Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OFF
Tudom,nem hangvillás,de egy 30 éves moci 5800km-rel.Kéne.
http://www.willhaben.at/iad/ge...
ON
Szisztok!
4,5mm lehet a minimum vastagság egytárcsásnál? Ha valaki látja a sajátján az adjon róla infót ha tud, mert az enyémen nem találom és a márkakereskedők sem nagyon állnak a toppen ebben a kérdésben.
Szia!
2 henger különböző átmérővel, szerintem ebben van a nyitja.
Sziasztok!
Sehol sem találom, hogy mennyi lehet a féktárcsák minimális vastagsága. Honnan lehet erről infót szerezni, csak a yamaha kereskedésből?
Üdv
Ez fincsi lenne :-)

http://www.motorrevu.hu/hirek/endurobol_is_lehet_epiteni

Kív
áncsi vagyok, ez itthon hogy kapna műszakit, vagy bármelyik az előbbi linkekről?
Vagy attól is kophat félre a betét, hogy nem egyenesen rakják be a kereket hátul. Jártam már így sajnos :-(
Sziasztok!
Na az első teloolaj lecserélve, a bent lévő mennyiség cc 10 perc csepegtetés és huzigálás után sem érte el a két szárban a 6dl-t. Most a gyári ajánlás ment bele 10w, bár ugye ajánlották, hogy magasabb "vastagabb" olajat tegyek bele, majd szezonban kiderül, merre és hogyan. Ha nagyon ramaty akkor kb 2-3 óra a csere, ha beválik akkor van benne megfelelő mennyiség 2 évre. Szimeringetket vizsgálgatva nincs bajuk, sérülésük, áteresztés nyomai nem látszanak sem a telon sem a kiaplikált porvédő alatt sem. A száron sajna látszanak már hosszanti csikok, de nem aggasztó mértékben. Jelenleg még az "új" féknyereg légtelenítésre vár, de a betétcserét is elvégeztem a csapágycserék mellett. Kezdem megszeretni ezt a régi vasat, átlátható, szerelhető, felhasználóbarát! :)
A hozzám intézett kérdésre nem tudok válaszolni, de ez a lényeg.
Jó bütykölést mindenkinek! :)
Üdv
Miért nem mozoghat egyszerre? Milyen fizikai törvény miatt?
Sőt a fizika miatt nem is mozoghatnak egyszerre, mert van köztük cc 2-4mm átm különbség is.
Megnézem, úgyis kap új betéteket is.
De kettő dugattyú van a fékmunkahengerben, és azok valószínűleg nem egyszerre mozognak a dugattyú falára rárakodott kosz miatt. Magyarán szólva szorul az egyik, vagy a másik dugattyú .
Szia Balázs!
Szerintem (szerintem!), elméletileg lehetséges. Láttam már autóhűtő-szervizt. Szerintem keress egyet és majd ők megmondják a frankót.
Az lenne még a kérdésem, hogy a véleményetek szerint vízhűtőt lehet javíttatni? Van valakinek tapasztalata? Nem folyik csak csavarodott kicsit, és engem zavar.
Igaz, én is az olajat, és a szűrőket egyből cserélni szoktam.
Az enyémben csak egy fékmunkahenger van, ott mi lehet a gond?
Bocs kifelejtettem az olajat is természetesen
Én úgy szoktam, ha veszek egy járművet, alapból csere az olajszűrő, légszűrő, gyertya. Akkor pontosan tudom ezután a szervíz intervallumot. Kivétel, ha nagyon ismerőstől vásárolsz és megbízol a szavában. A ferdén kopott fékbetét meg attól van, hogy a fékdugattyúk bevannak már állva, szorulva, tehát szét kell szedni a fékmunka hengert és rendbetenni, legalább meglesz a fékolaj csere is .
Volt egyszer messzi földön egy önálló, magabiztos hercegnő, aki egy szép napon a kastélya melletti zöldellő mezőn, a kristálytiszta tó partján, környezeti kérdésekről elmélkedve egyszer csak meglátott egy ronda, zöld békát.

A béka ráugrott a hercegnő térdére, és azt mondta:
- Ó, csodálatos hölgy, én valamikor daliás herceg voltam, amíg el nem átkoztak. Ha megcsókolnál, ismét jóvágású fiatal herceg lehetnék, és akkor drágám,
összeházasodhatnánk, beköltözhetnék a kastélyodba az anyámmal együtt. Ahol főzhetnél, moshatnál ránk, nevelhetnéd a gyerekeinket, és emiatt örökké hálás és boldog lehetnél!

Aznap este, miközben a hercegnő könnyű vacsoraként, enyhén fehérboros hagymamártásban megfuttatott fenséges békacombot szopogatott, magában elmosolyodva így szólt:

- Én ezt kurvára másképp gondolom...
Üdv!
Ma szétszedtem az új szerzeményt, és lenne pár kérdésem. A fékbetét egészen addig jó, amíg a koptató jel látszik? Egy kicsit az egyik ferdén van kopva, az attól még jó? 2-3 mm Van még addig, amíg eléri a barázdát.
A másik: honnan lehet tudni, mikor érett meg a gyújtógyertya a cserére? Kivettem, de nem látok semmi különöset rajta. Szép barna, ennyit látok.
Cserélni kéne őket?
Köszönöm a tanácsokat, az étolaj WD 40-el nyert!
Szia!
Tapasztalatból mondom, hogy az izopropil alkohol is jó a matricák eltávolítására. És nem bántja a műanyagot, valamint gyorsan elpárolog.
Megpróbálom az étolajat is... Az tuti nem bántja a műanyagot.
A WD40-el karöltve biztos sikerül
Köszi
Ajánlom az étolajat, ameddig nem próbáltam én sem hittem volna mire képes !
Akkor majd megpróbálkozom ezekkel, mert az előző tulaj 3 négyzetméternyi cuccot ragasztott szegény motorra.
A WD40 és a Cola mindenre jó! Ez a probléma sem lehet akadály e két csodaszernek.