Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

naaagyon jó!
Unicumos pulyka,így újévre:D

Hogyan készítsük el a pulykát?

1. Vegyünk egy pulykát!
2. Egy pohár unicum.
3. Tegyük a pulykát a sütőbe!
4. Még két unicum.
5. Állítsuk a hőfokot 190 sütőre!
6. 3 unicum további.
7. Süssük a kapcsot be!
8. Most még tovum 4 univáb.
9. Pulykázzuk meg a zsírt!
10 Unicumot a másik palackot még.
11. Dugjunk pulykákat a homérumba!
12. Poharazzunk egy unicumot az öntbe!
13. Süssük az unicumot még egy óráig!
13+1. Gyöngyvirágos kék ibolya-a-a-a!…
14. Pulykáljuk meg az puha unicumját!
15. Vegyük ki a pulyákot az unicumból!
16. Édes anyám, sírhalmomra-a-a-a!…
17. Kiskút, kerekes kút…
18. Szeletum a pulyák darabbal többe!
19. Pusztuljunk tásztátum!
20. Palackoljunk még egy unicum vevétet!
21. Nyílára uccásik a krocsmrasumity!…
22. Állítsuk meg a teritumot és pulykoljunk még egy terítéket!
23. Leterít az unipulyák, és fogyjunk el!
Boldog új évet minden motoros kollégának, és jó motorozást , olcsó benzint és gumifákat a 2012-es évre!
BUÉK!
boldog új évet mindenkinek
BÚÉK!
Boldog Új Évet kívánok mindnyájatoknak !

Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!
Boldog Új Évet mindenkinek!
Én ma nem bírtam magammal, október után lementem és beindítottam a masinát. 2-szorra elkapta de állandóan leállt, kb 5-szörre sikerült elérnem hogy ketyegjen. Ha meg már ennyire belemelegedtem el is mentem vele egy 20 km-t :D

Jól esett, de a kezem szétfagyott mire hazaértem :)
Sziasztok!
Mindenkinek Sikerekben, kilométerekben, élményekben, nőkben, pálinkában, borba, benzinben, és Boldogságban Gazdag Új Évet Kívánok!
Sziasztok
Boldog újévet kívánok minden bovden húzogatónak és a jövő évben is mindenki vigyázzon magára! Bujék fiúk-lányok!
Ma nekem is bikázni kellet a gépet, bikakábelt hanyagul a vállamra kaptam és gyi!
Indulásnál kellet egy kis áram pótlás, de lazán megoldottuk.
Itthon kiszereltem az aksit és csodát láttam, szépen kipúposodott az akú oldala.
Lehet megérett a cserére?
Ilyen jó időben nyugodtan gurulhatsz vele egy karikát.Hétfőre 10 fokot mond. BUÉK!
Felcsigáztál .
Már most
Jövő héten marad az idő ki is csomagolom .
Szia!
Magát a csapot elzárni nem lehet mivel nincsen rajta OFF állás.
ON és RES állásban a vákum csövön keletkező szívó hatás nyitja a csapot.
Egyébként "zárva" van.
Ezekbe még nincs AC pumpa, mint egy ejtő tartály működik a tank.
Membrán a csapba hátul van amire rámegy a vákum cső.
ON állásban hagyhatod télire, de véletlen se PRI-be.
Köszönöm szépen! Most telefonált apósom, hogy beindult. Ezt a vákumcsöves rendszert elmagyarázná valaki? Honnan ered? Mi a szerepe? Valahol van benne egy üzemanyag-szivattyú is? Sajnos az angol nyelvű szervizkönyv nem ír semmit erről, csak a szinkronizálásról, meg az alapjárat-állításról. Hol van a rendszerben membrán? Mint ahogy írtam, res és on állásban sem jön a benzin,csak pri-ben. Tartós leállításban melyik állásban érdemes hagyni?
Szia!
Kicsit visszább olvasol találsz választ .
De hogy ne kelljen keresgélni:
ON: az üzemszerü mód míg van benne benya
RES: a tartalék állás
PRI: átfolyó vákum nélkül

Tehát sok állás után 5-10 percig átfolyóra rakjuk.
Utána piciket indítva megpróbáljuk életre lehelni a vasat.
Ne indítózz hosszan, mert akkor jobban terheled az akksit.

Üdv
Ahol simán folyik a nedű oda fordítsd!

Éve már leírtam az indítási eljárást, most csak idézem!

-- hajnali imákkal kezdődik a kétkerekűek istenéhez.
- Következő lépés a ponyva levétele mely felér a karácsonyi csomag kibontásával.
- Áhítatunk tárgya szemünk elé tárul és megelégedéssel állapítjuk meg, hogy még ugyan olyan csodálatos, mint mikor néhány hónapja elhagytuk. (ugyan ezt a feleségünkről már nem mondhatjuk el)
- Kezdetét veszi a szertartás, elvesszük kegytárgyainkat (akkumulátortöltő, hosszabbító) és éltető elektron utánpótlást küldünk kissé elhanyagolt akkumulátorukba, az előjáték az üzemanyag tank simogatásával folytatódik, kezem egyre lejjebb siklik, még végül eléri a benzincsapot és óvatosan tartalékra fordítom.
- Itt következik egy kis szünet, amelyet a hónapos por eltávolításával és a guminyomás ellenőrzésével szoktam eltölteni.
- Elértem e szertartás végső liturgiájához, elfordítom a gyújtáskulcsot és máris ismerős piros fény ragyog rám a műszerfalról. Az indító gomb megnyomására piros lámpa biztatón kacsint rám és kéjes nyöszörgést hallat, ezek a hangok annyiira felcsigáznak, hogy legalább háromszor meg kell ismételnem.
- Itt a csúcspont! A nyöszörgésbe időnként kis hördülések vegyülnek jelezve, hogy itt a katarzis. A hörgések lassan duruzsolássá változnak ahogy szép egymásután beindulnak a hengerek és az éltető olaj elönti minden porcikáját.
Köszi, a helyzet az,hogy felfelé nem lehet fordítani, hanem:
előrefelé:RES
lefelé:ON
hátrafelé:PRI
Melyik, mit jelent?
És melyikben indítózzunk?
Minden motoros társamnak Boldog Új Évet Kívánok!
Mindenkinek boldog új évet!
Remélem kihasználtátok a mi napsütést!

- Felfele zár, 90fokkal jobbra tartalék és átfolyik, függőlegesen üzemszerű vákuumos AC, ha nem jár a motor nem folyik a benya.
Sziasztok! A benzincsappal kapcsolatban érdeklődnék, hogy mit jelent a 3 rövidítés:PRI,RES,ON, illetve az adott állás mit csinál? Nem tudjuk beindítani a vasat, sokat állt. Tudom, hogy van az a vákumcső, a benzincső mellett, annak mi a szerepe? Amikor lehúztuk a benzincsövet, pri-ben folyt, a másik kettöben nem. Hogyan indítózzunk, illetve érdemes-e valamit szétszedni rajta? Ez egyébként xj 550-es, de biztos ugyanaz a rendszer,mint a 600-as. Kösz!
B@zdmeg! de hülye vagy! Rendesen beszartam.
Úgy döntöttem mivel úgy se nagyon használom eladnám az XJ-ről a GIVI dobozomat. Kompletten a tartókonzollal, 1 db kulcsom is van hozzá teljesen hibátlan állapotú, a képen látható, háttámlás. Ha érdekel valaki 27 ezer Ft-ot szeretnék érte.

Továbbá szintén ha érdekelne valakit tudok egy IXON XL-es protektoros textil dzsekit újszerű állapotban 10 ezer Ft-ért! (Kék-fekete-fehér)

Érdeklődni dfc7@freemail.hu vagy adok telefonszámot.

Js és megragadom az alkalmat, hogy Boldog új évet kívánjak minden márkatársamnak! :)