Hali,ez nem maradiság hanem a józan ész érvényesülése.Persze mindenki más és egy józan testreszabása a gépnek elfogadható és szükséges pl.egy magasabb kormány vagy egy átszabott ülés,de lényeges gyári értékeket nem érdemes bolygatni,akkor inkább a tipusváltáson kell elgondolkozni.Nekem pl.van egy kawa gpz-m is amelyen az előző fiatal tulaj átalakitotta a gyári kipufogót 4-1 re de a csöveket úgy hozták össze alul hogy eltakarták az olajszűrőt.Na azóta olajcserénél hűtő le-kipuff. le -olajcsere-szűrőcsere-minden vissza,ja és az idomok le-fel.Még szerencse hogy ritkán használom,nem véletlen hogy az XJ-t helyeztem az első helyre.üdv.
Erre azt szoktam mondani hogy nem akarok okosabb lenni a gyári mérnököknél.Szerintem nem azért tesztelik km-ek ezrein át a gépeket,hogy majd én itthon 2km után megmondjam mi a jó.De lehet hogy én vagyok maradi..............
Hali,valamit biztos számit hiszen minél kisebb az átmérő annál többet forog a kerék,talán a /80 helyett/60-as guminál lehet 4-5 km/h plussz az órában de szerintem a legtöbbször ez inkább az óra tekerés következménye mert meggyengül a rugó az órában .üdv.
Nekem is Metzeler volt fent azzal vettem, csakhogy a moci 98-as a gumi meg 97-es volt :D Az az érdekes nem volt vele bajom. Jó mondjuk én nem pályázok, meg kezdő mivoltomnál fogva se döntögettem annyira de egyszer sem csúszott meg és végülis egy szög okozta a vesztét. Javítani lehetett volna de nem szórakoztam vele a kora miatt cseréltem inkább újra.
Nem mondom így nyugodtabb vagyok azért. 140 fölé én se mertem menni, állítólag 150 még befér de nézegettem, neccesnek tűnt.
Viszont előre is feltettem az eggyel szélesebbet, 120-ast az is bejött. Mondjuk csak 70es a magassága a 80 helyett. Elképzelhető, hogy viszont nekem ezért nem csal a km óra? Számít ez annyit? Mert azt mondták nekem itt, hogy óra szerinti 100-nál vonjak le 10-et... Hát nekem óra szerint 100-nál gps szerint 97-98 volt.
Hali,ha lenne most pénzem én is a BT 45-öt tenném fel,tűrhető áron meg lehet kapni és jók a paraméterei,nem kopik gyorsan és jó a tapadása is,ideális túragumi és jól birja a sportosabb stilust is.A 140 még jó méret de fölé már nem érdemes menni.Nekem most Metzeller van fent nincs vele gond csak kicsit nehezebben melegszik fel és erős fékezésnél hajlamosabb megcsúszni.Üdv
Nekem 140-es BT van hátul, negatív irányba semmi különbség nem vehető észre, nyugodtan mehet akkora. Én is szemezgettem gumikkal de azon nem érdemes spórolni Michelin Bridgestone versenyfutásból BT lett és nagyon jó gumi.
Szia,szép motor csak óvatosan az elején.A lábtartó dolgot egyszerűen tesztelheted ha álló helyben szép lassan leengeded oldalra és felmérheted hogy ez milyen ,bár szerintem csak sportpályán és sportgumikkal érdemes ezeket a határokat feszegetni.A hátsógumi mérete Gyárilag 130 és mivel a felni 3,5 collos nem érdemes 140-nél szélesebb gumit felrakni,rendes gumis nem is rakja fel mert erre pontos előirások vannak,Azonkivül nem is érdemes mert pont a motor könnyed irányithatóságát,jó kanyarképességét tennéd vele tönkre.A széles gumi javitaná az egyenesfutás stabilitását,a fékhatást,az erőátvitelt a talajra de a 600-as igy jó ahogy van.Általában a gyári értékeket érdemes mindig betartani kivéve ha más extrém használati módot akarunk.A gumiválasztásnál is ez legyen a döntő szempont ,hogy miként szeretnéd használni a gépet,nyugodt túra vagy gyors sportos tempó,hosszú élettartam vagy nagyobb tapadás,a lehetőségek száma végtelen.Ezt majd a vásárlás előtt egyeztesd a kereskedővel ,ja és ha módod van rá mindkét gumit cseréld hogy egyforma legyen.Üdv.
Nagyon szép állapotban van a motorod, gratulálok hozzá. Nekem szintén első mtor de nagyon megvagyok vele elégedve. nagyon a szivemhez nött.
Vigyázzatok egymásra és sok balesetmente km-t kívánok hozzá!
Szép gép, sok balesetmentes km-t vele!
Szerintem első nagymotornak kiváló, nekem 93-as volt és nagyon szerettem, úgyhogy újra divit vettem, igaz a nagyobbikat
Itthon nem, de az osztrák utakon kopott a lábtartóm rendesen, úgyhogy lehet dönteni.
Gyertya szerintem kicsit drága bele, kb. 2200/db az NGK CR8E, szemben a 900-ba való NGK-val az csak 800/db volt
AP-Racing betétet tettem mindenhova, semmi problémám velük kb 6-7000 /pár, a többit nézd meg pl. a www.nagyvas.hu -n, párszor rendeltem már onnan, eddig bevállt (kb 25000Ft amit írtál a gumin kívűl)
600-asra való gumiból a Bridgestone BT45-öt ajánlották már itt többen, biztos mond majd véleményt valaki, aki használja is.
Már régóta szemezgetek hogy írok erre a fórumra, már sokat segítettek, ha ti nem is tudjátok. Augusztusban sikerült megvenni első nagy motoromat: 1994 Yamaha XJ 600 N-t.
Mit gondoltok milyen első motornak? Azt hiszem elég olcsón jutottam hozzá és ahhoz képest jó állapotban van.(1000 euró).
Már téli álmát alussza, de tavaszon szeretnék pár dolgot javítani rajta, ebben kérném a segítségeteket. Gumit szeretnék hátra jó áron, eltérhet a gyári mérettől, most 140-es van rajta de kopott.Ti mit mondtok?Szeretnék rá felnicsíkot, szerintetek milyen szín állna jól?
Kell még előre fékpofa,egytárcsás a fékrendszer. Olajcsere, olajszűrő, légszűrő. Gyertyák állapotáról nem sokat tudok.A többi azt hiszem rendben van. Ez kb mennyibe fog kerülni, miből mi jó?
Mondom kezdő vagyok, nem mertem még tulzottan bedönteni a gumik miatt sem, csak kíváncsisagból kérdem, hogy nektek a lábtartó kanyarban mennyire van közel a földhöz?
Egy napot kérek még, ma nem maradt rá idő, hogy matekoljak a dolgon. :( Holnap 4 körül hívlak, vagy dobok egy üzenetet.
Üdv:Balázs
Nem mondom így nyugodtabb vagyok azért. 140 fölé én se mertem menni, állítólag 150 még befér de nézegettem, neccesnek tűnt.
Viszont előre is feltettem az eggyel szélesebbet, 120-ast az is bejött. Mondjuk csak 70es a magassága a 80 helyett. Elképzelhető, hogy viszont nekem ezért nem csal a km óra? Számít ez annyit? Mert azt mondták nekem itt, hogy óra szerinti 100-nál vonjak le 10-et... Hát nekem óra szerint 100-nál gps szerint 97-98 volt.
sajnos nem tudom ki kérdezte, a trafópár gyertyakábelekkel 12e.70 3179083,üdv,P.
nagyon jó kezdö/tanuló motor könyen kezelhetö
remélem neked is sok örömöd lesz benne
Vigyázzatok egymásra és sok balesetmente km-t kívánok hozzá!
Szép gép, sok balesetmentes km-t vele!
Szerintem első nagymotornak kiváló, nekem 93-as volt és nagyon szerettem, úgyhogy újra divit vettem, igaz a nagyobbikat
Itthon nem, de az osztrák utakon kopott a lábtartóm rendesen, úgyhogy lehet dönteni.
Gyertya szerintem kicsit drága bele, kb. 2200/db az NGK CR8E, szemben a 900-ba való NGK-val az csak 800/db volt
AP-Racing betétet tettem mindenhova, semmi problémám velük kb 6-7000 /pár, a többit nézd meg pl. a www.nagyvas.hu -n, párszor rendeltem már onnan, eddig bevállt (kb 25000Ft amit írtál a gumin kívűl)
600-asra való gumiból a Bridgestone BT45-öt ajánlották már itt többen, biztos mond majd véleményt valaki, aki használja is.
Már régóta szemezgetek hogy írok erre a fórumra, már sokat segítettek, ha ti nem is tudjátok. Augusztusban sikerült megvenni első nagy motoromat: 1994 Yamaha XJ 600 N-t.
Mit gondoltok milyen első motornak? Azt hiszem elég olcsón jutottam hozzá és ahhoz képest jó állapotban van.(1000 euró).
Már téli álmát alussza, de tavaszon szeretnék pár dolgot javítani rajta, ebben kérném a segítségeteket. Gumit szeretnék hátra jó áron, eltérhet a gyári mérettől, most 140-es van rajta de kopott.Ti mit mondtok?Szeretnék rá felnicsíkot, szerintetek milyen szín állna jól?
Kell még előre fékpofa,egytárcsás a fékrendszer. Olajcsere, olajszűrő, légszűrő. Gyertyák állapotáról nem sokat tudok.A többi azt hiszem rendben van. Ez kb mennyibe fog kerülni, miből mi jó?
Mondom kezdő vagyok, nem mertem még tulzottan bedönteni a gumik miatt sem, csak kíváncsisagból kérdem, hogy nektek a lábtartó kanyarban mennyire van közel a földhöz?
Íme a vas :)
csak párban adom a dobokat,vagy a komplett rendszert, dobok párban 30e,rendszer 45e.
ha további kérdésed lenne 70 317 90 83
üdv,P.
párban 10e(gyári,nem utángyártott)
ha további kérdésed lenne 70 3179083,
üdv,P.
fejidom+lámpa+műszerfal 55e
ha további kérdésed lenne,mint írtam is tel:70 317 90 83
üdv,P.
Én pont ilyen dobokat szeretnék az XJ 600-ra.
Bontóban kaphatok ilyen tölcsér alakú dobot?