6 liter felett könnyű
1.9 pumpe düse 5.1 vs 5.6
1.5 dci 4.6 vs 5.1
1.4 lusta szívó 5.4 vs 6.0
több ezer km-en mérve.ja és persze olcsóbb is
vicc az egész.komolyan mondom átlépem a határt,és még a nap is szebben süt..
ja igen ez nagy igazság,mivel sokat járok külföldre (kocsival) átmegyek a határon,jön a schwechati megváltás:omw benya/gázolaj személyében.legalább fél litert hoz a 6 alatti fogyasztásomon.
persze nagyon ritkán itthoni omw-ken is előfordul az osztrák nafta (főleg győr környékén),de ezeket keverik sok mással is
a lényeg:egy jó benzin valóban tud fél litert hozni,de nem a marketing-fogás v-power meg evo neo.az százhalombattáról fog érkezni,és még kap egy kis vizet hozzá
a környező országokban még van jó nedű,de tapasztalataim szerint az osztrák veri mindet.
Ha tankolásonként számolom a fogyit akkor mindíg többre jön ki mintha egybe vennék 1200-1500 km-t.
Úgy egész tetszetős számok szoktak kijönni 4,5-5 között ja persze a 900-as on. De van, hogy a 900 jobb fogyit produkál, mint a 650-es együtt motorozva ugyanazon a távon-tempóban.
A mostani mérésem nem pontos. De biztos hogy 6 litert meghaladja a fogyasztás. Nem tankoltam csurig tegnap a motort, még kb 2 liter belefér volna a tankba. De 6ezer forintot így is benyelt
Az első 2-3 tanknál mondjuk még nem számít mennyi az annyi, csak ismerjem ki a motor viselkedését.
A stabil 5,5-ös fogyasztással már mérhetetlenül meg lennék elégedve (ennyit evett a GS is ha jobban hajtottam)
Kaptam még egy jótanácsot, hogy ne nagyon várjam meg míg kigyullad a FUEL lámpa, mert akkor már csak olyan 25 kilométerre elég nafta van a tankban. Tolta kútra az előző tulaj, én nem akarom.
Nekem 160-170km között megy le a mutató féltankra, az kb 100 mérföld nálad, úgyhogy egyformán mérnek a gépeink.
Többszöri mérés után rendre 330-360km-nél villan a szegénységjelző, ekkor kereken 18L fér a 24L-es tankba, ez 5-max 5,5L 100km-en.
A max fogyasztásom tavaly a Szlovén autópályán hazafelé 5,7L volt 3doboz+tanktáska+két személlyel végig 5-6000 közti fordulaton 5.be(nagyon pozitív csalódás volt, számítottam vagy 8L-re )
A minimum szintén külföldön, Trieszt mellől a Glöcknerre és vissza 500km-es etap átlaga 4,6L 100km-en, alig hittem el. (Talán a kinti OMW benzin volt jófajta...)
Az okát nem tudom, pedig nem is 80-90-el megyek, de nagyon meg vagyok elégedve mind a teljesítménnyel, mind a fogyasztással
A 600-as Divimen anno szakadtak lehettek a membránok, az sose ment 6,5L! alá fogyasztásban...
az soha nem fog megtörténni.de ha mégis,utána jön a bukósisak-macera,az legalább ennyi ideig,ha nem tovább fog húzódni. rá kellett volna erőltetnem az enyémet,a zőődet mikor kipróbálta,ezzel a társadalom érdekeit szolgálva.tetszett is neki,csak gyenge volt az nsr után egy hatkilós..
persze a tuti recept ugyanaz mint mindennél: tartós 90 előrelátó vezetésmóddal
nincsenek csodák
azért a néhány deciért meg felesleges feláldozni az élményt. valószínű mielőtt megvetted is tudtad a fogyasztását. ha rendben van a gép (ez azért sokat számít!) akkor nem lesz eltérésed a többiekhez képest,ugyanolyan tempónál.
te mindenhol ott vagy?
amikor előhozom az enyémet mindig azt hiszitek hogy fanatikus vagyok,pedig nem.mindenesetre tegnapra is 4,9 jött ki,néhány tempós szakasz,a többi nyugodt 110.ja és régi karbis (az újabb injektorosok többet esznek (ezeknél).nem mindig állja meg a helyét a reklám..)
szerintem nem is azon az 1-2 gyorsításon tudsz hozni,hanem a nagyobb tempón.úgy vettem észre több motornál,hogy az autópálya megöli a fogyasztást,hiába tartós,gyorsítás nélküli a tempó.maradj 130 alatt és valamennyit hozol rajta.nézd meg Ákosnál is a város/főút sokkal jobb mint az ótópálya
1.9 pumpe düse 5.1 vs 5.6
1.5 dci 4.6 vs 5.1
1.4 lusta szívó 5.4 vs 6.0
több ezer km-en mérve.ja és persze olcsóbb is
vicc az egész.komolyan mondom átlépem a határt,és még a nap is szebben süt..