Köszi a felhomályosítást Srácok!
Azért, ha nem muszáj, nem erőltetném a kuplung nélküli sebességváltást...
Tényleg én vagyok az egyetlen miskolci, akinek ilyen XJ 600-asa van?
Szia!
Autóval is lehet menni szakadt bowdennel.Én a párom autóját Wiener neustadt-ból hoztam kuplung nélkül.1-esben öninditóval beindít,utána érzésre kell váltani.A festésedről:a Totalcar-os Csikós Zsoltnak is ilyen a fénye,de majd jól megnézem az övét közelebbről és tudósítok:)
Hali!
A Te mocid is nagyon szép ám!
A minap láttam egyet itthon, Miskolcon.
Szakadt bovdennel, hogy tudtál tovább menni? Gondolom, sehogy....
Emiatt is szerettem az előző mocimat, a 350-es JAWA-t, hogy ott a félautomata váltót nem zavarta, ha esetleg elszakadt a bovden.
Tényleg! Ha a csehek annak idején tudtak félautomata váltókat tenni a motorjaikba, akkor a sokkal menőbb motorgyárak vajon miért nem?
Fiúk-lányok, ha Székesfehérváron jártok, nagyon vigyázzatok az Auchan előtti körforgalomnál ! Az aszfaltra gázolaj folyt ki, nagyon csúszik ! Délután majdnem eldobtam az FJ-t...
Üdv! Ha 5.-dik sebességnél kb 6000-es fordulaton felpörög a gép, a sebesség pedig nem, akkor gondolom a kuplung a hibás. A szerelőm szerint lehet hogy elég rugószettet cserélni Igazat mondhat?
Cserélt már valaki ilyet? Milyen árban van egy kuplungszett?
Egyébként nem is minden alkalommal csinálja. Mitől lehet?
Előre is köszi
Szia!
Szép gép, Jó gép! Vigyázz rá!
Ez enyém '81-es most tart 57 000- nél.
Olajat nem eszi csak megy.
Munkába járok vele, ma szakadt el a kuplung bovden, de nagyobb baja sose legyen.
De hisztisek lettünk
Asszed, hogy más dolgom sincs, mint a gép előtt ülni egész nap ... nem érek én rá erre úgy, mint egyesek
Talán hoztál nekem valami ajándékot az idei túrácskádról, és azt akarod ideadni?
Kipróbáltam jó néhány tükröt és ez a SQUARE típusú vált be a legjobban. Körülbelül a tükör felébe látok hátra, létezik krómos és fekete kivitelben, jobbos balos adaptert adnak hozzá.
Kis átalakítás azért szükséges felszerelésnél a rugók végére érdemes körmös aláétet tenni mert különben 140-160-nál behajlik. http://www.bazismotor.eu/170/2...
Az enyém 84-es és most fordult 51e km-re Igaz,volt szívás a karbikkal,de meggyógyult.A fricceknél nem ritka amiben 120-140e km van.Szerintem ezeket nem könnyű kinyirni:))))))))))
Van rendes alapjárat. Egyébként el sem hoztam volna.
A gumicsere lesz a következő projekt. Csak egyszerre nem tudok mindent kifizetni.
Hogy ez volt-e a gyári színe, azt nem tudom. De tetszik. Két dolog miatt választottam ezt a gépet. Egyrészt anyagi okokból, másrészt azért, mert nekem inkább az ilyesmi és a régebbi formavilág jön be. A mostani nem annyira.
Ez a Yamaha kicsit olyan, mintha a MAD MAX-ből gurult volna elő. Ezért is lett a neve az, hogy IDŐGÉP.
Az előző tulaj azért adta el, mert már nemsokára megszületik a gyereke és kellett neki a zseton.
szia itt irták hogy a TDM tükre jó rá én is vadászok enyém lelopták http://www.biker-world.hu/inde...
itt találsz rá csak a gyári de drága
meg ez az ember árul utángyártotat ezelött két honapja még nem volt neki de érdeklödést megér
mandicsa@freemail.hu
Nem ette meg még ez a motor a kenyere javat mester? Biztos parszor mar megkerülte a földet?! Van meg rajta normalis alapjarat, egyenletesen jar a negy henger?
Gumi mintamelyseggel latom nem nagyon van eleresztve. Ez a gyari fenye idomoknak? Eleg kockazatos ilyen öreg negyhengersekbe belenyulni.Miert valt meg töle az elözö gazdi?
Köszi a kedves szavakat mindenkinek!
Egy hete van nálam a motor. Ez idő alatt beleraktam majd' 500km-t.
A hétvégén olajat és olajszűrőt cserélek benne. Mert már nagyon használtnak tűnik az olaj. Még az kering benne, amivel múlt szerdán hazahoztam az előző tulajtól.
Sziasztok!
Szelephézag állítás közeledik, és van egy kérdésem.
A hézagoló lapkák ilyenkor ideiglenesen kerül a motorba, vagy azt benne kell hagyni? Biztos egyszerű a válasz, és hülye a kérdés, de ez van...
Azért, ha nem muszáj, nem erőltetném a kuplung nélküli sebességváltást...
Tényleg én vagyok az egyetlen miskolci, akinek ilyen XJ 600-asa van?
Autóval is lehet menni szakadt bowdennel.Én a párom autóját Wiener neustadt-ból hoztam kuplung nélkül.1-esben öninditóval beindít,utána érzésre kell váltani.A festésedről:a Totalcar-os Csikós Zsoltnak is ilyen a fénye,de majd jól megnézem az övét közelebbről és tudósítok:)
Azért ha elég ügyes vagy és odafigyelsz ezekkel is lehet mellőzni a kuplung használatát.
A Te mocid is nagyon szép ám!
A minap láttam egyet itthon, Miskolcon.
Szakadt bovdennel, hogy tudtál tovább menni? Gondolom, sehogy....
Emiatt is szerettem az előző mocimat, a 350-es JAWA-t, hogy ott a félautomata váltót nem zavarta, ha esetleg elszakadt a bovden.
Tényleg! Ha a csehek annak idején tudtak félautomata váltókat tenni a motorjaikba, akkor a sokkal menőbb motorgyárak vajon miért nem?
Cserélt már valaki ilyet? Milyen árban van egy kuplungszett?
Egyébként nem is minden alkalommal csinálja. Mitől lehet?
Előre is köszi
Szép gép, Jó gép! Vigyázz rá!
Ez enyém '81-es most tart 57 000- nél.
Olajat nem eszi csak megy.
Munkába járok vele, ma szakadt el a kuplung bovden, de nagyobb baja sose legyen.
Asszed, hogy más dolgom sincs, mint a gép előtt ülni egész nap ... nem érek én rá erre úgy, mint egyesek
Talán hoztál nekem valami ajándékot az idei túrácskádról, és azt akarod ideadni?
Kis átalakítás azért szükséges felszerelésnél a rugók végére érdemes körmös aláétet tenni mert különben 140-160-nál behajlik.
http://www.bazismotor.eu/170/2...
Van rendes alapjárat. Egyébként el sem hoztam volna.
A gumicsere lesz a következő projekt. Csak egyszerre nem tudok mindent kifizetni.
Hogy ez volt-e a gyári színe, azt nem tudom. De tetszik. Két dolog miatt választottam ezt a gépet. Egyrészt anyagi okokból, másrészt azért, mert nekem inkább az ilyesmi és a régebbi formavilág jön be. A mostani nem annyira.
Ez a Yamaha kicsit olyan, mintha a MAD MAX-ből gurult volna elő. Ezért is lett a neve az, hogy IDŐGÉP.
Az előző tulaj azért adta el, mert már nemsokára megszületik a gyereke és kellett neki a zseton.
Csőváz!
http://www.biker-world.hu/inde...
itt találsz rá csak a gyári de drága
meg ez az ember árul utángyártotat ezelött két honapja még nem volt neki de érdeklödést megér
mandicsa@freemail.hu
Nem ette meg még ez a motor a kenyere javat mester? Biztos parszor mar megkerülte a földet?! Van meg rajta normalis alapjarat, egyenletesen jar a negy henger?
Gumi mintamelyseggel latom nem nagyon van eleresztve. Ez a gyari fenye idomoknak? Eleg kockazatos ilyen öreg negyhengersekbe belenyulni.Miert valt meg töle az elözö gazdi?
Üdv
Istvan
Egy hete van nálam a motor. Ez idő alatt beleraktam majd' 500km-t.
A hétvégén olajat és olajszűrőt cserélek benne. Mert már nagyon használtnak tűnik az olaj. Még az kering benne, amivel múlt szerdán hazahoztam az előző tulajtól.
Szelephézag állítás közeledik, és van egy kérdésem.
A hézagoló lapkák ilyenkor ideiglenesen kerül a motorba, vagy azt benne kell hagyni? Biztos egyszerű a válasz, és hülye a kérdés, de ez van...