Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuti? "a motor selejtezésre és kb. 15-e magasságában értékesítésre kerül". Hát az durva lenne. Ha ennyiért megy a gép, akkor én esküszöm megveszem (bár gondolom privát eladásról van szó, szóval ebből a mókából is kimarad a pórnép).
Szerintem vedd meg a bukócsövet motorostól!
Szerintem Bundi jól írta.
Sajna a képekből,jól láccik, nem lessz állítható telóm, túl sokba lenne.

Viszont okos ember aztmondta, ha jót akarok teszek előre progresszív rugót, mer az használ!
Szerinte addig ne is kormánytelózzak, habár most meredekebb lessz a villaszögem... Majd meglátjuk mi lessz.
Ugye csak elírtál egy nullát az árral kapcsolatban. Gondolom nem 15E Ftért megy el a gép. De ha mégis én a dupláját adom érte
Megjöttek a száraim! (Kicsit megvágtak. Számítottam rá, de erre azért nem gondoltam... )
Szárad a tank, már fenn van!
Találtam kormánykupakcsavart!
Jön az űlésem is!
Keddig kötnie az ámerikai zaccnak, nem tehetek bele benzint! Szííívás!
Ne azér izé, csak olvasom a forumot, jól bepörögtetek! Szóval, van egy ős Jáwa California bukócsövem, ami a volt motoromról hiányzik. Aki esetleg hajlandó alakítani rajat, és akarja a motorjára szóljon oda adom.
Csak kettő motor van, nem tudom ki készíthette. Ha Neked segít, a jövőhéten megpróbálom lefényképezni a felfogatásokkal és esetleg le kell gyártatni. Lajosmizsén tudok egy motorszerelőt, Ő biztosan megcsinálja Neked a télen, krómozva kb. 35.000 Ft-ért.
És nem tudod véletlenül, hogy hol készítették ezeket? Vagy honnan lehet ilyet szerezni? Esetleg másik selejtezett gép fényképezés előtt?
Sajnos nem, mert a motorok le lettek fényképezve és abban az állapotban lehet csak őket értékesíteni, ahogy rögzítve lettek.
csak segítő szándékkal
Hello Bundi!

A bukócsövet nem lehetne megvenni róla külön? Pont ilyet szeretnék, mert erre tudnék kényelmesen ködlámpát rakni, a gyári, meg egyéb bukócsövek meng mind kisebbek....
Na rakok fel pár képet. Sajna most nincs nálam tolómérő, így nem merem biztosra mondani, de sima centivel mérve ez is 41 mm-nek tűnik.... Az biztos viszont, hogy egy az egyben cseréltem. Nekem nem volt gond a féktuskóval, de az enyim japán belpiacos és ezért lehetnek eltérések az egyéb kiadásúakhoz képest... Szóval nézd meg a képeket és ha tudok még segíteni valamiben akkor szólj bátran!
Még annyit, hogy a sárvédő felfüggesztése lehet más. Nekem pont passzolt, de egyéb divi-s képeken, mintha más lenne....

Ja ma esőben kellett mennem, ezért kicsit koszos a vas, szóval csak a szerkezetet és ne a tisztaságát nézd! (nem így szokott kinézni...)
Szia Berber! Vasárnap visszük Neked az ülést! Azért azt hozzá kell tennem a régi írásomhoz, hogy a Rendőrség utólag szereltetett fel nem éppen fornatervezett dobozokat és egyéb kellékeket a Divikre, hogy rendőri jellege legyen. Az előd (a személyes lapomon látszik) viszont eredetileg rendőrségi motornak készült a gyárban és eszméletlen stabil az utódhoz képest. Arról már nem is beszélek, hogy a szolgálati Diversionok eléggé a határon voltak használva, így hamarabb előjöttek a "hiányosságok" egy polgári használathoz képest. Az N-es változatok (ők voltak előbb) nagyon el lettek szúrva ( nem a gyárra gondolok), ott a dobozok katasztrofálisan néztek ki, az elejére pedig egy kb. ajtó méretű plekó volt felszerelve. Na ezeket rögtön az első alkalommal levette szinte mindenki, vagy kisebbre cserélte.
Sziasztok! Elsősorban Diversionosok felé írok most, mert más fórumban láttam, hogy valaki keresett oldalidomot a motorhoz. Vasárnap megyünk Veszprémbe, ha kell viszem a képen látható idomokat sablonnak, amennyiben addig jelzitek itt levélben, hogy igény van rá. Sajnos október 10-ig tudom csak ott hagyni, mert a motor selejtezésre és kb. 15-e magasságában értékesítésre kerül, így addig vissza kell szereltetni. Természetesen a minta használata senkinek nem kerül pénzébe, az anyagiakat pedig majd megbeszélitek azzal, aki esetleg elvállalja a gyártását. Bár ezzel a géppel én utoljára kb. 95-ben mentem, emlékezetem szerint egész jól védte a lábat és a motor színére festve dögösen is nézne ki.

ui: De pletyis itt valaki
Köszi nagyon megköszönném ha tennél fel pár képet és valami árat is mondanál hozzá :D
ok ok értettem, csak gondoltam rákérdezek....
no no csak vicöltem...
Közérdekű közlemény!Most hallottam az egyik cimborámtól, hogy árverésen kerülnek értékesítésre a leharcolt rendőrségi divik Kecskeméten kb egy hónap múlva.
Kb 300 lesz az ára darabjának.
Lehet, hogy érdemes megnézni azoknak akik nótórius alkatrészhiányban szenvednek, vagy összefogva
több ember egy masinát.
Csak mint ötlet!
Azért ne gondolj valami nagy extrára, a gyárinál csak egy kicsit jobb. Elvégre "89-es sport technikáról van szó .

De mindenesetre mérek, fényképezek, aztán mindent felrakok ide, jó?
Boccs, akkor kiszáljak a fórumból?
Nekem pont van egy pár lábtartóm. Csont alumínium, nem kell rá gumi. Rugók sajna nincsenek hozzá, azt át kell menteni egy másik lábtartóról. Ja és persze nem eredeti XJ 600as cucc. Ha érdekel teszek fel képet.
Úgy néz ki akkor, hogy egy kicsit érdemes volt rá várni.Örülök, hogy fain lett.A puding próbája az evés mi?Kisérlet indul, Dexter laboratórium
Jó meglátás! Olyan ez az egész mintha mi lennénk az államért, és nem az állam értünk.

Egyébiránt jól működik az USA zacc. Erősen tixotróp, bekúszott minden fellelhető résbe, még a csavar és az anya közé is a benzincsap rögzítésnél! Kegyetlen sokat rázogattam, mivel elhatároztam, ha az egész dobozt megvetették velem, én ki nem öntöm ami feleslegesnek láccik.. Hát most van eg yegyenletes vastag réteg rajta, majd 1 mm! Keménykedik, de így lassabban. A doboz-maradék, már vad kemény. Na azt megáztatom kromofágban.

Az e-bay-n kegyetlen mennyiségű kormánytelót árulnak fillérekért! Azthiszem ráugrom egy öhlinsre!
Nekem is tréfás volt az egyik tükröm, de egy tükörkészítő kisiparossal tetettem bele egy másikat és meg is oldódott.Ha nem tudod eladni akkor meg kell tartaléknak tartani oszt kész. nehogy elkótyavetyéld