Sziasztok!
Ti bemernétek válalni hátsó guminak contigo-t? Akinek van ilyen tapasztalata vagy észrevétele azt megköszönném! Elől ez van fent, nekem ok, de hátra is mehetne fel, mert azt írják, hogy könnyű motorokra való.
nem értem ,nálam nincs rezonancia, arra gondoltam,hogy nálatok a motortartó csavaroknál levő gumigyűrű szakadása vagy öregedése nem okozhatja ezt a problémát?
Detto így volt az enyémmel is. Azt nem mondom hogy pont 4500-nál, de valahol 4000 körül volt. Hosszú távon pedig el szokott zsibbadni a jobb hüvelyk ujjam töve, ha sokáig 100-110 volt a tempó.
Hát igen... Tankolunk vagy motorozunk, de sajnos nem mindegy, hogy 6 vagy 4 liter, főleg ha az ember elmegy egy évi 10 ezret. Ha van pénz, akkor mindegy, de ugye manapság nem ez a jellemző. Szerintem 5 esetleg 6 liter az még elfogadható, de jobb ha 4-el kezdődik.
Az xj 900 nál is van rezonancia, és gyenge első futómű?
Az FJ1200 6 Liter alatt nem eszik. Bár fölötte sem nagyon, hacsak nem akar az ember 200-240-eket menni.
Igazad van a "Most tankolunk vagy motorozunk ?" idézettel kapcsolatban. Ha jobban belegondolunk a dologba, mostanában igazából azért ennyire kiélezettek a fogyasztás viták, mert nagyon drága a benzin, egyre többe kerül a motorozás is. A rossebet se érdekelné az az esetleges 0.5-1 Liter többletfogyasztás, ha gond nélkül megtankolna az ember.
Abba meg már bele sem merek gondolni hogy "95-ös" álnéven miféle higított löttyöt tankolunk manapság, csakhogy az üzemanyagtásaságoknak MÉGjobban megérje...
Ja,és erre jön a kagylós kút ezzel az 1 liter minuszos kotyvalékával!
Apróbetűs rész:Minimum 50 literes tank esetén értendő.Autóval kicsit lazábban felcsapatok a Szabadság hegyre,és -1 liter szevasz.......
Azt hiszem ez egy igen meddö vita lenne, a fogyasztasrol elmelkedni, szerintem ezt te is belatod. Engem igazan egy dolog miatt izgat a tankolasonkent az atlag. Ha nagyon elter a szokasotol, es ezt nem tudom megmagyarazni az akkori temperamentumos hajtasommal, akkor körbejarom a motort meg a temat. Ez törtent a nyaron is mikor 2-3 szor jöttem mentem münchen es magyarorszag között. "Azonos" habitussal, terhelessel hajtva, lathatoan emelkedett a fogyasztas, de meg inkab bosszantott hogy erötlen volt az eröforras, es csökkent a hatovalsagom. A temat körbejarva, kizartam hogy a Power Commander lenne a hibas, nem maradt mas mint egy komoly dugulas, lerakodas a befecskendezö rendszerben. Utolso utamon mar 7 liter felett jart az etvagya, mire kapott egy erös dozisu üzemanyagtisztitto löttyöt, amitöl visszacsuszott 6 ala, es megjött az erö is ujra. Megint ereztem a szivlapat szerü mellkasonvagast, ha megtekertem a jobb oldalt.
Egyszer rengen valaki mondta: Most motorozunk vagy sporolunk?!
Az igazi motorozasas celtalan, vagy az a celja hogy elmenj valahova ahol meg nem voltal es ott "ne csinalj semmit", azaz kapcsolodj ki. Kiveve ha postas vagy pizzas vagy..
A hatamon felall a ször mikor ilyel leirnak 4,13 liter /100 km... ahah...mikor ketszer nem tudod azonos dölesszöggel letamasztani a gepet, vagy nem azonos a levegö hömerseklete, es ha meg ugyan azon a kuton is tankolsz, a eröleves hidegebb, vagy melegebb, azaz a mennyiseg rohadrul nem ugyan az, vagy guminyomas miatti atmerökülönbseg, es ennek következteben mert tavolsag... de ha valakinak erre van szüksege...
Latom, gondolom az öreg solyom FJ 1200-esed mar nem eri be annyival mint a 900-as? Vagy akkor nagyon vissza kell fogni magad...vagy kamion mögött kocogni.
Összegezve: a fogysztas figyelese egy jo indikator a motor allapotanak monitorozashoz, de nem elsödleges szempont pl motorvasarlasnal...
Érdekel valakit egy Givi Monotrack 3-as túradoboz Divi-re? Szép egy darab, én nem használom.
Ha senkit akkor is megkérdezném, mennyit érnek használtan minden tartozékukkal ezek a dobozok? Csak hogy tudjam kb mennyit kérjek érte. Semmi baja, szép állapotban van. Köszönöm.
Jellemzően az én XJ900-asom (amin most a Biti nyargal ) nagyjából 4.5 Liter fogyasztást produkált éveken keresztül. Tehát egyáltalán nem szokatlan a relative kis fogyasztás egy akármekkora motortól. Motorkarakterisztika és beállítás kérdése az egész.
Azert ahogy olvasgatom, a xj 600-assal egy kicsit el vagytok kenyesztetve a fogyasztas teren. Jellemzöene motorok inkabb5-6 liter körül fogyasztanak vagy 6 fölött. Mondjuk a 1200-es bandibol is egy ket harmatosan motorzo ki tud hozni 4.5-es fogyasztast, de gyarilag hangolva 6 föle meg 200-as utazoval is ritkan megy. Es azert a flash egy kicsit mas... :)
A yamaha 600-asa azert nem egy erömüvesz, es nem igen keszteti a pilotat több szaz km-en keresztüli szaguldasra.
A gsxf 600-750-ben bandit blokkok vannak, es öreg , de megbizhato darabok. Szerintem nagyon szeles a hasznalhato ford tartomanya, es nem tul bonyolultak. De mivel tartossaguk erösen függ a karbantartastol , es kimeletessegtöl, igy valasztaskor erre mint mint mindig figyelni kell.
Abba bele kell törödni, hogy minden motor egy kicsit elfog terni a megszokott xj 600-tol. Ha nem terne el akkor az lenne az oldalan hogy xj 600.
Szia!
Szerintem is jó választás lehet egy gsxf 750, én csak azért nem vettem meg annó, mert 2személlyel ráülve túl kicsinek találtam.
900-as Diviben nem gondolkodsz? mondjuk olykor kicsit nagy városba, de országútra tökéletes a mérete és a nyomatéka is, fogyasztása meg 4,5-5,5 max.
Hát igazán köszönöm a kimerítő válaszod...
Belegondolva, hogy a haveromnak van egy 650-es honda ntv-je, ahhoz képest a divim magasabb fordulatszám tartományban sokkal jobban ment.
A gsxf 600-ok is nagyon tetszenek, nem is drágák, de jó motorok?
Azt mondják lomha, meg hogy sokat eszik, és hogy megbízható-e azt nem tudom. Gondolom azért a 80 lóerő megy úgy, mint a divi...
Hogy az sv 650 jo-e, erösen nezöpont kerdese. A 600 kategoriaban megallja a helyet, de nincs benne semmi nagy durranas. Mint alltalaban a V2-esek, se alul, se felül nem mennek. Igy eleg keskeny a hasznalhato fordulatszam tartomany. Volt mikor baratom sv 1000-set szereltem, utana kellett vele mennem par km-t. Több voltam mint ideges attol hogy varosban 2-es 3-as volt hasznalhato, hogy ki ne essen belöle a blokk, ugy hogy elötte szepen összeszinkronizaltam. Igaz en egy kicsit el vagyok kenyeztetve mert 40-220-ig jo a 6-ig sebesseg. Ö valahogy a 1200 bandi es a b-king utan megis maximalisan elegedett, es tökeletesen összeszokott vele. A külhoni turakon , mindig ö vezet minket... : http://motorostura.hu/build.as...
Szoktam volt szervizelni 650-est is, de az meg ennel is harmatossabb, föleg az elsö futomü, irto puha. Persze mindenre van megoldas.
A 600-as tura kategoriban szerintem a Banditok , vagy ezek burkolt tesoi a gsx 600-750 F-ek igen jo utitarsak.
En magam azert azt mondom liter fölött van kielegitö teljesitmenye, dinamikaja, es merevsege egy motornak. Ezt ugy kell erteni, hogy 130 as temponal egy nagyobb teljesitmenyü eroforassal szeretl gep merevebb, stabilabb, fekjei hatekonyabbak, futomüve kezesebb, es a blokk kb töredekteljesitmenyen üzemel. Meg utassal , megpakolva is. Es hosszu elettartam egyik titka ebben lakozik. (persze az összehasonlitas alltalaban azonos kategorian belül ertendö)
De meg kell azt is emliteni, hogy a komoly elteresek inkabb csak az orszag hatarait elhagyva jönnek ki, az alföldön poroszkalva , vagy azon a par nyulfaroknyi magyar szerpentinen nem igen lehet kifaggatni a motorokat, de mikor orakon keresztül 2-esben teljes terhelessel kapaszkodsz felfele a hegyekben, akkor eleg sarkosak lesznek a gyenge pontok...
Már én is úgy voltam vele, hogy megmarad, de egyszer csak hívtak. Amennyiért eladtam, 5 évvel fiatalabb fazereket, vagy sv-ket lehet kapni, vagy csak kicsit kell hozzátenni. Csak az a kibaszott átírás ne lenne.
természetesen nem titok, 460 ezerért adtam el. Az jó ár?
Kapott új gumikat, membránokat a nyáron, kormánycsapágyat, tehát nem nyertem rajta, de ugye a motoron nem is szokás...
Azért adtam el, mert szerintem ennyiért később már nem vitték volna el. Szeretnék helyette vagy Fazert, esetleg xj 900, de a suzuki sv 650-en is gondolkodom, de félek, hogy a sor 4 után, nem tetszene a v2. Bár erősebb...
teszi le a jogsit.Talán jövöre újra
vehetek motort,de a mostani 4orás állásom
nem engedi hosszura a gyeplőt.
Ti bemernétek válalni hátsó guminak contigo-t? Akinek van ilyen tapasztalata vagy észrevétele azt megköszönném! Elől ez van fent, nekem ok, de hátra is mehetne fel, mert azt írják, hogy könnyű motorokra való.
480 000ft -ért eladó!
Az xj 900 nál is van rezonancia, és gyenge első futómű?
Az FJ1200 6 Liter alatt nem eszik. Bár fölötte sem nagyon, hacsak nem akar az ember 200-240-eket menni.
Igazad van a "Most tankolunk vagy motorozunk ?" idézettel kapcsolatban. Ha jobban belegondolunk a dologba, mostanában igazából azért ennyire kiélezettek a fogyasztás viták, mert nagyon drága a benzin, egyre többe kerül a motorozás is. A rossebet se érdekelné az az esetleges 0.5-1 Liter többletfogyasztás, ha gond nélkül megtankolna az ember.
Abba meg már bele sem merek gondolni hogy "95-ös" álnéven miféle higított löttyöt tankolunk manapság, csakhogy az üzemanyagtásaságoknak MÉGjobban megérje...
Apróbetűs rész:Minimum 50 literes tank esetén értendő.Autóval kicsit lazábban felcsapatok a Szabadság hegyre,és -1 liter szevasz.......
100km-enként 1 literért nem fogom szétborítani a karbisort:))
Egyszer rengen valaki mondta: Most motorozunk vagy sporolunk?!
Az igazi motorozasas celtalan, vagy az a celja hogy elmenj valahova ahol meg nem voltal es ott "ne csinalj semmit", azaz kapcsolodj ki. Kiveve ha postas vagy pizzas vagy..
A hatamon felall a ször mikor ilyel leirnak 4,13 liter /100 km... ahah...mikor ketszer nem tudod azonos dölesszöggel letamasztani a gepet, vagy nem azonos a levegö hömerseklete, es ha meg ugyan azon a kuton is tankolsz, a eröleves hidegebb, vagy melegebb, azaz a mennyiseg rohadrul nem ugyan az, vagy guminyomas miatti atmerökülönbseg, es ennek következteben mert tavolsag... de ha valakinak erre van szüksege...
Latom, gondolom az öreg solyom FJ 1200-esed mar nem eri be annyival mint a 900-as? Vagy akkor nagyon vissza kell fogni magad...vagy kamion mögött kocogni.
Összegezve: a fogysztas figyelese egy jo indikator a motor allapotanak monitorozashoz, de nem elsödleges szempont pl motorvasarlasnal...
Ha senkit akkor is megkérdezném, mennyit érnek használtan minden tartozékukkal ezek a dobozok? Csak hogy tudjam kb mennyit kérjek érte. Semmi baja, szép állapotban van. Köszönöm.
A yamaha 600-asa azert nem egy erömüvesz, es nem igen keszteti a pilotat több szaz km-en keresztüli szaguldasra.
A gsxf 600-750-ben bandit blokkok vannak, es öreg , de megbizhato darabok. Szerintem nagyon szeles a hasznalhato ford tartomanya, es nem tul bonyolultak. De mivel tartossaguk erösen függ a karbantartastol , es kimeletessegtöl, igy valasztaskor erre mint mint mindig figyelni kell.
Abba bele kell törödni, hogy minden motor egy kicsit elfog terni a megszokott xj 600-tol. Ha nem terne el akkor az lenne az oldalan hogy xj 600.
Szerintem is jó választás lehet egy gsxf 750, én csak azért nem vettem meg annó, mert 2személlyel ráülve túl kicsinek találtam.
900-as Diviben nem gondolkodsz? mondjuk olykor kicsit nagy városba, de országútra tökéletes a mérete és a nyomatéka is, fogyasztása meg 4,5-5,5 max.
Belegondolva, hogy a haveromnak van egy 650-es honda ntv-je, ahhoz képest a divim magasabb fordulatszám tartományban sokkal jobban ment.
A gsxf 600-ok is nagyon tetszenek, nem is drágák, de jó motorok?
Azt mondják lomha, meg hogy sokat eszik, és hogy megbízható-e azt nem tudom. Gondolom azért a 80 lóerő megy úgy, mint a divi...
Szoktam volt szervizelni 650-est is, de az meg ennel is harmatossabb, föleg az elsö futomü, irto puha. Persze mindenre van megoldas.
A 600-as tura kategoriban szerintem a Banditok , vagy ezek burkolt tesoi a gsx 600-750 F-ek igen jo utitarsak.
En magam azert azt mondom liter fölött van kielegitö teljesitmenye, dinamikaja, es merevsege egy motornak. Ezt ugy kell erteni, hogy 130 as temponal egy nagyobb teljesitmenyü eroforassal szeretl gep merevebb, stabilabb, fekjei hatekonyabbak, futomüve kezesebb, es a blokk kb töredekteljesitmenyen üzemel. Meg utassal , megpakolva is. Es hosszu elettartam egyik titka ebben lakozik. (persze az összehasonlitas alltalaban azonos kategorian belül ertendö)
De meg kell azt is emliteni, hogy a komoly elteresek inkabb csak az orszag hatarait elhagyva jönnek ki, az alföldön poroszkalva , vagy azon a par nyulfaroknyi magyar szerpentinen nem igen lehet kifaggatni a motorokat, de mikor orakon keresztül 2-esben teljes terhelessel kapaszkodsz felfele a hegyekben, akkor eleg sarkosak lesznek a gyenge pontok...
Ezeket a motorok mennyiből lehet itthon forgalomba helyezni?
ez kb 500 ból a neveden is van
én kb 2 éve hirdettem az enyémet kb ennyiért, de fel sem hívott senki. kb fél év próbálkozás után feladtam és megmaradt a motor
Kapott új gumikat, membránokat a nyáron, kormánycsapágyat, tehát nem nyertem rajta, de ugye a motoron nem is szokás...
Azért adtam el, mert szerintem ennyiért később már nem vitték volna el. Szeretnék helyette vagy Fazert, esetleg xj 900, de a suzuki sv 650-en is gondolkodom, de félek, hogy a sor 4 után, nem tetszene a v2. Bár erősebb...