mintabolt.
Egyébként én a fogyidat sokallom. Egy személlyel tavaly, mikor a Balatonon voltunk túrán, hazafelé meg húztuk a száját rendesen, csomagokkal, akkor is öt körül evett nekem. Két személlyel normál túratempóban pedig mindig öt alatt vagyok.
Igazából egyszerübb levenni a komplett első idomot. A szélvédő csavarjait kell kivenni, a fekete müanyagot a müszeregység elől, a két első indexet levenni meg széthúzni és még a két alsó csavar tartja. Onnantól az egész első idom a kezedbe ugrik.
Tavaly én szedtem le. Csak arra vigyázz, hogy a szélvédőnél ilyen gumiba foglalt anyák vannak, szép hosszúak. Azokat szétnyomják a csavaqok és elég rendesen beleszorulnak a lukba. Érdemes belőlük újat rendelni, az ebayon csavarral együt lehett kapni őket, bármilyen szinben. Én pl az új fekete túraszélvédőhöz rendeltem fekete csavarkészletet. Elég disznón néz ki.
Viszont emlékszem, amikor egy "ismerős" 205GTI annyira szét volt pumpolva, hogy egy ladáról kapta meg a zöldkártyát :D
Hegyes tengely, hullámzó alapjárat, stb...:D
Elég beteg lehetett szerencsétlen ótó.
Régen jártam erre. Szóval az én masinám is átment a vizsgán tegnap, megint elsőre, és megint nem kellett csinálni rajta semmit. 19.300 Ft-ba került, úgy hogy nem én vittem, hanem egy szervízt hatalmaztam fel rá.
Lentebb megint a fogyasztásról volt szó, illetve a benya minőségéről. Az én tapasztalatom szerint tök mindegy mit tankolok. Shell-el kezdtem, de a 440 Ft-os ár miatt, átkényszerültem Romániába tankolni, a Lukoil-hoz.( 369 Ft/liter) Azt vettem észre, hogy nem változott semmi. Az autó is, meg a moci is decire annyit kajál, mint az itthoni benyával.
Örömmel újságolom, hogy kedd óta hivatalosan is részt vehetek új szerzeményemmel (XJ 900 Divi) a közúti forgalomban:-)
Először regisztráltam külföldi mocit, nekem kellemes meglepetés volt az ügyintézés gyorsasága (azért írom ezt, mert valaki néhány hsz-el ezelőtt pont az ellenkezőjét írta)!
Egy, azaz 1 nap latt sikerült lerendeznem az egyedi műszakit, a regisztrációt és az okmányirodát! Kedden 11.30-ra mentem műszakira, 16 órakor már motoroztam Vas megye gyönyörű tájain:-)
Műszaki: 27.500.-
Regisztáció: 19.500.-
Okmányiroda: 18.000.- (3 db csekk: államigazgatási díj, rendszám, törzskönyv)
Szóval, minden a lehető leggyorsabban ment, műszaki lement v10 perc alatt. Itt az a jó élmény ért, hogy a vizsgáztató emberke kihívta az irodából a kollégáit, hogy nézzék meg a mocit, mert ilyen gyári állapotú 15 éves vasat ritkán látnak:-)
Most, hogy 'útrakész' vagyok, kérdezném tőletek, hogy tud-e valamelyikőtök
- eladó bontott/használt stb. bukócsövet krómozott kivitelben (30.000.- pénz újan, kicsit sokallom)
- műszerfal plexit (egy kis repedés van az enyémen), műszerfal nélkül (elvileg 3 db csavarral van a robbantott ábra szerint rögzítve, könnyen kicserélhető) - új ára 27.000.- Ft :-(
- gyári, nem átalakított/újrahúzott ülést (az enyém újrahúzott, és nem tetszik:-( )
Köszönöm,sziasztok!
Ja és a következő motorozáskor belefordul a 30000 Km-be...
Áprilisban a Divit is kell vinnem müszakira.
Ma egész délután kipufogót javitottam. Az összes leömlő kifújt a közösitőnél. Kaptak új bilincset meg kipufogó tömitő pasztát meg szalagot. Most suttog a motor.
Városban is 5l, haver 125-ősét kísérve is 5l, ha elgurul a gyógyszer akkor is 5l.
Egyedül a Tátrába fogyasztott 6-ot de ott megpróbáltam lépést tartani az 1000-ekkel. 3-5dl különbség szerintem simán belefér a méréshiba kategóriába.
Szerintem ahány kút annyi méréshiba.
Ja és sikerült a műszaki vizsgám!
Nem hiszem hogy a motorral van a baj, inkább velem. Mióta megvan gyakorlatilag nem tudtam vele 120 alatt menni külterületen
2010 kivettem a folytást . Románia 2 személy teljes terheléssel 2200 km lassú túra tempó átlag 4.5 l. Itthon 1 személlyel ECO tempóban /max 80km/h min 60Km/h gyorsítások nélkül 4.8 l. 2011 Ausztria 2000 Km 2 személlyel összes csomaggal 4.8 l . Gyertyákat nem cseréltem Karbi szinkront nem csináltattam eddig. Guminyomás gyári állandó.
Tapasztalat : Akár hogy hajtom 4.6-5.0 között fogyaszt akár 95 vagy 99-es benzint tankolok itthon.
Unokatestvérem esküszik hogy Ő eddig csak a Shell legdrágább benzinét használja és 4 l alatti fogyasztásai voltak.
Akkor már gatyába rázom az egész társaságot.
Nekem ne orditson a motor, hanem suttogjon.
Hétfőn elvittem műszakira a mocit, olaszból hozott.,forgalmi engedély hivatalos másolattal, természetesen , 2 nap gondolkodási idő, mert eredeti okmány kellett volna,aztán két nap mulva ok műszaki mehet , de érdeklődjek az okmányirodában,nehogy ott gond legyen.Természetesen volt, nem láttak még ilyet.
Voltam Villányban , siklóson , majd végül Pécsen, itt megkérdezték a pesti urakat, és rendben találták a hiteles másolatot.
Szombaton ismét műszakira viszem.
Ja közben mondták, hogy ha nicsenek meg az eredeti okmányok akkor eredet vizsga kell, plusz lehúzás.hét bőrt akarnak lehúzni a dolgozóról.,nem egyszerű az űgyintézés az biztos. ,
Tudom, hogy itt szinte mindenkinek van, de hátha:
eladó xj
Tudom, hogy nem illik reklámozni, de ha bármilyen kötő elemre szükségetek van nyugodtan forduljatok ide!
http://adrianus.hu/
A Szent István 251 alatti üzletben motoros kedvezmény is van!
http://www.szogker.hu
Csuklos-csapos csobilincs neven fut naluk.
A végén egy kipufogóstól kaptam egy jó ötletet. Szóval a végkifejlet. Ilyen széles lapbilincset átmenő csavarral, nagyon jó minőségben, erős anyagból a Zuglói Nagy Lajos király úti SKF mintaboltban tudtam venni. Van minden méretben nekik, kb 500-600 forint egy bilincs. Tehát ha valaki netán ki akarja cserélni a szétégett, elöregedett kipufogó bilincsét az XJ-n, akkor irány egy SKF csapágy mintabolt.
Tavaly én szedtem le. Csak arra vigyázz, hogy a szélvédőnél ilyen gumiba foglalt anyák vannak, szép hosszúak. Azokat szétnyomják a csavaqok és elég rendesen beleszorulnak a lukba. Érdemes belőlük újat rendelni, az ebayon csavarral együt lehett kapni őket, bármilyen szinben. Én pl az új fekete túraszélvédőhöz rendeltem fekete csavarkészletet. Elég disznón néz ki.