Sziasztok!
Nincs valakinek elfekvőben 4 db gyári méretű főfúvókája Divihez kipróbálásra? Ha beválik meg is venném, sajna az a jelenség, hogy hiába tekerek, állítok bár mit a vason még mindíg kormos a gyertya és a yamahánál arany árban mérik ezeket az alkatrészeket.
Fogyasztásomat csak kevés szesz hozzáadásával tudom megfelelő szintre hozni, mert mindíg lekokszolodik és utána még menni sem akar rendesen. Oljat nem eszi!
Köszi előre is!
Az enyém is ugyanezt csinálja. 1-ből 2-be, ha lassan húzom át, akkor hangtalan. Ha hirtelen, akkor nem is kattan, ahogy te írod, inkább csattan. 2-ből 3-ba ugyanez, aztán a többi jó. Szoktam hallani más típusoknál is ezt a csattanást. Szerintem normális.
Váltáskor (főleg 3.-ban) kattan a váltóm, szinte minden alkalommal. Hidegen ha 1.-be teszem akkor is de melegen ott elhagyja. 4-5-6-nál vagy nincs vagy már nem hallom a váltást, de 3-ba ha meleg ha hideg szinte minden alkalommal kattan egyet. Ez hibára utal, ha igen mennyire jelentősre?
Sziasztok.Mióta aug-ban megkapta a mocim a rendszámot csak olvasgatom hogy kit hogy szoritottak le,kinek hogy a k..va anyját.Rendszámozás óta mentem 3800km-t,stresszmentesen.Eddig.Mai túra:Bécs(heingericke,louis:)),visszafelé Komárom(no)-ban vacsi.2 moci+1 autóval voltunk.Na a stresszhelyzetek:
Kifelé:utolérünk egy piros Audit a belsőben 120-al.Annak rendje módja szerint kimegy a külsőbe.Mi előznénk,de nem megy.160-170-ig gyorsitott....nem értem...
Ja,ma szerintem mi voltunk a legszabályosabbak az országban.Semmi seb.tullépés,csak nyugis gurulás.
II-ik eset:
Szinte otthon,M0-ról lekanyarodtunk Csepelre,előttem a haver autója,tartok kb 3-4 méter köv távot.Gurulunk a megengedett 60-nal a központ felé.Egyszercsak bebaszódik mellém egy Vw LT(bécsi rendszámú,magasitott,hosszitott,fehér),evidens hogy nem fért be.Fék,utpadka.Nyugi...szúúúúszáááááá.....Utánna....Pirosn
Erre mi sem tudtuk Bitivel a magyarázatot......De már mentek hozzá úszóért,mert ugyanigy elmerült.Pedig láttam már pár db szétszedett karbit,és meg voltam győződve róla hogy csak a fém tud tönkremenni....Mindig tanul az ember valamit.
Az úszók műanyagok voltak ugye? Azokkal mi volt a baj? Mitől merültek? Cserés volt, vagy javított? Azért kérdem, mert nem értem. Hogy lesz egy müa úszó szar. Lerakódás?
4 úszó,ami igazából merülő volt,plusz 8 db fúvóka.Egyik sem(!) volt belevaló...... Pénteken megutaztatom Bécsbe,Szlovákokhoz is elkanyarodunk,na akkor pontosan meg tudom nézni.Ebben az 5,4-ben volt 50% 2 személyezés és város.
Én első közelítésben a membránokat (helyesebben diafragmákat) ellenőrizném, hogy nincs-e rajtuk bármilyen kicsi repedés vagy esetleg nagyobb lyuk, szakadás. Ha erről megbizonyosodtál, akkor lehetne folytatni az ellenőrzést mondjuk a tűk és kehelycsövek állapotának felmérésével, a tűszelepek zárásának vizsgálatával, az úszóházban a benzint mérésével.
Sziasztok!
Szóval ha valaki tudna segíteni, h a következő hiba okát hol keressem, annak megköszönném. Az van, h a divim üzem melegen, mondjuk városban nyúzva alsó fordulatokon érezhetően elgyengül, hirtelen gázadásra meg is torpan, van hogy visszapufog egyet. Hidegen ilyen gond nincs. Egy szaki azt mondta besokall, gondolom a benzin-levegő keverékkel lehet gond. Gondoltam arra is, hogy ez valami típus hiba, köszönhetően a léghűtésnek, mert mindig olyankor jelentkezik, mikor kályha-forróra melegszik a motor a dugókban. Köszi a válaszokat!
Köszönöm, akkor tényleg megközelíthető a 200 ezek szerint. Rutintalan versenyzőként az utazót is csak kíváncsiságból kérdezem, lassan elkezdek autópályázni is ha minden jól megy és ott már érdekesebb lehet ez a rész. Ahogy én éreztem a 150-et simán elviseli, de nem vagyok biztos még magamban ha hülye kérdésnek tűnik akkor ezért van :)
Mennyi a fogyi?