Nagyon nagy része már csak divatból fémre cserél.
A másik része meg simán élből jobban tudja mint a mérnökök és 4-5 év alatt még telóolajat sem cserél.
Amit a kézikönyvek irnak az nem mindig szentirás. A fékcsövek valószinüleg amúgy is cserélve lesznek, mert most hogy kormány kiemelő van, rövidek is már.
Azért kiváncsi lennék, hogy ma magyarországon hány motoros csinálja meg ezt a kézikönyv szerinti fékcsőcserét.
A Bandit forum topickban Maxxynak szegezz ilyen üléses kérdest, mert ott az alföldön van egy aranykezü asszony aki megfizethetö aron dolgozik.
(Csak zárójelben jegyzem meg hogy igen szép a géped, de én a kényelmi dolgok elött biztos hogy elöször egy új fékcsöszetbe gondolokodnék, mert ahogy látom az még a gyári (DOT szám elárulja)...amit a kézikönyvek szerint 4 év után le kéne cserélni...persze ez pusztán csak egy észrevétel volt...)
Mióta lecserélték a fékfolyadékot szivárog az első féknél
Gondolom megadta magát a tömítés, mennyire költséges ennek a cseréje? Egyáltalán hol lehet a legolcsóbban vásárolni hozzá felújítót?
Tudtok ebben segíteni? Még jó hogy DOT 5,1 került bele a festésem remélem megmarad...
Csepelen tudok még valakit, de őt nem nagyon merem ajánlani.
Régebben nagyon szép dolgokat csinált, de mostanában nagyon megbízhatatlan.
Haver most csináltat vele pont ülést de már egy hete kész kéne lennie, de még mindig semmi.
Ha nagy nehezen elkészül teszek fel képeket róla és véleményezem.
Találtam egy cikket arról, hogy dolgoznak. Valóban fantasztikus amit csinálnak, ráadásul a cikk pont egy 900-as Divi ülés átalakitásról szólt, három évvel ezelőtt, de nekem nincs 75 ezer forintom egy ilyen dologra, És három évvel ezelőtt került ennyibe.
Most kezdem szép lassan testre szabni és biztonságossá tenni, amennyire tudom. Feltéve ha nem viszik el.
A másik része meg simán élből jobban tudja mint a mérnökök és 4-5 év alatt még telóolajat sem cserél.
Azért kiváncsi lennék, hogy ma magyarországon hány motoros csinálja meg ezt a kézikönyv szerinti fékcsőcserét.
(Csak zárójelben jegyzem meg hogy igen szép a géped, de én a kényelmi dolgok elött biztos hogy elöször egy új fékcsöszetbe gondolokodnék, mert ahogy látom az még a gyári (DOT szám elárulja)...amit a kézikönyvek szerint 4 év után le kéne cserélni...persze ez pusztán csak egy észrevétel volt...)
Mióta lecserélték a fékfolyadékot szivárog az első féknél
Gondolom megadta magát a tömítés, mennyire költséges ennek a cseréje? Egyáltalán hol lehet a legolcsóbban vásárolni hozzá felújítót?
Tudtok ebben segíteni? Még jó hogy DOT 5,1 került bele a festésem remélem megmarad...
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2012/03/09/gpx
/#comments
http://www.ebay.at/itm/Yamaha-...
Régi ismeretségünkre való tekintettel dupla árat számolok fel a többit inkább privátban nem akarom senki üzletét rontani.
Mennyibe faj egy ilyen ules nalad?
Régebben nagyon szép dolgokat csinált, de mostanában nagyon megbízhatatlan.
Haver most csináltat vele pont ülést de már egy hete kész kéne lennie, de még mindig semmi.
Ha nagy nehezen elkészül teszek fel képeket róla és véleményezem.
Találtam egy cikket arról, hogy dolgoznak. Valóban fantasztikus amit csinálnak, ráadásul a cikk pont egy 900-as Divi ülés átalakitásról szólt, három évvel ezelőtt, de nekem nincs 75 ezer forintom egy ilyen dologra, És három évvel ezelőtt került ennyibe.
http://www.motorostura.hu/buil...
Nekem Szentendréngyógyították meg az ülésemet.
Ilyen lett:
http://www.sportmotor.hu/tagok...