Én is nézegettem egy 400as banditot, ami még csak nem is húzott el de 2 helyen megrepedt a váz.
Szerelőm mondta, és igaza van, vázzal nem játszunk! Lehet hegeszteni, de nem szabad! Az életed múlhat ilyeneken, amivel ekkorát borultak én abban soha nem bíznék meg nyugodt szívvel. de kinek mi. Azért 200 felett egy meglepetés és ott a baj.
Nagyon jó minőségű matricát küld, számtalanszor rendeltem tőle, gyors korrekt. Ajánlani tudom, és komplett eredetivel megegyező méretarányos szettje is van Divihez!
Elvileg semmi sem árt, de lesz egy öszvér motorod ;-) Ha hozzáveszed a vázegyengetés költségét + az öszvérséget, sokat nem nyersz vele. De ezt neked kell eldönteni. Ezért kerül ennyibe. Valamit valamiért ;-)
Ennél a motornál kapott még az egyik hengerfej, de az meg lett forrasztva. Nagyon szép, csendes járású hangja van. Holnap leszedem az idomokat, megnézem, hogy vannak felfogatva. Elöl az ezres futómű talán nem gond, szerintem elvileg még stabilabb kéne legyen. Az hogy a motor kipufogórendszere nagyobb a gyárinál gond lehet? Elvileg a sportdobok sem ártanak...
Van par professzionalis vallakozo akik vazakat hoznak-huznak helyre. De ket eve mi is egy motorszerelön keresztül kerültünk be listaba. Vagyis a borult kepet(annak fö elemeit :vaz, segedvaz, kerek, lengövilla, elsöfutomü, kormany, talan a motorblokk?) elvittük a szerelöhöz. Ö felrakta a sajat futojara cuccot es elvitte a "szektahoz". Ök a gyari parameter alapjan lezeres, vagy egyeb pontos meressel visszahuzatak, meg meghegesztettek a vazat , ami utana az uj vaz mereteivel rendelkezett. Es egy nem eppen apro motor volt. A törtenet nagyjabol a 100-as karistolta. De a totalkaros motor teljesen talpra lett allitva. (de a valakozo nem adja ki a ceg nevet, mert annyi a munkajuk, ugyi igen sokan tesznek rola, hogy az utcarol nem vallanak melot.)
Ami meglepö, hogy az a latszolag rohadt merev hatso lengövilla, eseskor , annak ellenere hogy hatso kerek benne volt, meg igy is elhuzodott. Es mondtak hogy annak ellenere hogy a mostani hatso villak igen merevek, de megszokott 3-4 tonna erö helyett mar 2-2.5 tonnara visszament a helyere.
Ha sosem akarod eladni, akkor OK.
Neked is OK, mert ismered a tulaját, hogy miért is van így "meghekkelve", de másnak nehéz lesz megmagyarázni, elhitetni, meg eladni. A vevő, még a kákán is csomót keres ugye.
Ez egy 2006-os évjáratú, első tulajos, 24.000 km-t futott moci. A haverom újonnan vette, és 70-el belement egy álló kocsiba. ezután vett egy 1000-es motort kompletten blokk nélkül, és az idomokat, a kipufogókat, meg a komplett első futóművet átrakta. A motor nem húz semerre(legalábbis nem éreztem) de ha szemben állsz vele, látni, h ferdén áll az első villa kicsit.
Zsír új gumikkal, és 5000 km-t futott lánccal odaadná 500 ezerért, úgy hogy neki havonta kifizethetem, nem kell bankhoz mennem, és nincs kamat. Ennél jobb lehetőségem, egy 5 éves vstrom-ra nem lesz. Ráadásul a bevált 650-es, a szebb 1000-es külsővel, dupla kipufogóval. Papírjai természetesen rendben vannak.
Vélemény? Mennyire balesetveszélyes, ha ferde a villa? Nem lehet kihúzatni v valami?
Sima Béláék (vagy Google a barátod) foglalkoznak alu vázzal is. De nagyon jó áron kell, hogy legyen, mert ez a mutatvány nem olcsó szerintem ;-)
A helyedben inkább normál állapotút vennék.
Berber írtam neked PÜ-t, de hetek óta nincs válasz
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, talán tudtok segíteni.
Ha egy esésnél kapott a motor vázának a villahídnál lévő "nyak" része, és ezért ferdén áll benne az új futómű, az javítható?
Jó áron tudnék így hozzájutni egy suzuki dl 650-hez.
Köszi az infót, ma még átnézzük a motort azt ha nem találják akkor a fényezőre bízom. Mivel csak az idomot kell festeni így bízom abban hogy nem lesz annyira feltűnő. Viszont még egy kérdés: hogy hol tudok beszerezni feliratokat hozzá, a YAMAHA meg a Diversion matricát gyártja valaki még valaki.
A tied kicsit újabb, enyémen nem találtunk számkódot.
A farok idom középső darabját oda adtam a festékes embernek és az után keverte a szint és láttad mekkora a szín eltérés.
Állítólag a az 5-6 évesnél idősebb autókon is ezt a technikát választják mert a gyári szín ütne el az autótól.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy hol tudom megnézni a motorom szín számát?
Meg hogy hol tudok olyan festéket beszerezni?
Előre is köszi a segítséget!
A kurva jó idő van és nem fáztam az csak 20 perc motorozást jelentett, majd 10 perc pihi... mondjuk a ti idomaitokkal...akár...
Széles utat, én még élni akarok! :D
Szerelőm mondta, és igaza van, vázzal nem játszunk! Lehet hegeszteni, de nem szabad! Az életed múlhat ilyeneken, amivel ekkorát borultak én abban soha nem bíznék meg nyugodt szívvel. de kinek mi. Azért 200 felett egy meglepetés és ott a baj.