Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nekem se?
Látod,nem sok jóra vezet az általánositás.Na jó,a svédek más tészta
Az utak tele vannak idiótákkal... Sőt! Lehet, hogy a számuk exponenciálisan növekszik...
Én egyszer egy szerpentinen, egy vízátfolyáson csúsztam el a JAWA-val. Nem volt komoly dolog, csak eldobta a seggét a gép és eldőltünk. Jött mögöttem két, vagy három autó. Szerintetek megálltak? Kikerült mind, mint egy kátyút és ment tovább.
Azóta felőlem mindenki megszülhet, vagy akár benn is éghet a szartalicskájában. Egy autósnak sem fogok többet segíteni.
Ha nem megy a henger, annak komoly műszaki oka van, nem szinkron. Meg se nézném ennyiért!
Rezegni minden motor rezeg. Egyik jobban, a másik kevésbé. pl a BMW R1200 jobban mint az XJ900. Bocs hogy bele wauuu...
Ez szép hozzászólás volt.Kicsit...faszt,kurvára felbaszta az agyam:
"A motorost ütni kell, néha rúgni. Csak akkor érdemes leszorítani, vagy nekimenni, ha a kocsimban nem tesz kárt. A motorost teljes anonimitás övezi. Bukósisakja alatt eltűnik az arca, rendszámával trükközik, lehetetlen elkapni. Azonosítása ilyenkor egy módon lehetséges: át kell rajta hajtani, és akkor a sisak alól kifolydogáló biológiai minta (vér, nyál, agyvíz, whatever) DNS analízise már lehetséges.A motorosok csak azért vannak, hogy el tudjam őket engedni, mint egy fingot, amikor ott sunnyognak a holttérben. "

Itt volt a hozzászólás......:
http://autozz.blog.hu/2011/12/...
Köszönöm szépen a sok tanácsot. Hát igen 600ért a nevemen is lenne. Mondjuk ahoz képest,hogy én a 600ast 420ért adtam el nem sokkal drágább. Hát igen a külföldi behozatalba van rizikó, hogy feleslegesen megyek el. Még tavaszig meglátom ,hogy alakulnak a dolgok. Egyébként a 900as mennyivel másabb mint a 600as vezethetőségre gondolok és teljesítményre. Valamint ez a rezonancia van e ennél is?
Szép napot
Nem akarlak áltatni, kintről lehet sokkal jobban is behozni, de ahhoz ügyesnek kell lenni és van kockázat, ha kimész és nem az vár, amit lebeszéltél... Osztrákoknál/Németeknél ez ritka, de megtörténhet.
Pillanatnyilag nem találtam jobb árú Divit, tehát várni is kell és vadászni.
Jelen példány árban, ha tényleg azt tudná, ami le van írva, akkor árban van, de én simán megmondanám a tulajnak, hogy akkor csináltassa meg azt a karbi szinkront, mert 600-ért te tökéleteset akarsz (Viszont ennyiből már a neveden is van, ugye azt tudod?).
Ha magad hozod, akkor is 1-2 nap az ügyintézés, én hajnali 6-kor keltem és 14h-ra volt rendszámom.
Ne feledd el, nagyon sok az eladó motor és kevés a pénzes vevő, diktálj te. Egész fasza motorok is eladhatatlanok, mert nincs pénze az embereknek, de azért vigyél egy szerelőt, ha mész vásárolni.
Sok utánajárás?Talán míg megleled az álommotort:)
A lepapírozás gyakorlatilag megvan 1 nap alatt.
Hát igen ez nekem is szöget ütött a fejembe, hogy miért nem csinálja meg , na meg miért nem adta még el eddig, mivel elég rég árulja már.
szia. Én is gondolkodtam ezen, hogy kintről behozni, csak ahogy utánna olvastam elég sok az utánna járás stb. Árban olcsóbban meg is tudnám venni kintről szerinted?
Nekem az ilyenek nem tetszenek:

"Hívtam a srácot aki árulja, elég régóta fent van, azt mondja egy karbiszinkron helyrehozná az inditás utáni összevissza járást mert nem mindíg megy minden henger, meg össze vissza jár."

Ez a motor eladásra lett behozva, akkor csinálja meg.
Ma reggel azért megrendítő volt a jeget kaparni az ülésről....Nem volt őszinte a mosolyom amikor felültem a mocira
Még pár napot ki kell húzzak a Traktoron,míg lesz kölcsönautó
1995-ös XJ-600-asom gyári áttételét szeretném rövidíteni! Elöl 16, hátul 48 fogú lánckerék van most fent. Az elsőt gondoltam 15-ösre cserélni! Aki tudna gyártani, gyártatni, helyet ahol vagy akin keresztül belehetne szerezni azt megköszönném!
Kintről is lehet jót találni.Nincs km-pörgetés,stb.Ha kell segitség,szólj
szia. Köszönöm szépen a reagálást. A fogyasztás amit írtál az nagyon jól hangzik. Nem tudom mit hoz a jövő, de jó volna tavaszra venni egy másik motort, aztán ez a 900as divi tetszik. Mindenképpen nagyobbat szeretnék majd venni mint a 600as Divim volt, de nem drága motort, ezért erre gondoltam. Na meg ez kardános is így nem kellene a láncra költeni. :-) Akkor Neked bevált ha jól értem ez a típus. Mondjuk a 600asal nekem sem volt bajom!
szép estét
Szia!
Tavaly ilyenkor én is nézegettem ezt is, de végül egy fórumtársét vettem meg és mióta kicseréltem minden kopó alkatrészt azóta imádom a gépet.
Ha jól látom az akksi takaró eleme hiányzik, de biztos beszerezhető.
Egy negatívuma a 600-as után a súlya, papíron 276kg, lassu manővernél szokást igényel, cserébe nem is dobálja a szél pályán sem
A km meg szerintem nem mérvadó, mert ha jól karban van tartva elmehetsz vele 200.000-et is...
Voltam vele idén 4 országban is, túrázni nekünk nagyon bevállt.
Fogyasztása (minden adat 3doboz+tanktáska+2személlyel értendő):
Autópálya / Város : 5-5,5l (50 / 150-es átlag)
Országút: 100-110körüli tempó 4,8-5,2l
Alpok: 4,6L (végig 1500-2000m feletti hegyeken, először el se akartam hinni, elég jó az osztrák benzin )
1 tankkal valamivel 400km felett lehet menni vele, nálam 350 körül jelez a szegénységmérő
Menni pedig már 1500-as fordulattól megy rángatás nélkül, 3000-nél még nem kell visszaváltani, hacsak nem akarsz előzni.
Ha érdekel még valami kérdezz nyugodtan!
sziasztok. Egy kis véleménykutatás érdekelne a következő motorral kapcsolatban: http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s_diversion-39104
26
Hívtam a srácot aki árulja, elég régóta fent van, azt mondja egy karbiszinkron helyrehozná az inditás utáni összevissza járást mert nem mindíg megy minden henger, meg össze vissza jár. Névre írva 600ezer lenne. Mivel nem igazán értek hozzá ezért kérnék pár véleményt. Na meg a km sem annyi szerinte ami benne van ( vagyis mérföld) hanem több. Egyébként a 900as fogyasztása milyen? Nekem 600as divim volt csak sajna eladtam a nyár végén, kellett a pénz, de az 4,5-5l -ből simán kijött. Aztán most megint nézegetem a gépeket, jó lenne jövöre egy másik :-) Köszi előre is a segítséget.
sziasztok
Remélem ezért kaptál virgácsot
Mi a velemenyetek Bridgestone G701-es hatso gumirol?Van most egy nagyon jo arban....
Boldog mikut Néktek is
http://youtu.be/BX8M09NBZ3g
Értem.
Köszi az infót!
szolgáltam a köznél .
Szerencsésen jutottam hozzá, alkatrésznek vettem és ez lett belőle .
Rosszat nem tudok mondani róla, amelyiknek ki van a motorja az csak több olajat eszik de akár 200000! km-t is elmegy .
A police XJ 600 már divi, nem ugyan az mint a Tiéd.
Sőt! Gyakran még olcsóbb is így megvenni!
Egyik cimborám önindító relét akart venni az LS 650-es gépéhez.
Megnézte itthon, hogy mennyibe kerül. Aztán dobott egy hátast és inkább megrendelte az USA-ból.
Még a postaköltséggel együtt is olcsóbb volt!
A km órában, a számláló nem mérte rendesen a megtett utat és a napi km számlálót nem lehetett lenullázni. A benzinszintmérő, meg időnként elég szeszélyesen mért.
Köszi, hogy Te is velem örülsz!
Munkaeszközöd volt a rendőrségi Yamaha?
Korábban nézegettem egy ilyen eladásra szánt rendőrségi Yamahát, de tőlem tapasztaltabb (jóval régebben motorozó ismerősök) lebeszéltek az üzletről. Mondván, hogy "azok már szét vannak hajtva (lévén céges gépek) és, ha nincsenek is széthajtva, a szervizelésük biztos nem volt rendes"-kiindulva abból a sajnálatos balesetből, mikor a BM sajnálta a pénzt arra,hogy vegyen új gumikat egy rendőrmotorra....
Meg azon filóztam nemrég, hogy egy ilyen mocinak (szerintem) erősebb generátora lehet, mint egy polgári verziónak, tekintve hogy több elektromos kütyüt kell ellátnia. Szóval egy ilyen (volt) rendőrségi XJ 600-as generátora esetleg jobban töltené a mocim aksiját... Nem?
Nem is újságoltam.....Megjött a traktorhoz 4db gyári főfúvóka,4db alapjárati fúvóka és egy vadi új műszerfalház.Merthogy ámérikában még rendelhetőek a cuccok