Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háló!

Szerintem vedd le, próbáld ki. Nem lehet túl bonyolult a fel-le szerelés.

Nekem S van, de legszívesebben lepucolnám róla az idomot,csak sajnálom a pénzt az átalakításra (lámpa,műszerek...)

100 nál jobban ritkán megyek és a meztelen motorok jobban tetszenek.
En plexivel is 100nal mar alig hallom a motor hangjat:)
Szerintem is szebb a naked plexi nélkül ;-) Persze izlések és pofonok. Nekem az összes fejidomos gép rázza a sisakot, így le szoktam róluk dobni a plexit;-) A mosatninál is ezt tettem és fényévekkel komfortosabb lett. Persze szélzaj van, dehát istenem, ez a motorozás :-)

Biti, hétvégén "jó" idő lesz. Megyünk egy Lillafüred karikát?
A kényelmen kívül azaz 1-2 mp számít?
Hali!
Ha valakit érdekel, van egy 3 fokozatba állítható Saito markolatfűtésem eladó.
Nyugodtan vedd le, ha úgy jobban tetszik.

Esős motorozáson kívül, soha nem éreztem hátrányát annak, hogy nincs plexim.. Vödörlámpás motoron nem is áll jól
Má mé szedné le............140-ig öreguras 160-ig kicsit kéell feszíteni 180 fölött hajolni 200 fölött kapaszkodva hajolni az életedért.
Papírkutya.
Koszi a hozzaszolast. Meg annyi a kerdesem hogy a motor gyorsulasat befolyasolja-e?Vagy csak kenyelmi szempont h nem szedi le a fejem a szel :)
Vén xar
Szia!
Bocsi, hogy belevau, de hátha elfogadod a tapasztalatom....
GS500-am van, naked.
Soha többet a büdös életben nem veszek naked-et, nem elég az oldalszél, még szemből is kapom, de mondjuk 140 körül már kifejezetten izomból kell tartanom a fejem, ami már 20-30 km után is fárasztó.
Tavasszal kap egy irreálisan nagy plexit, azt hali. 100-110-ig nem gáz, illetve 1-200km-t is simám letolsz, nagy feeling a szabadság, de ha csak kicsit hidegebb van, duplán érzed.
Szvsz. tavasszal, ha már meleg van, próbáld ki, aztán eldöntöd.
(egyébként egy csomóan, meg pont ezeket imádják, hogy éreznek mindent...én már öreg vagyok ehhez.)
Sziasztok Buckalakó Kollégák!
Nem csináltatunk ilyen egyen-pólókat?
Szerintem jobban jársz a fejidomos változattal, csupaszon jobban uralkodnak a szelek, és ez nem is annyira a gyorsulásnál jelentős .

Yami! Kis ablak csak roncsolással bontható .
Amim van bontott az mind meg van állva mint a szeg .
Régi 600 és 900 jó rá, meg még egy páré. Minta alapján bontó, és azt a Tiédből felépíteni.
A gumi másik oldalát is nézted?
Egy egyszerűbb 4 számból álló DOT-ot kellene találnod.
Na jó így könnyü össze vannak kötve
Sziasztok!
Ma meg jött a karácsonyi ajándékom egy Bridgestone b45r. Na most a kérdésem annyi lenne, hogy hiába bújtam a netet nem tudom beazonosítani a rajta lévő dot számot: T9701 DOT CJU2 PAD021
Tehát ha valaki tud érdemi infót erről azt megköszönném.

Üdv
Nem baj ha nem jön ki az ablakocska jöhet az egész is egyben ha még nem túl kopott és tudod nélkülözni egy" kis "időre.
Az lenne a kerdesem, hogy mennyire befolyasolja a 600 N valtozatot a plexi....Eddig egy szezont jartam vele, nem sok tapasztalatom van, nincs mihez viszonyitsam. Milyen lesz ha le veszem?Szemely szerint igy jobban tettszene,de mennyivel lenne erosebb a szel,kenyelmetlen lenne-e; gyorsulasban,fogyasztasztasban van-e kulonbseg?
Ez van, Király buckásnak lenni!
Helló .
Lassan áttér ide mindenki ahogy látom .
Itt a buckák között van élet .
Van 3 bontott főfékem is még nem néztem, ki jön-é belőlük az ablakka.
Köszi!
HelóÜdv minden régi és új fórumozónak,jó rég voltam erre és mit olvasok?buckalakók lepték el a fórumot .Főbucka vagyis Biti tudsz valamit mondani főfékhenger ügyben(tudod a kémlelőablak repedt)vagy ha minden kötél szakad sima xj 600 é jó lehet?
Sziasztok. 2005 óta van a bírtokomban ez a police nekem a szabadonfutó cseréjén kívűl más problémám nem volt vele. Nem egy speed motor(volt fzr-em is) de nekem tökéletesen megfelel. Erről a típusról Biti több ismerettel rendelkezik. Biti a biztosítással hanyagságból nem foglalkoztam.
Szia XJ 650p!
Korábban én is agyaltam egy ilyen rendőrségi Yamaha megvásárlásán.
Megtennéd, hogy pár sorban mesélsz erről típusról?
Köszi!