Köszi a tippet! Holnap felhívom!
A múzeumos dolognak van egy kis története.
Ha érdekel valakit, elmesélem. De, ha nem akkor is.
Tavaly nyáron történt az eset.
A másik mocimmal, a 350-es JAWA-val álltam egy kereszteződésnél, a zöldre várva. Mellém gurul valaki egy elég modern sportgéppel. Felnyitja a plexit és a következő kérdést intézi hozzám:
"Mi van? Betörtél a Közlekedési Múzeumba?"
Erre én visszakérdezem:
"Ilyen motorod van és csak a lámpánál tudsz utolérni?!"
Elég modortalan volt, mert nem válaszolt. Lecsapta a plexit és húzgálta a gázt, mint a barom. Aztán sárgánál kilőtt, mint aki dinamitra lépett.
Igen nekem. De semmi baj. Köszönöm, hogy utána néztél.
Más:
A kilométerórámmal (azaz a motoréval) valami nem smakkol. A sebességet rendesen méri, de a megtett utat nem. Többet számlál a kelleténél. A napi km számlálója pedig semmit nem mér és lenullázni sem lehet.
Van valakinek valami 5lete? Esetleg bontóban lehet még ilyen 88-as kiadású XJ 600-hoz km órát kapni? Vagy érdeklődjek a Közlekedési Múzeumban?
Hali ,ha jól emlékszem neked ígértem hogy meg nézem hogy maradt e valami a régi motorból. Sajna még a robbantott ábrás könyvet is tovább adtam valószínű mert nem találtam sehol.
Ma is lehetett még egy jót kerülni a környéken/kb 100 km/ ebben a szép napos időben, igaz már egy kicsit hűs volt, de ki nem sz..ja le! Sajnálom azokat akik már téliesítették a mocijukat.
Egy járókelőt megállít az utcán egy ember:
- Elnézést, megmondaná, hogy hogyan jutok el a postára?
- Az attól függ. Kocsival van?
- Nem.
- Akkor gyalog.
Még egy gyors kérdés, az első telon a porvédőket le lehet úgy szerkezteni, hogy ne sérüljön semmi és tökéletesen vissza is megy a helyére? Teló nem ereszt, csak az olajat szeretném lecserélni benne, meg ha lehet a porvédő alatt is kipucolni.
Köszi előre is!
Köszi a választ! Már sajna meg van véve az olaj, most az lesz benne 10w-s, ha meg nagyon furi lesz akkor kap más viszkozitást.
Üdv
ui: kiváncsi lennék abban a szegény mociban, hányadszorra van 30 x e km :)
Én, meg lekanyarodtam jobbra...
A múzeumos dolognak van egy kis története.
Ha érdekel valakit, elmesélem. De, ha nem akkor is.
Tavaly nyáron történt az eset.
A másik mocimmal, a 350-es JAWA-val álltam egy kereszteződésnél, a zöldre várva. Mellém gurul valaki egy elég modern sportgéppel. Felnyitja a plexit és a következő kérdést intézi hozzám:
"Mi van? Betörtél a Közlekedési Múzeumba?"
Erre én visszakérdezem:
"Ilyen motorod van és csak a lámpánál tudsz utolérni?!"
Elég modortalan volt, mert nem válaszolt. Lecsapta a plexit és húzgálta a gázt, mint a barom. Aztán sárgánál kilőtt, mint aki dinamitra lépett.
A múzeum sem rossz ötlet , próbáld meg Őt felhívni, ha jól tudom árul a vaterán haccázas cuccokat.
Más:
A kilométerórámmal (azaz a motoréval) valami nem smakkol. A sebességet rendesen méri, de a megtett utat nem. Többet számlál a kelleténél. A napi km számlálója pedig semmit nem mér és lenullázni sem lehet.
Van valakinek valami 5lete? Esetleg bontóban lehet még ilyen 88-as kiadású XJ 600-hoz km órát kapni? Vagy érdeklődjek a Közlekedési Múzeumban?
Nekem már akkor is hideg volt délután négy körül, mikor sepertem hazafelé a 3-ason.
Bocs a képminőségért, telefonos.
későn vettem észre, hogy kerestél Bocsesz Jó volt a buli?
- Elnézést, megmondaná, hogy hogyan jutok el a postára?
- Az attól függ. Kocsival van?
- Nem.
- Akkor gyalog.
Még egy gyors kérdés, az első telon a porvédőket le lehet úgy szerkezteni, hogy ne sérüljön semmi és tökéletesen vissza is megy a helyére? Teló nem ereszt, csak az olajat szeretném lecserélni benne, meg ha lehet a porvédő alatt is kipucolni.
Köszi előre is!
Üdv
ui: kiváncsi lennék abban a szegény mociban, hányadszorra van 30 x e km :)