Sziasztok!
Nekem is így viselkedik, és még mindig nem tudom az okát.. lassan megtanulok vele élni mondjuk 1 hete elővettem már a motort, és eddig még szépen működik.. ez lehet a hideg és a 20W50es olaj miatt?
2.: Markolat cserével kapcsolatban tudtok valamilyen infóval szolgálni? mekkora kell, stb..
Én se bírtam tovább, mentem egy kört a mecsekben.
Azért még vigyázni kell, az erdei szerpentineken néhol vízátfolyások vannak amik csúsznak...
XJ-vel nem találkoztam, de azért nagyon jó volt újra motorozni
Lehet a kuplung kosara is be van verödve egy kicsit, ezért a lamellák beakadnak, és annak ellenére hogy leveszed a rugóeröt a kuplung oldásakor , nem tudnak szétválni. De ez a jelenség melegen is megmarad. Ès onnan ismerszik meg hogy eleg nehéz váltani, föleg megálláskor az ürest megtalálni. Hiszen szinte allandóan nyomaték van a váltón.
Sziasztok. Szeretném a tanácsotokat kérni, hogy milyen viszkozitású olajat rakjak a motoromba. (Xj600 Diversion 4BR) Valamint az első teleszkópba milyen méretű a szimering, mert megadta magát és mennyi olaj kellene bele száranként?
Válaszotokat előre is köszönöm
Ezek után nincs ötletem, legfeljebb melegítés közben egy párszor behúzod a kuplungkart. Akkor talán a lamellák nem lesznek összetapadva mire indulsz. Ha ez sem jön be motorszerelőt kérdezz.
Sziasztok, lassan itt van tavasz ha valakit érdeke van egy Michelin 130/70- es hátsó gumim ami még teljesen használható egy szezont biztos kibír l de meglehet még kettőt is. Szóljon akit érdekel!
A kuplung lamellák összevannak tapadva, ezért nem tud szépen oldani a kuplung csak hirtelen. Hideg a motor és az olaj, okozhatja ez is a problémát. Én melegítem a motort indulás előtt, és akkor sokszor látom, hogy forgatja a kereket a motor pedig üresben van . A hideg olaj összeragasztja a lamellákat, ahogy melegszik a gép, megszűnik ez a jelenség. Másik megoldás cserélj olajat. Esetleg a kuplung nem emel ki rendesen, be kell állítania holtjátékot, mert lehet, hogy nagy.
Nekem akkor csinalja ha kint hagyom a tamasztot Nem tudom neked is ez volt-e,lehet,hogy te is elfelejtetted,es mikor toltad a motort,akkor mar felhuztad
Ha indítom a gépet, és beteszem 1.-be "megugrik" a motor. Ez minden hosszabb állás után így van nálam, ma indítottam be először idén, és mikor elindultam volna elég nagyot szólt (kuplungot természetesen behúztam :) ) és le is fulladt. Indítottam újra, ismét elég nagyot szólt mikor bevette az elsőt de már nem fulladt le. 200 méter múlva mikor ismét 1-esbe tettem már nem volt semmi hangja vette simán és onnantól kezdve semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Nekem is így viselkedik, és még mindig nem tudom az okát.. lassan megtanulok vele élni mondjuk 1 hete elővettem már a motort, és eddig még szépen működik.. ez lehet a hideg és a 20W50es olaj miatt?
2.: Markolat cserével kapcsolatban tudtok valamilyen infóval szolgálni? mekkora kell, stb..