Kiadtad a csodaszernek a melót? Minden összejön egyszer, csak ebbe a nagy EU Magyarországban nem minden (sőt semmi) úgy megy ahogy kéne.Szerintem egy német átlag állampóógárt ledobnának nálunk, akkor egy hét alatt éhesen, átázva, megviselten a diliházban kötne ki.
Ez az állítható teló izgat. Mi a teló szár átmérőd, az enyém 41 mm? A kerék/keréktengely megmaradhat e? Jó e a féktuskó/féktárcsa helyzete az eredeti? Magyarán lehet e csak telót cserélni?
Az utolsó utáni pillanatban beállítottak az Ámerikai csodaszarral... bocs szer...
Mivel a városban értelmes üzletet nem leltem, és olcsóbb se lett volna, hát átvettem.
A lényeg, már kötöztködik a tankomban. Jó cucc, végrehajtható feladat.
Csáóóó!Halli tom hogy ez nem ide tartozik ,de gokartozott már valaki a budaringen?Ha jól emlékszem Érd után van a Yamaha kereskedéssel szemben(majdnem szemben)?Nagyon jó kis pálya
Nah most vmi mást is kérdeznék nincs valakinek eladóba egy pár Xj 600-hoz való lábtartója?
A szíved azért látom neked is ott maradt a diversion-nál. Ennek örülök.Valahogy én is így tudom elképzelni, ha egyszer lesz másik, hogy kettős életet élek lelkiekben ( XJ- ? )
cSAK KEMÉNYEN! Nem te vagy értük, hanem fordítva.Nem látom csak az olajállóságot ebbe a másik cuccosba.Biztos jó lesz benzinhez is?Tudod........a benzin oldja az olajat, de olaj nem oldja a benzint.
Nem tudom, hogy a lámpa mennyire csereszabatos, de az biztos, hogy nekem most, hogy össze volt törve a Divi eleje, az alábbi cserehelyes cuccokkal raktam össze:
- "89 FZR 400 telószárak (egy kicsit hosszabbak, mint a divi gyária, de még pont befér + állítható a rugó feszessége)
- "89 FZR 400 első felni (teljesen azonos az eredetivel, csak át kellett festeni)
- "89 FZR 250 első féktárcsák (az FZR 400-é túl nagy volt)
Azért ezekből raktam össze, mert ez volt a bontóban + meg akartam tartani a dupla féktárcsát elöl.
Amúgy, egy haveromnak srx 400-a van és annak az eleje nagyon hasonlít a divi-hez. Felni + féktárcsa (egyféktárcsás változat) ugyanaz + telószár is nagyon hasonlít, csak a hosszát nem tudom...
Szóval szerintem simán lehet, hogy a lámpa is cserélhető a különböző modellek között.
Más.
Mivel az oldtimerperfekt sz@rik minden megkeresésre válaszolni, telefoja, telephelye nem tudható, valamint a kacatját sem küldte el, ezennel kijelentem, hogy rendelési szerződést bontok vele és ezután nem veszem át a kacatjukat.
full szintetikus szerintem túl vékony filmet képez egy idősebb léghűtéses gépnek... Én mindig rész-szintetikussal járok. A legjobb nekem a Q8-as volt, de azt itthon nem forgalmazzák már
Mindenesetre mindig tölts utána olajat, ha fogy és konzultálj egy szakértővel, hogy mit javasol (olajcsere sűrűbbre, vagy kisgenerál....)
Tiszta busines man vagy már.Nem kis meló ez a motor szerelés mi? Ne kapkodd el, mert úgy is bejönnek a dolgok amiket eltervezel.Látom teljes mellszéleséggel nyomod.Nem viccelsz.
Az eladó kretén. Megnéztem a típust amit írt, köze sincs az (bocs) XJR 1200-hoz! Ettől kezdve nem tom mi lehet. 1 próbát megér, és pont a rögzítést variálhatom szabadon!
Ezenkívül van egy jó állapotú bal tükröm, és egy üveghiányos jobb tükröm. Az is eredeti. Más eddig nem került eladó sorba.
Mivel a városban értelmes üzletet nem leltem, és olcsóbb se lett volna, hát átvettem.
A lényeg, már kötöztködik a tankomban. Jó cucc, végrehajtható feladat.
Nah most vmi mást is kérdeznék nincs valakinek eladóba egy pár Xj 600-hoz való lábtartója?
Viszont nincs fehérváron egy el..szott bolt ahol venni lehetne kis kiszerelést!
- "89 FZR 400 telószárak (egy kicsit hosszabbak, mint a divi gyária, de még pont befér + állítható a rugó feszessége)
- "89 FZR 400 első felni (teljesen azonos az eredetivel, csak át kellett festeni)
- "89 FZR 250 első féktárcsák (az FZR 400-é túl nagy volt)
Azért ezekből raktam össze, mert ez volt a bontóban + meg akartam tartani a dupla féktárcsát elöl.
Amúgy, egy haveromnak srx 400-a van és annak az eleje nagyon hasonlít a divi-hez. Felni + féktárcsa (egyféktárcsás változat) ugyanaz + telószár is nagyon hasonlít, csak a hosszát nem tudom...
Szóval szerintem simán lehet, hogy a lámpa is cserélhető a különböző modellek között.
Mivel az oldtimerperfekt sz@rik minden megkeresésre válaszolni, telefoja, telephelye nem tudható, valamint a kacatját sem küldte el, ezennel kijelentem, hogy rendelési szerződést bontok vele és ezután nem veszem át a kacatjukat.
Viszont itt a megoldás a tank belselyének kifestésére!
A fém tisztításra (utólag) az EVIPASS + ÜVEGTÖRMELÉK tamburinos alkalmazása a leg megfelelőbb!
full szintetikus szerintem túl vékony filmet képez egy idősebb léghűtéses gépnek... Én mindig rész-szintetikussal járok. A legjobb nekem a Q8-as volt, de azt itthon nem forgalmazzák már
Mindenesetre mindig tölts utána olajat, ha fogy és konzultálj egy szakértővel, hogy mit javasol (olajcsere sűrűbbre, vagy kisgenerál....)