A lábtartókat majd felteszem. A fotót elkészítettem már csak nem találtam a gép kábelét, blúcucc meg nincs a gépben, de majd öcsémet ráállítom az ügyre, övé a masina.
Ez a kép felhelyezés férfi munka volt! Köszönöm a nagyon precíz adatokkal ellátott tájékoztatást.Ma már csak holnap lemérem a tények tükrében oszt telefonolok.ilyen volt a Bundi féle,de ezt nem volt szívem átalakítani.
Ahogy nézem, horpadt még a tank, a kipufogó, lábtartó, a felni kitudja milyen, kormánnyak, a telókat nem kéne visszarakni semmiképp, és hogy egy kedves ismerősömet idézzem, kell még rá tükör is biztosan. Ahogy így számolgatom, rosszabb állapotban van mint az enyém, pedig arról senki nem mondta volna, hogy motor lessz belőla!
Nem írtál árat, de ha összeszámolom a regadóval, 400-450 eFt biztos rámenne. Na most kérdés hogy mibe kerül. Aztán az is kérdéses, hogy mennyit ér a végeredmény a piacon. Mivel se kor se ár, nem mérlegelhető. A 40 ekm viszont érdekes.
Ezt kikérem magamnak! Nem lelopni (lelopatni) akartam, hanem megvenni róla, mielőtt lefényképeznék, mivel utána már csak egyben lehet megvenni és egy bukócső miatt nem akarnék egy komplett motort venni!
A mai erkölcsöt az mutatja, hogy egy ártatlan kérdés alapján Te rögtön valami lenyúlásra gondolsz!
kinti olasz papíros,felni törött telok sérültek de nem kukák,ülés nincs,hátsó jobbos idom is sérült,hiányzik a hátso lámpabúra,fejidom javításra szorul lámpa épp,idomtarto jo,én nem indítottam de átforog órában nincs még 40 ekm-se valós e nem tudom de biztos hogy a csigazabálók nem tekergették.itt vagyok még egy darabig ha kell vmi írj
Sziasztok. Biztosan én írtam egy kicsit értelmetlenül, de arra akartam utalni, hogy a két motor 2007. október 15-e körül kerül értékesítésre. A licitálás teljesen nyilt, meghirdetett, ott bárki akit érdekel megjelenhet, nincs benne semmi trükk. Egy dolog van csak, hogy legyen a zsebedben annyi pénz, hogy a licitáláson tudj versenyezni. Megjegyzem, hogy nem rendőrök vesznek részt az ilyen jellegű licitálásokon, általában autószerelők, vagy autóval foglalkozók vásárolnak. Egyébként az embereket nem a motorok érdeklik, inkább a leselejtezett személygépkocsikat vásárolják meg. Aki látott már közelről rendőrségi járművet azt tudja, hogy nem egy nagy üzlet, sok-sok kilométer, lelakott belsőtér jellemzi őket, egy autót általában 10-15 ember is hajt "aktív" korában. A motorok a korábbi tapasztalatok ismeretében kb. 260.000-300.000 Ft. között szoktak elkelni.
Ez a cső kérdés engem érdekelne Berber! Amit Bundival bizniszeltem olyan szép volt, hogy azt nem volt szívem átalakítgatni.Esetleg egy képet tudsz róla nyomni méretekkel.Tudod, szélesség- magasság.
Először én is, de aztán jobban megnéztem és azt akarta mondeni, hogy 10-éig lehet az illatőnél az idom, mert 15-én eladják.... Az árról valójában semmit sem írt..... 15-4 magasságában = október 15-e körül...
Teljes motor forma lett.Te vagy a jó!
Itt a bukócső!
Na mindegy, eddig jutattam azt kész. Nem bírtam tovább ma mentem a vasparipán...
Ez itt beindítás előtti pillanatok. Éled az akksi, (savazom) benga kikészítve, lánc olaj, asz góóóóóó...
Nem írtál árat, de ha összeszámolom a regadóval, 400-450 eFt biztos rámenne. Na most kérdés hogy mibe kerül. Aztán az is kérdéses, hogy mennyit ér a végeredmény a piacon. Mivel se kor se ár, nem mérlegelhető. A 40 ekm viszont érdekes.
A mai erkölcsöt az mutatja, hogy egy ártatlan kérdés alapján Te rögtön valami lenyúlásra gondolsz!
Benn a kerekem. Tankom van. A fék nem kapja fel az olajat... majd holnap...
Ár? Km? Kor? Kortörténet? Becsült károk? Amit még tudni kell róla?
Lássuk!
Azért jó szerelgetést!
Először én is, de aztán jobban megnéztem és azt akarta mondeni, hogy 10-éig lehet az illatőnél az idom, mert 15-én eladják.... Az árról valójában semmit sem írt..... 15-4 magasságában = október 15-e körül...