Kérdésem lenne hozzátok: tud valaki valami helyet, linket esetleg ahol lehet kapni a mocihoz normális markolatot? 135 mm-es tényleg elég ritka... Köszönöm!
Amúgy felkerült hátra a 140-es BT045 és nagyon jó, főleg a 14 éves metzeler gumi után. Sokkal jobb vele menni, és úgy érzem a rezonancia is csökkent nem is kicsit.
Olajcsere is lett a gépen, mivel állítólag előző tulaj cserélte elhittem neki, de beletettem júli eleje óta 3200-at gondoltam lecserélem bizti ami bizti. Szerelőm Motul 5100 15w 50-et rakott bele. Nem tudom milyen volt előtte, de halkabb lett a váltás. illetve nem tudom az alacsonyabb guminak, vagy minek köszönhetem de a motor sokkalta dinamikusabban megy úgy érzem, egyszerűen jobban gyorsul. (Előző gumi 130 80 18 volt, ez meg 140 70 18)
Akkor az a dolog nyitja, hogy télen legalább havonta 1x, 2x el legyen indítva a vas, ha nem is megy vele az ember?
Első telem lesz, tehát fontosak az ilyen infók nekem a vasam miatt.
Köszi
Hali!
Köszi a hozzászólásokat és az 5leteket is mindenkinek!
Kipróbáltam a dolgot, hogy befogtam a légszűrőház beszívónyílását.
Betömtem egy ronggyal és adtam egy kis gázt is indításkor. Így már beröffent a drága!
Ezt a műveletet még még a tél folyamán is elvégzem majd néhányszor.
Csőváz!
Úgy néz ki, hogy megveszem a V-stromot
De azért remélem maradhatok itt köztetek, ha személyesen még nem is, rengetek szimpatikus embert ismertem itt meg
Az XJ 900-ban is elektromos benzinpumpa van, mint a 900diviben nekem?
Mert ezzel már nálam sincs soha hidegindítási gond télen, szemben a 98 előtti 600-asokkal, melyekben vákuumos a pumpa, ott nekem is csak a PRI állás segített télen több hét után, de csak akkor, ha teli volt a tank
Helló!
Elnézést, hogy belevau, de nekem is volt az xj-vel ilyen gondom. Téli indításnál szívató, ülés le, befogtam a levegő beszívó nyílást (jó dús lett a keverék), gáz nélkül, szinte pöccre indult. Persze karbi szinkron, esetleg gyertya csere biztosan segítene.
Tavaly télen nekem is volt hasonló problémám, de szerintem nem benzincsappal függ össze a dolog. A karbivál lehet valami, lehet hogy egy szinkron is segítene rajta, de lehet hogy takarítás. 10 fok felett nincs indítási probléma az biztos, sőt nyáron is hűlt le a motorom elég jól, a közel 0 fokos levegőben az Alpokban, de még ott is indult. Azt elfelejtettem, hogy csak 30 fok felett nem kéri indítózáskor a szívatót az enyém a kezdetektől fogva.
Hali!
A benzin csapnak 3 állása van. Elzárni nem lehet.
PRI: átfolyó
ON: csak vákumra folyik
RES: tartalék, csak vákumra
Hosszabb állás után érdemes elcsavarni PRI állásba, várni pár percet majd utána indítózni.
Köszi a Választ Zoli!
Tudnál még küldeni a volt XJ 600-ról képeket?
Esetleg van olyan is, amin rendesen látszik a kipufogódob?
Azért kérdem, mert nekem úgy tűnik, hogy az enyémen lévő az valami "house-fabrick" darab. Kívül ugyan rajta van a Yamaha logo, de belül ki tudja, hogy mit ügyeskedtek vele...
Hali ,jó tizenévvel ezelőtt nekem is xj 600 1988 as om volt és ui gondokkal küzdöttem ( nem indul ,hősugárzó, benzin fecskendezés a hengerbe) lényeg hogy akkoriban azt mondták a helyi szerelők hogy japán belpiacos lehet a gép és át kéne fúvókázni. Sajnos utána inkább eladtam nem akartam vele kínlódni. De majd hátha a fórumos szakik többet tudnak.
Sziasztok!
Nálam tapasztaltabb motorosok véleményére lennék kíváncsi, az alábbi dologban.
Azt már megfigyeltem, hogy minél hidegebb van, annál nehezebben indul a gép. Aztán ma, egy hét állás után, 10 fok alatt egyáltalán nem indult.
Ez a többi sornégyesnél is így van, hogy minél hidegebb van, annál nehezebben indulnak?
Bocs, ha baromságot kérdezek, de nem sok tapasztalatom van a négyüteműekkel. Egy hónapja van meg az XJ 600-am. Előtte, nyolc évig egy 350-es JAWA-val döngettem.
Az aksira nem tudtam rámérni, mert nincs multiméterem. Egy hónapja mértük, akkor jó értéket mutatott.
Benzint sem tudtam a hengerbe cseppenteni, mert nem volt kéznél semmi, amivel szipkázhattam volna egy keveset a tankból.
Sziasztok, most néztem a moto GP felvételét és a Simoncelli meghalt egy ütközésben, elég durva volt,nagyon sajnálom ügyes,tehetséges srác volt. http://youtu.be/3RPS36zOOn0
Nagyon regen , meg veteranokat restauraltunk volt egy afferunk emlekeim szerint Sima Belaval. De az öreg 250-es csepel vazzal nem tudtak megbirkozni, pedig akkor is nagy hirüek voltak. Igy "uj" vazat kellett szereznünk...
Masreszröl en is megfontolnam ezt a vasarlast. Hidd el egy eredeti allapotu motor is ugyan olyan szepen huz. Es ha neked lesz kenyszerü az eladas, nem lesz egyszerü balekot talalni akire rasozhatod. Igaz en oldalvonalrol szemlelem csak az esemenyeket , de azt latom, hogy rengeteg elado motor van, es ez miatt igen nyomottak is az arak. Bar magyarorszagon mindig volt egy olyan megfoghatatlan atmenet. Ugyanis azoktol az estenkent szörnyü allapotu bontoszökevenyektöl sem tudott a gazdi megszabadulni ertelmes aron. Hanem olyan irrealis arakat kertek eret, hogy hozzacsapva 50 rongyot vettel egy 10 evvel fiatalabb es talan nagyobb motort is...Ha nem volt 50 rongyod akkor kesöbb költöttel ra 150-et a bontoiszökevenyre hogy eletbe maradjon...
En alatalaban azon a velemenyen vagyok csak makulatlan allapotu motort szabad megvenni. Az nem baj ha latszanak a hasznalat jelei a kiszemelt aldozaton, de ha nem kapott meg idöben minden karbantarats az mar komoly indok a veteltöl valo elallastol. Egy bizos csodak nincsenek. Egy sokgazdas öreg motornal sok jora nem lehet szamitani. Jellemzöen mikor a piacra kerül akkor megszabaulasi allapotban vannak. Ralocsoltak akar sok talicskanyi penzt de csak azert hogy egyaltalan müködjön...esetenkent be kell latni hogy nem erdemes talpra allatani...
Ma mentem a mocival, látni nem látszik rajta semmi, az a "baj", hogy kiba....tul tetszik. 50-es tempónál elengedtem kicsit a kormányt, picit mintha balra akart volna menni...
A Sima csapattal dolgoztatott már valaki?
Amúgy felkerült hátra a 140-es BT045 és nagyon jó, főleg a 14 éves metzeler gumi után. Sokkal jobb vele menni, és úgy érzem a rezonancia is csökkent nem is kicsit.
Olajcsere is lett a gépen, mivel állítólag előző tulaj cserélte elhittem neki, de beletettem júli eleje óta 3200-at gondoltam lecserélem bizti ami bizti. Szerelőm Motul 5100 15w 50-et rakott bele. Nem tudom milyen volt előtte, de halkabb lett a váltás. illetve nem tudom az alacsonyabb guminak, vagy minek köszönhetem de a motor sokkalta dinamikusabban megy úgy érzem, egyszerűen jobban gyorsul. (Előző gumi 130 80 18 volt, ez meg 140 70 18)