Azt hiszem nálad is Bt45 van fent ugye? Meggyőztél vele úgymond, az árakat átrágva és mivel a Michelin-ről eddig itt nem sok jót hallottam (a Pirelli demon-on gondolkodom még), a Bridgestone felé húz jelenleg az agyam. Egy a bibi 150es méretben nem találtam csak 140esben. Én vagyok a béna vagy tényleg nincs?
1985-ben a GSX R 750 az akkori idők szupersportos motorja elől 110, hátul 140-es gumikon gurult 18 collos méretben. Most meg már egy túramotoron ami negyed olyan sportos mint anno a Suzuki volt, kevés a 140-es gumi? Igaz manapság 125 motorokon is ekkora, ha nem szélesebb van, de minek? Tudom optikai tuning.
Az azért túlzás hogy csak szépség. A szélesebb gumival homokban, terepen, rosszabb úton sokkalta biztonságosabbnak érzem a dolgokat (jó az XJ-vel nem megyek terepre persze, de robogóval mentem). Yamaha Aeroxokon hátul 140es gumi van gyárilag ami ritka robogók között, és sokkal jobbnak érzem a kanyart, és stabilabbnak a robogót mint bármelyik más típust pedig ültem szinte az összesen amit márkának lehet nevezni.
Nagymotornál nem tudom mennyit számít, de "abban a világban" én elég nagy különbséget éreztem gumik között ebből a szempontból. Továbbá szerintem fékezésnél is jobban érvényesül a 150es a 130assal szemben. De hát ott a Michelin Pilot sport az etalon ahogy itt írtátok nekem nagymotor esetében meg már nem annyira szóval na :) Nekem ez a tapasztalatom.
Valóban szebben néz ki egy szélesebb gumi, de igazából a menetstabilitást nem hinném hogy növeli. Na nem akarok okoskodni, én itt még nagyon kezdő motoros vagyok. Én mindig attól félek, hogy döntés közben kicsúszik. de aztán mondták, hogy mindegy milyen széles, döntés közben, ugyanannyi ér az aszfalthoz, mint a szélesnél.
A japánok autóban sem mindig a szépségre mennek, de a célszerűségre igen, szerintem így van ez a motoroknál is. Szebb egy 160-as gumi, de csak tudtak valamit azok a japcsik. Szerintem az én 130-as gumim, simán többet tud, mint én...
DID lánc van fent nekem 75 LE -ös 30000 km van benne, most kezd egy kicsit nyúlni, de még bőven van benne. A patentszemet felejtsd el, elveszíted a biztosító gyűrűt és már akad is szét a lánc. Egy motorszerelő se perc alatt össze nyitteli és az örökösmarad , az csak flexel oldható kötés.
Szerintem nincs semmi gond a gyári gumiméretekkel, nekem még nem okoztak problémát ezek a "keskeny" gumik, sőt mások is csodálkoztak rajta, hogy ilyen gumikkal is milyen jól lehet venni a kanyarokat. Nekem elöl IRC hátul Bridgestone Bt45 van.
Szerintem a legjobb gumiárak: http://ttgumi.hu/index.php?pag... http://ttgumi.hu/index.p
hp?pag...
Ezt a többiekhez is írom. Valaki foglalna állást ebbe a hátra szélesebb gumi dologban?
Én tapasztalatom: szerelővel vettem a mocit már ott mondta, ennyire vékony első gumival nagymotort alig látott még pedig volt neki nem egy kintről... Ő tanácsolta dobjak rá szélesebbet, nos a 120-as szélesség nekem bejött előre. Semmi negatív változást nem észleltem, kanyarban sincs vele gond, határozottan tetszik.
Ebből kiindulva én hátra is annyira széleset szeretnék amennyire csak lehet, nem vagyok a keskeny gumik híve. Szóval valaki aki már tapasztalta, megmondaná mi az a méret amit biztonságosan feldobhatnék hátulra? Mert ha mód van rá mennék felfelé abban a méretben is.
Nem alkudoztam, bár lehet, hogy kellett volna...
Először 140-es került volna hátra, de azt javasolták, mindenképp maradjak a gyári méreteknél, nem hiába határozták meg ezeket a méreteket.
És alkudoztál velük? Most a webshop ár postával 47e...
Kék Holdnál kérdeztem, ott 46, ott szeptember 1-én volt árváltozás, lehet, hogy itt is ez az oka...
Postával együtt 41.000 Ft volt, és teljesen gyári méret, 130/70, valamint 110/80. 10 órakor megrendeltem, és másnap reggel megkaptam. A motorgumishop.hu -n rendeltem. Nekem eddig nagyon tetszik, a dunlop csúszkált néha fékezéskor, de ez nem!
Mondjuk nem vagyok valami állatkodós motoros, inkább félős. Egyenlőre...
Ez engem is érdekelne! Hátra lassan muszáj vennem és akkor már előre is hogy egyforma is legyen végre...
Hol és mennyiben vetted ha nem titok? Vagy tudsz esetleg más márkát amit nyugodtan feldobhatok? A cél hogy ne csússzon, tapadjon jól vizes úton is ennyi.
Szia!
Kevés lesz oda az a 40LE-s lánc, 75LE-s 520/110/O/X gyűrűs nittelőszemes kell a 600-as Divire, vigyázz nehogy elszakadjon és bajod legyen! Úgy rémlik volt itt valakinek talán tavaly láncszakadása, nem lehet kellemes dolog... Egyébként szép a géped, nekem is ugyanilyen színű 93-as volt a mostani előtt
Sziasztok!
Fent az új lánc és első fogaskerék, hát nem volt egyszerű a mutatvány, talán 10 éve nem volt cserélve fogaskerék szegényen és össze is gyógyult a tengellyel. Sikerült és ez a lényeg, csak azt nem értem, hogy a bolt ahol katalogusból nézte ki a lánc méretet, miért adott did 520 vx-es láncot, mert ahogy nézem az csak 40 Le-ig van, ja és patentos nem szegecselős ez a mostani. Ha van vélemény akkor osszátok meg ezzel kapcsolatban.
Üdv
Javaslom, ne nagyon vegyetek ettől a Raptortól katalógust, én rendeltem tőle, nem is 6 oldalas, és nem is tartalmaz szerelési utasításokat, pedig azt állította. Semmi hasznos infót nem tartalmaz.
Na mit eszik a Traktor? Tudod mennyi itt a brenga? Szemen szurom magam, 460 felett van baze, Szerbeknel az onw is siman 360, itt meg szutyok kut is aranyar.
Viszont a kaja olcso es lehet nagymotort is kolcsonozni, pl. Divit is, kar hogy orokke innom kell
Akkor remélem nekem is jó lesz.
Amúgy igaza van Berbernek, az új gumi, jó gumi! Amióta megkapta a Bt45-öst, nagyon jó menni vele.
Az Ebay-en lehet látni Kyoto márkájú, 2500 Ft.-os hátsó fékbetétet, 4000 ért háznál van.. Itthon 6500 alatt nincs, vajon meglehet venni az olcsót?
Nagymotornál nem tudom mennyit számít, de "abban a világban" én elég nagy különbséget éreztem gumik között ebből a szempontból. Továbbá szerintem fékezésnél is jobban érvényesül a 150es a 130assal szemben. De hát ott a Michelin Pilot sport az etalon ahogy itt írtátok nekem nagymotor esetében meg már nem annyira szóval na :) Nekem ez a tapasztalatom.
A japánok autóban sem mindig a szépségre mennek, de a célszerűségre igen, szerintem így van ez a motoroknál is. Szebb egy 160-as gumi, de csak tudtak valamit azok a japcsik. Szerintem az én 130-as gumim, simán többet tud, mint én...
Szerintem a legjobb gumiárak:
http://ttgumi.hu/index.php?pag...
http://ttgumi.hu/index.p
hp?pag...
Én tapasztalatom: szerelővel vettem a mocit már ott mondta, ennyire vékony első gumival nagymotort alig látott még pedig volt neki nem egy kintről... Ő tanácsolta dobjak rá szélesebbet, nos a 120-as szélesség nekem bejött előre. Semmi negatív változást nem észleltem, kanyarban sincs vele gond, határozottan tetszik.
Ebből kiindulva én hátra is annyira széleset szeretnék amennyire csak lehet, nem vagyok a keskeny gumik híve. Szóval valaki aki már tapasztalta, megmondaná mi az a méret amit biztonságosan feldobhatnék hátulra? Mert ha mód van rá mennék felfelé abban a méretben is.
Csak akkor ezek szerint 20%-kal felment az ára. Irgum-burgum!
Először 140-es került volna hátra, de azt javasolták, mindenképp maradjak a gyári méreteknél, nem hiába határozták meg ezeket a méreteket.
És alkudoztál velük? Most a webshop ár postával 47e...
Kék Holdnál kérdeztem, ott 46, ott szeptember 1-én volt árváltozás, lehet, hogy itt is ez az oka...
Mondjuk nem vagyok valami állatkodós motoros, inkább félős. Egyenlőre...
Hol és mennyiben vetted ha nem titok? Vagy tudsz esetleg más márkát amit nyugodtan feldobhatok? A cél hogy ne csússzon, tapadjon jól vizes úton is ennyi.
Kevés lesz oda az a 40LE-s lánc, 75LE-s 520/110/O/X gyűrűs nittelőszemes kell a 600-as Divire, vigyázz nehogy elszakadjon és bajod legyen! Úgy rémlik volt itt valakinek talán tavaly láncszakadása, nem lehet kellemes dolog... Egyébként szép a géped, nekem is ugyanilyen színű 93-as volt a mostani előtt
Kösz!
Fent az új lánc és első fogaskerék, hát nem volt egyszerű a mutatvány, talán 10 éve nem volt cserélve fogaskerék szegényen és össze is gyógyult a tengellyel. Sikerült és ez a lényeg, csak azt nem értem, hogy a bolt ahol katalogusból nézte ki a lánc méretet, miért adott did 520 vx-es láncot, mert ahogy nézem az csak 40 Le-ig van, ja és patentos nem szegecselős ez a mostani. Ha van vélemény akkor osszátok meg ezzel kapcsolatban.
Üdv
Viszont a kaja olcso es lehet nagymotort is kolcsonozni, pl. Divit is, kar hogy orokke innom kell
Hát néha, sajnálom hogy a divit láncos.
Amúgy igaza van Berbernek, az új gumi, jó gumi! Amióta megkapta a Bt45-öst, nagyon jó menni vele.
Az Ebay-en lehet látni Kyoto márkájú, 2500 Ft.-os hátsó fékbetétet, 4000 ért háznál van.. Itthon 6500 alatt nincs, vajon meglehet venni az olcsót?