Elbeszelünk egymas mellett. Nekem nem kell pumpalnom a feket minden indulas elött, mert folyadekot 1,5-2 evente cserelem, femfekcsövem van, meg radialis föfekhenger a suzuki B-king modelröl. Nem esik be a fekkar. Na jo 2010-ben a Szloveniaban mikor fogocskatunk a szerpentineken , es en ketszemellyel voltam, akkor a hatso megfort, es besett, de ekkor az elsök meg toppon voltak...De szerintem az is csak azert fordult elö, mert 2 eves körüli vold a folyadek...es elötte is kapott az arcaba rendesen a dolomitokban...
Es mint irtam, hogyha tehetem , meg folyadekcsere utan par nappal meg ralegtelenitek, de nem jön mar belöle semmi. Es azoknak szoktam megmutatni a "trükköt" akik meglatogatnak, es altalaban a hazaut utan felhivva lelkendeznek, mert ugyan tökeletes fekjük egy picit mas, egy picit jobb lett... A fekkel nem jatszok! Tisztesseggel cserelem a teljes rendszer üritese utan a folyadekot, tisztitom a dugattyukat, es legtelenitem...
Az utolso mondatoddal egy kicsit vitatkoznek. A mai minösegi elvarasok mellet egyik gyarto sem engedheti ki ugy a motort (jarmüvet) a szerelösorrol, hogy elötte a fekpadon a motor teljesitmenye es egyeb parametere mellett a fekek parametereit ne ellenörizne...
(Amugy az MZ meg eleg rossz pelda, mert olyan szar karmantyuja volt a föfekhengernek, meg a föfekhenger dugattyuja is puha anyag volt, hamar serül, az folyadek ki a levegö meg siman ki-be jart rajta. Ez az en tapasztalatom.)
Akkor te minden indulás előtt pumpálod a féket? Ez szerinted nem veszélyes egy kicsit? Mármint hogy majd menet közben is koppan a fékkar és nem lesz idő pumpálgatni. A tapasztalatom MZ-és koromból ered. Fékolajcsere, légtelenítés, kőkemény fékkar. Majd motorozás és egy idő után érzem puhul a fék. Haza megyek majd újra légtelenítési procedúra és jöttek elő rejtett buborékok. Legközelebb már hosszabb idő múlva két három motorozás után vettem észre puhulást, megint egy kis légtelenítés és akkor lett tökéletes. Pedig elsőre is úgy nézett ki, hogy tökéletes, mégis elbújt valahová pár légbuborék. Lehet neked is érdemes lenne csinálni még egy légtelenítést. Új motornál sem biztos, hogy a gyár tökéletes munkát végzett, de a kereskedőnek azért nem lenne szabad átadnia bizonytalan fékkel motort
Szvsz., ez a motor úgy szép, ahogy van, de te tudod, viszont a más méretű kerék másik motort farag belőle, más menettulajdonságokkal, esetleg ki akar egyenesedni majd örökké...
Az itteni "buckalakók" között biztos van valakinek ezzel tapasztalata, én a helyedben belekezdenék módosítás nélkül a köv. szezonba és majd kiderül.
Nem hiszem, hogy megérné a költséget, továbbá 2,5 cm-el kisebb lenne az átmérő. Így is fel lehet tenni akár 150-es gumit is (140 javallott) A szélesebb meg m,ár motorozhatatlanná tenné szegény gépet. Nagy lenne a felállási hajlam. Amúgy meg vegyél FZS600-at azon készen van. Jó is. Pénz is.
Másrészt most készül egy eu törvény erről... nem találom... valami a teljesítmény növelés, gumiméret, áttétel és még ki tudja mekkora marhaságok. Ja ABS..
Sziasztok. Eddig csak olvastam a fórumot, de most megpróbáltam regisztrálni (sikerült) Bitivel már motoroztunk egy Eger Lillarüred szakaszt remélem még lesz alkalmunk ismételni.
Sziasztok! Nem rég vettem ezt a gépet, és az érdekelne, hogy tud e valaki olyat hogy rakott bele 17-es hátsó kereket? és ha igen, akkor milyen motoré jó bele ?! előre is kösz a válaszokat, tetszik a fórumotok. Valószínű. hogy továbbiakban többször is hozzá fogok szólni :)
Biztosítást sikerült elintézni?