Sajnos nekem össze-vissza állt az első idom amikor megvettem. Akkor szétszedtem az egészet, visszaigazitottam a tartófüleket a helyükre. Úgy látszik ez volt már sok az idomnak, mert azóta repedt el a csavaroknál.
Viszont ha leszedted a gyári police alkatrész katalógust na abból szivesen szemezgetnék élőben. Úgy kezdeném, hogy a police kormány, a hozzá tartozó gyári bowdenek, a gyári idomtartó és a police komplett idomzat. Ja és még jöhetne a két oldaldoboz tartóstul. Nem nagy igények azt hiszem.
A hátsó lámpa feletti kis darabnál ha jól rémlik nekem van is valami gyári szivacsos cucc, így nem is rezonál.
Az első idom nekem is ott volt elrepedve mindkét oldalon, belülről valami gumiámpaszta szerűséggel gányolva, amit leszedtem, és visszaragasztotam két komponensű epoxi ragasztóval, azóta tökéletes.
Nekem tegnap volt lent a tank, mert a kormánymagasitóhoz próbáltam passzitani a gyári bowdeneket. Végül is sikerült, egyelőre marad igy, nem ér bele semmi semmibe.
Muszáj leszek majd én is levenni az első idomot, mert mindkét oldal elrepedt az alsó csavarnál. Meg a hátsó lámpa feletti kis darabot is, mert ott meg rezonál, akárhogy meghúzom a csavarokat. Azt találtam ki oda, hogy szövet szigetelőszalagból teszek alá mindenhova és akkor az talán felveszi a müanyagok egymáson történő zörgését.
Tudd, hogy nem vagy egyedül, holnap én is leszedem az összes idomot, tankot, mert átkábelezem máshogy az intercom-szivargyújtó-töltésjelző hármast, remélem 2nap alatt végzek, itt a jó idő, motorozni kell
(A fejidomot emlékeim szerint elég macera leszedni, azaz inkább csak lehúzni a motorról...)
Neked az akksi felőli és a hátsó doboztartó konzolt is le kell venned + az utasnál lévő mindkét kapaszkodót, aztán a hátsó lámpa feletti burkolatot, amit először csúsztatni kell, majd leemelni (úgy rémlik ez csak úgy jön le, ha mindkét kapaszkodó lenn van), majd az oldalidomot, végül az akksi burkolatot, max 10 perc az egész, sok sikert
Ha netán rosszul emlékszem a sorrendre, akkor majd holnap korrigálok, miután szétszedtem az enyémet.
Tényleg sokaknak hasznos képek vannak ott fenn, de ami még jobb, hogy így nem kell feltöltsem nektek a 900-as service manualját, pedig már regisztráltam is egy ingyenes tárhelyre Ugyanez van meg nekem is, csak 120MB, itt meg csak a negyede, töltse akinek nincs meg: XJ 900 service manual..pdf (32MB) XJ 900 P parts catalog (1,2MB)
Oldjawasé az érdem, ő linkelte az oldalt!
Sziasztok!
Lecseréltem az olajat, nem semmi mutatvány az olajszűrőt leszedni.
Kértem kölcsön egy láncos leszedőt, de alig fértem hozzá.
Hétfőn megy műszakira,aztán regadó, ocsmányiroda,és remélem mielöbb lesz rendszáma.
Szia. Persze nem is mondta senki, hogy gond van a gépeddel!Nekem személy szerint tetszik is, és mentem is volna ahogy telefonon megbeszéltünk, de közbe jött a tetőfelújítás ami költségesebb lett mint gondoltam. Így a motorod megvételére nem maradt annyi pénz! Gondolom két részletbe meg nem lehet fizetni. De sebaj, remélem ha idén nem is de jövőre tudok venni egy 900as xj-t! Valamiért az xj mellett akarok maradni a 600as divim után! Nekem bejött! Nem drága motor, megy is, fogyasztása is jó, és én ugy vagyok vele, hogy nem akarok milliós motort venni, mert egyrészt pénzem sincs rá, másrészt meg szerintem az xj teljes mértékben kimeríti amire nekem kell ( turázás, munkábajárás). Szép napot mindenkinek!
Szia ! Teljes mennyiség : 3,1 liter
Időszakos olajcsere: 2,3 l
Olajszűrő cserével : 2,6 l
Valószínű a leeresztő csavart találtad meg , ha jó emlékszem van
alatta egy réz tömítő gyűrű.
Sziasztok
Leszeretném cserélni az olajat a 600-as xj-n -motoromba.
Kérdezném pontosan mennyi olaj kell bele, és az olajleeresztő csavar helyét?
Illetve csak az az egy csavar van-e a dekni alján, nehogy valami rossz csavart tekerjek ki.
Felső fékmunkahenger felújító szettet keresnék 600-as Divimhez! Ma hívtam a márkakereskedést mert nem találok sehol és azt hittem rosszul leszek, 17 500 Ft az ára!
Tudna nekem bárki ezen ár alatt helyet ahol tudnék venni? Vagy nem tud valaki bontott komplett első felső fékmunkahengert?
Nekem a karmantyúnál ereszti az olajat mióta DOT 5.1 került bele
Szia richard80! persze megvan! A plexi is ép rajta,egy horzsolás és egy repedés van a fejidomon,a lámpa és a műszerfal karcmentes!és van 4 gyári indexem is,egyre kell búra! Így kompletten cakk-pakk 40ezer,ha jó neked!
Ilyenre szeretném megoldani a 900-ast. Csak még meg kell keresnem, milyen a gyári kormány a Police-re, meg az összes kábelt, bowdent, minden szentséget jó alaposan meg kell hosszabbittatnom.
Srácok, bénázok, holnap folytatom a konzol leszedését. a konzol akksi felőli oldalát célszerű levenni vagy a hátsó doboztartó alatti (hátsó lámpa feletti) is lejön?:-) Utas jobb oldali kapaszkodóját is le kell operálni? Váááá....
Így már értem miért találtam karcosabbnak a jobb oldali hátsó idomot....
Főleg XJ 900 divi tulajoknak jó oldalt találtam, bár van pár dolog XJ 600-ra is. Holland oldal, a tulaj felújitott pár dolgot a motorján, mindezt hál istennek képekkel gazdagon illusztrálta.
Viszont ha leszedted a gyári police alkatrész katalógust na abból szivesen szemezgetnék élőben. Úgy kezdeném, hogy a police kormány, a hozzá tartozó gyári bowdenek, a gyári idomtartó és a police komplett idomzat. Ja és még jöhetne a két oldaldoboz tartóstul. Nem nagy igények azt hiszem.