1. Themoswitch - valószínűleg elírás és thermo switch azaz hőkapcsoló (ha nem alírás akkor nem tudom sajnos)
2. Hazard relay - vész relé (gondolom vészvillogóé)
3. Flasher relay - index relé
4. Heater relay - fűtés relé
5. Relay assem - szerintem hiányzik a képről a vége és ez talán relay assembly azaz relé vezérlő?..
Nem biztos, hogy jól írtam, majd mások kijavítanak, ha tévedtem, de remélem azért némi segítséget jelent ez is...
Szia ! Elmúlt 2 évben Repsol RIDER 4T 15W 50 ásványi olajat használom az idei ára 1800 Ft/l, semmi gondom vele.
Első évben a Fucks Silkolene comp 4T 15W 50 szintetikus észter bázisú
is bevált 2009-be 2600 Ft/l volt az ára.
Szevasztok! egy elég nagy kérésem lenne!Valaki megtudná nekem mondani hogy a képen a 2.(hazard relay)
Ez elméletileg a vészvillogó ugye?!Szóval meg tudná nekem mondani valaki hogy pontosan mi van ráírva ?
Csak mert az enyémből hiányzik...
Előre is köszönöm!
Jó hogy ezt feltetted, de azért azt te sem hiszed el, hogy a rendőrök lopják le a táblákat?
Azért ez durva... Egyébként ha jól tudom, a szabály nem ismerete, nem mentesít. Ha te azt mondod, hogy nem tudtam, hogy itt nem lehet parkolni, és közben tényleg nem lehet, akkor megbarackolnak, az tuti.
Bár velem is előfordul, hogy gyorsabban megyek, és fizettem is már, ne értsetek félre, de nem hiszem, hogy a zsaruk lopják a táblákat.
"Hol -München?! , mikor és kb mennyiért tudnád finomhangolni /testreszabni a karbikat? "
Csak ritkán vagyok otthon és akkor a meg a kedves barátok gépeit ajnározom, hogy nyáron legyen kivel motoroznom...
Meg ilyen mókához kéne egy Dyno szett, vagy néhány variáció fúvókákból, tükböl, mert másképpen nem tudod eltalálni a az ideális 13.5:1-es levegö:benzin keverék arányt.
Viszont pici extra etanol hozzáadásával benzinhez tudod szegényíteni a keveréket. ( itt pár százalékról beszélek, tehát mondjuk 20 literhez 1-2 liter, ami ugye 5-10%-ot jelent.) Ezzel le lehet esztelni, hogy dúsabb-e a keveréked, vagyis lehet -e szégényíteni, vagy ha sokkal szarabbúl megy, akkor meg dúsítani kell-lehet...
Meg az etanol, az mellett hogy kipucol mindent , elöhozza a rejtett hibákat, tömítetlenségeket, amik pont a túlfogyasztást okozzák...
Amúgy egy ilyen 5-10% etanol bekeverés kb 1-2 % kos szegényítest jelent, Ha azt vesszük, hogy etanol üzemnél kb 20 % a többlet fogysztás...
Ha érezhetöene gyengébb, nem megy, akkor nem kel eröletetni, de lehet egy két fordulatszám tartomány megfickosodik közben. (Ott biztosan elsokal a motor, és lehet belöle visszaveni.)
Hol, mikor és kb mennyiért tudnád finomhangolni /testreszabni a karbikat?
Mondjuk az idő nem sürget, mert addig úgyis ki kell tapasztalnom, hogy hogyan is használnám jellemzően. Meg még a pontos fogyasztással se vagyok tisztában.
Biztos lehetne még finomítgatni a karbi beállításokon. Mert mindig lehet jobb. Ha motor egyben van , és karbik is tömörek, membránok is jó állapotban vannak, akkor bátran lehet buzerálni a karbikat, mert biztosan észlelhetö a módosítás. Igaziból idö kérdése az egész. Èn az injektoroson a pados beállítás után vártam a nagy csodát. Erösebb lett az biztos, de hogy kevesebbet nem evett, hát az is! Aztán megnyitottam a programot , és addig tököltem a befecskendezési térképpel, úgy hogy beleillesztettem a saját motorzási szokásom (tudtam melyik a "túrafordulatszámom", meg melyik a "kigyorsítós", és úgy hangoltam, gazdaságosra, vagy teljesitményorientáltra. Leellenöriztem a fojtószelep senzorok pozicióit, szinkronizáltam, stb. Most az 1400-es túrára pakolva kétszeméllyel sem megy 6 fölé!( De egyszer tavaly, mikor dugulás volt az injektorfejeknél, de egy flakon üzemanyagrendszertisztitó megoldotta a problémat.) Ès az mellett hogy szerényen csipeget, olyan dinamikája lett, mint soha nem volt.
Persze a karbisnál kicsit nehezebb az ilyen hangolgatás, de egy szintronteszterrel+üveggyertya combóval szerintem néhány nekifutásra biztos hoz némi eredményt.
Amúgy én így is meg vagyok lepödve az itteni 900-asokon, mert nekem a 90-es években úgy égett be valami erröl a motorról , mikor még osztjapenkohoz jártunk suli után nyáladzani, hogy 8-10 literes a fogyasztásuk...
1. Themoswitch - valószínűleg elírás és thermo switch azaz hőkapcsoló (ha nem alírás akkor nem tudom sajnos)
2. Hazard relay - vész relé (gondolom vészvillogóé)
3. Flasher relay - index relé
4. Heater relay - fűtés relé
5. Relay assem - szerintem hiányzik a képről a vége és ez talán relay assembly azaz relé vezérlő?..
Nem biztos, hogy jól írtam, majd mások kijavítanak, ha tévedtem, de remélem azért némi segítséget jelent ez is...
Első évben a Fucks Silkolene comp 4T 15W 50 szintetikus észter bázisú
is bevált 2009-be 2600 Ft/l volt az ára.
Szinte az összeset lefűrészelik,ritka már az ép.
Nem lehet hogy az az "ilyen" az pont ez az autó? Elég ritka
Ez elméletileg a vészvillogó ugye?!Szóval meg tudná nekem mondani valaki hogy pontosan mi van ráírva ?
Csak mert az enyémből hiányzik...
Előre is köszönöm!
Erről beszéltem a "múltkor"
Én a 600-as divibe Castrol Actevo 20-50-et raktam. Itt is azt ajánlották, és bevált.
Kb. 1600 Ft/lityi
Olajat cserélnék a gépsárkányban (XJ400divi) és egy kicsit drágállom a jelenleg benne lévő Motul 4T 20W50-es 3-3500 Ft/literes árát.
Mit gondoltok milyen olaj üti még meg a szintet amit érdemes belerakni?
Viszkozitásban 20W50-re gondoltam továbbra is, meg a fórumot visszaolvasva is ez jött le.
Azért ez durva... Egyébként ha jól tudom, a szabály nem ismerete, nem mentesít. Ha te azt mondod, hogy nem tudtam, hogy itt nem lehet parkolni, és közben tényleg nem lehet, akkor megbarackolnak, az tuti.
Bár velem is előfordul, hogy gyorsabban megyek, és fizettem is már, ne értsetek félre, de nem hiszem, hogy a zsaruk lopják a táblákat.
http://motorozz.hu/main.pl?menupage=news&nid=2457
&session_id=JbkIKEOlgg.16719&g=motor_cikk
Csak ritkán vagyok otthon és akkor a meg a kedves barátok gépeit ajnározom, hogy nyáron legyen kivel motoroznom...
Meg ilyen mókához kéne egy Dyno szett, vagy néhány variáció fúvókákból, tükböl, mert másképpen nem tudod eltalálni a az ideális 13.5:1-es levegö:benzin keverék arányt.
Viszont pici extra etanol hozzáadásával benzinhez tudod szegényíteni a keveréket. ( itt pár százalékról beszélek, tehát mondjuk 20 literhez 1-2 liter, ami ugye 5-10%-ot jelent.) Ezzel le lehet esztelni, hogy dúsabb-e a keveréked, vagyis lehet -e szégényíteni, vagy ha sokkal szarabbúl megy, akkor meg dúsítani kell-lehet...
Meg az etanol, az mellett hogy kipucol mindent , elöhozza a rejtett hibákat, tömítetlenségeket, amik pont a túlfogyasztást okozzák...
Amúgy egy ilyen 5-10% etanol bekeverés kb 1-2 % kos szegényítest jelent, Ha azt vesszük, hogy etanol üzemnél kb 20 % a többlet fogysztás...
Ha érezhetöene gyengébb, nem megy, akkor nem kel eröletetni, de lehet egy két fordulatszám tartomány megfickosodik közben. (Ott biztosan elsokal a motor, és lehet belöle visszaveni.)
Mondjuk az idő nem sürget, mert addig úgyis ki kell tapasztalnom, hogy hogyan is használnám jellemzően. Meg még a pontos fogyasztással se vagyok tisztában.
Persze a karbisnál kicsit nehezebb az ilyen hangolgatás, de egy szintronteszterrel+üveggyertya combóval szerintem néhány nekifutásra biztos hoz némi eredményt.
Amúgy én így is meg vagyok lepödve az itteni 900-asokon, mert nekem a 90-es években úgy égett be valami erröl a motorról , mikor még osztjapenkohoz jártunk suli után nyáladzani, hogy 8-10 literes a fogyasztásuk...
Valamim sz@r van a mailommal , nem tudok válaszolni, csörögj rám.
Üdv. Biti
2 éve nem voltam kocsival ausztriában.