Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked még mindíg nincs adatlapod! Vagy semmi közünk hozzá?
Ez jóóóóóóó!Akkor legalább még egy típustárs van a közelben.Remélem majd személyesen is találkozunk egy-egy kiruccanásunk alkalmával!
Sziasztok
Berber!átirásrol,összegröl még nem tudok semmit mert szombaton hoztam el de a köv.2 hétben kiderül kb40000 ft eredetvizsgával együt.Yamahaxj!Sz.Fehérvár mellett lakom mellesleg jobban átgondolva a vas fehér marad köszi a tippet.
100-ért csak a törött alkatrészeket,igen bontom is.
erre gondóltam én is!
Esetleg nézd meg ezt:
totalcar

vagy ezt:
cosmicar
Jaaaaaa! Krómoztatás.Jó lesz oda a króm hatású fújás is lakkal, oszt OK.
Köszi Berber!Kitalálom, megtervezem,szerzek még hozzá anyagot és meglátjuk mi lesz belőle.Ha más nem fogpiszkáló
Legközelebb csörgess meg mert volt olyan aki már a tethelyszínre ért oda háromra, de ő sem lett elzavarva, sőt addig vártunk is a sütögetéssel.
Agyaztam. Meghegeszteni én is meg tudom, de tudsz e krómoztatni, mer én azt nem...
Nagyon sajnálom én is. Ha nem forgalomba helyezhető akkor csak alkatrésznek. Az viszont az összes felhasználható "lekopott" róla. Nem tudok róla, hogy csereszabatos lenne másik típussal.... majd gondolkodom... Esetleg ha nem is egyben, hanem alkatrészenként hajlandó vagy bontani?
Kedves piknikezők!
Kis hijja volt, hogy én is elmentem, csak aztán elcsináltam az időt, és már nem értem volna oda 14-re.
Kárpótlásul vettem egy alu rudat és arra szereltem át a kiegészítő fényszóróimat. Az előző felfogatás kellemetlen és zajos rezgéseket okozott az idomon. Jó lett! Majd, ha nem leszek lusta, teszek fel fotókat!
Szép álmokat!
Én huszonéve tizenévesen úgy vettem meg egy 350-es cetkát 3000 Ft-ért, hogy egy nagy gubanc volt a vezetékezése. 13 km-t toltam hazáig. Otthon vettem észre, hogy közben még a hátsó féke is szorult! 3 km-nél többet soha nem volt hajlandó menni egyszerre. Úgy is adtam el. 3000 Ft-ért.
Kedves Kiszoltán!
Én semmiképp sem akarom megvenni, talán szólnom se kellene, de egyszerűen nem értem hogy lehet 180-at kérni egy forgalomba helyezhetetlen, összetört és lelakott gépért.
Aki megveszi, csak alkatrésznek veheti, annak meg kissé drága. Én 550-ért vettem egy tipp-topp 97-es 900-as diversiont (lásd adatlap). És így is költöttem rá egy 100-ast az üzembehelyezésen felül. (beállítások, átnézés, olaj, gyertya, porlasztótömítés, benzincsaptömítés, olajszürő, légszürő, gumi csere, karbiszinkronizálás, fékpofa csere, meg valamit biztos elfelejtettem).
Szerény véleményem, hogy ha valaki megajánl érte egy 100-ast, add oda neki, és engedd, hogy azt érezze jól járt vele. Mert ha valami fiatal suhanc tudatlanul megveszi felújítási és használati szándékkal 180-ért, semmit sem tudva a horrosztikus alkatrész árakról és járulékos költségekről, az óriásit fog szívni vele. Persze ez csak az én véleményem. Bár, talán-talán ha valakinek komplett blokk kell talán-talán megéri. Csakhogy ezek a gépek legendásan tartósak, erre kicsi esélyt látok.
Ha alkatrésznek adod el, sok sikert!
Ez a yard jó szöveg volt Yamahaxj !
Na visszatérve a vezeték-dologra : Kb. 4 évvel ezelőtt,amikor három kilómétert toltam a "nagytézét"
akkor tanultam meg a "minden saru a helyén van ?" című leckét...
Ha nem metál fehérre fested át akkor mérges leszek! Hagyd meg az utókornak ezt az élményt és filinget!Nem fog zavarni,ha hátulról összekevernek a yarddal Óvatosabban fognak megközelíteni az autósok.
Én péntek reggel mentem szakadó esőben melózni és a városba elkezdett dadogni a lámpáknál.Nekem is a z özönvizet és a nagy párát nem viselte valami jól.Elindultam a lámpa után és már életre is kelt ismét.Ha estére valamivel letakarod az már sokat segíthet szerintem.Lehet, hogy átsiklottam felette ,de hol laksz?
Adatlapod hiányos
Ok! Azt beszéltük, hogy a szezonnyitó bulit vagy Kecskeméten, vagy Komárom megyében rendezzük meg.Nem fogsz zavarni az biztos
Yami, mit kellett, kell intézni a vétellel kapcsolatban? Mennyibe került? (Átírás, ect...)
Erről többet nem akarok lemaradni!
Ne erőltesd túlzottan a hálát, eddig se hiányzott, és az öröm többet ér ha neked jó!
Vilmannak lehet igaza! Nekem is a vezetékezés problémám volt egészen addig amíg vettem a fáradságot és az összes toldott vezetéket forrasztottam és zsugorcsöveztem.Nem volt öt perc, de a szigszalagos megoldás után azóta semmi (lekopogom) elektromos hiba nincs.A következő XJ bulira már téged is várunt!
Így is megcsodálták a parkot, hát még ha Vilman és Te is ott lennél!
Berber! Célba ért a bukócső, amit nagyon köszönök.Amikor hazaértünk a piknikről akkor próbálgattam, forgyttam, mint beteg a dunyhát Lehet, hogy tudom hasznosítani, de egy vasas emberkével beszélek az elképzeléseimről.Jövök egy sörrel?!Berepülésednél szeretném rendezni,ha használhatóvá tudom tenni.!
Hú de nagy f@szságot írtam ezzel a leállító kapcsolóval! Én kérek elnézést, át sem gondoltam.Egy kis ízelítő?! "öreg" XJ szalonnázás!