Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem elég pontosan kell az olajszintet beállítani!
92-96-ig 379cc mérve a villaszár tetejétől 111mm
96 utáni példányoknál 375cc és 116mm

Javaslom a 20W olajat már többünknél bevált!
Mintha már láttam volna valahol
Nem ismerős valakinek ez a motor? :-)

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziasztok!
Mennyi telo olaj kell az első telokba? Valahol olvastam, hogy a jobb és bal nem is megegyező mennyiség, ez valóban így van, ja és mennyire pontosan kell ezt kimérni, gondolom egy mérőedény bőven elég e nemes célra?
Üdv
Gyere kislány, játsszunk megerőszakolósdit!
- De én nem akarok!
- Ez a beszéd!
Na ugye megmondtam hogy lesz az 5 Liter is !
Meg nekem és Biti-nek van most ilyenünk.Tegnap is szuperül szolgált a túrán,és valahogy lement a fogyim 5l-re!
Amikor verettünk haza a német 2/a-n,olyan szépen duruzsolt 150-160nál
hogy menetközben megsimogattam a tankját
Na ezen elgondolkodtam én is:)
Hogy lehet műszakija 2014ig?
Szia!

Elég régóta hirdetik, képek alapján szép állapotú.
Érdemes lenne közelebbről is megnézni.
Hali!

Ez az én mocim nagyobb és erősebb verziója.
Azt hiszem, hogy zozo011-nek volt ilyen motorja, a mostani előtt.
Sziasztok valki ismeri ezt a motort?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...

Vélemény?
Elöre is köszi!
Én is elvittem volna.
Csak épp nem volt "időm"...
200-ért el is vitték.......
Óóó!
Köszi szépen!
Csak most perpill nincs 200 euróm.
Ez a széria csak ilyen színben jött ki?
Néccsak mit leltem neked:
http://www.ebay.de/itm/Yamaha-...
Cső zozo!
Sikerült találni valamit?
Sziasztok!Először ide dobom be,bár nem most lesz szezonja:)
Eladom Schuberth Profil 2-es sisakom.L-es méretű jó állapotban!
Ugyanilyen az enyém is!
I.ár:15e FT

Ezt tuti egy magyar vendégmunkás/motorszerelő csinálta, hogy lenyúlja azt a 10 eurot
Egyébként szép munka
Azért az osztrák is egy faragós nép .

Levegő szűrő made in ósztria:
Sziasztok!
Ma 3,5 hét állás után én is be röffentettem a vasat egy teszt erejéig. Tesztben a vákuumos pumpa és a leeresztett karbi, meg a kicserélt benzincsövek adták a nagy szerepet. Tehát a lényeg, valamiért Pri állásban sem áraszt el a benzincsapom, csak kevés tekeréssel sikerült ezt eszközölnöm nála. 2*2mp tekerés szivatoval és pihentetés kb 2 percig, majd tekerés és lassan de biztosan beröffent a 4 cilinder, kb 1-2mp elteltével járt az összes.Kát dologra gondoltam ebben az esetben, 1. nem volt még feltelve a karbi és ez miatt nem röff-röff mind egyszerre 2. az alapjáratom teljesen el volt tekergetve a 0 felé a nyári szeszes akcióhoz és szegény nem kapott elég levegőt. Tehát nekem bizonyított a kis vas 18 évesen is, ezért büszke vagyok rá :) Kap cserébe fék és hátsóvilla felújítást a holt időszakban tőlem ajándékba. Ezzel kapcsolatban kérdeznék is, a hátsó telót ha már kiveszem akkor abban ki lehet cserélni az olajat szívás nélkül, ha a villa tűgörgős csapágyai gatyára mentek, ami valószínű hol és mennyiért lehet beszerezni, mert ugye azt legyártani nem lehet? Aki már csinált hasonlót és van némi tapasztalata, ne rejtse magába! :)
Akinek még tart annak széles utat, aki már eltette, jó pihenést és bütykölgetést!
Üdv
Szerintem tök jó mind két videó, olyanoknak,(meg másoknak is) akik most először akarnak ilyesmit csinálni. Mint pl. én.
öhüümm! eba...asszem ez a http://youtu.be/-sBYLI_G1s0