Nem volt rossz az én átlag fogyim sem a magas Tátrában.
Odafelé 10.6-ot evett meg 230km-en ... khm ... 100-on az 4.6, ha jól számolom
Hazaindulás előtt tankoltam Zakopane-ban, jöttünk kb. 320km-t hazafelé, de még a tartalékjelzőm sem gyulladt ki. Kíváncsi is vagyok, mennyi megy majd bele
Asszem szeretem
Végsebességet nem próbáltam, kétszer mentem vele jobban, egyszer 160-at, máskor 170-et.
Nekem már zavarta akkor a fülemet a motor ordítása, nem is tartott 1 percnél tovább az egész. Szerintem a 120, max. a 140 ami utazónak elmegy.
Eddig nekem is 160 volt a max a fölé nem mentem ez is főúton volt. Amíg nincs új gumim hátul addig nem nagyon akarom ezt nézegetni de érdekelne mit is tud kb.
Én mentem már a Divivel 2 személlyel 175-öt, és szerintem akár 160-as utazót is simán tud. Nem éreztem úgy, hogy rossz hangja lett volna, vagy ilyesmi. Még ment volna szerintem, de elég volt.
Csak érdekességképp: miután azt a választ kaptam itt, hogy kb 10-et csal a Divi órája, felragasztottam egy gps-t és kipróbáltam. Hát nem annyira pontatlan, eredmények:
50-nél 47
90-nél 86
130-nál 125
Szóval eléggé pontos a masina nem csal ez 10-eket sehol sem.
Kérdésem lenne, mivel én még nem nagyon nézegettem végsebességet ilyeneket: mi a végsebesség nálatok egy 600-as Divinek? és legmagasabb utazó sebesség csak kíváncsiságból érdekelne.
Ha jól emlékszem, csak a lengővilla tengelyét és a rugóstag alsó csavarját kellett kivenni, ekkor a villa annyira kimozdíthatóvá vállt, hogy a láncot be lehetett fűzni.
Ilyen van nekem is állapotával nincs is gond csak 97-es gyártású :D Mondjuk csúszni nem csúszik de pont a kora miatt fogom lecserélni amint van fölös 40 ezrem :)
Én a lánckérdést egyszerűen megoldottam: végtelenített láncot vettem, amin nincs se nittelőszem, se patentszem, ugyanis mindkettő gyengébb, mint a gyárban precízen összerakott szem. Aki meg esetleg azt mondaná, hogy túl sok munka két csavart kitekerni, hát annak nem is kéne motor...
Én hagytam már el a biztosító patentot, majd szét is nyílt a lánc. Akkor megfogadtam, hogy csakk nittelve fogok láncot felrakni, mert legközelebb lehet, hogy nem úszom meg bukás nélkül a lánc elhagyást.
Az első diversionokat 92-ben esetleg 91-ben bocsájtották ki. De megtervezni biztos hamarabb, szerintem 90-es fejlesztés, tervezés. Akkoriban ezek a gumi méretek elég általánosak voltak ebben a LE, köbcenti kategóriában. Szerintem elég is, nem olyan vadorzó motor ez mint egy SV 1000, ami kanyarban elég érdekes dolgokat produkál ha valaki nem ismeri .
már megvettem a 20w50-et délelőtt, de majd legközelebb. Nekem a 6000 km-en a 20w50-ből is evett 2-3 decit. Bár szépen hajtom, nem kínzom, néha elpörög 8-9 ezerig is
Lehet hogy azért csipegette kicsit.
http://www.bigbikeshop.hu/term...
Itt 75LE-ig írják, úgyhogy akkor jó lehet. Van az oldalon link nittelőszemre, 1100Ft. Biztos jó a patentszem is, de én azért kicserélném nittelőszemre. Jó, hogy már nincsenek ilyen gondjaim, a kardánba elég volt egy olajcsere is
alabalazs!
Én a kettő közti 10W50-et használtam a 600-ba és most a 900-ba is az van, nem ette idén sem az autópályán sem az Alpokban, 5500km alatt nem kellett utána töltenem
Én nem erőltetném, mert ha marad bent 1-2 dl a fél óra alatt amíg csepegtetsz azzal gond nem lesz, de ha akkor kinyomja a csapágy maga alol és nincs pótlás az nem lehet neki egy C vitamin.
Szia!
Elvileg a boltban úgy adták el a láncot, hogy katalógus és áhh ez az én nekem való dolog, a pontos neve DID 520 vx2 és a 2-re hivatkoztak, hogy a did már nem Le-re adja a láncot hanem ccm-re és ez 750-ig elbírja. A nitelést lehet megejtem mert ez nekem sem nagyon szimpatikus, de a szerelő azt mondta, hogy 100 Le-ig is vannak ilyen láncok hiba nélkül, hisz oldal irányban nem éri erőhatás. NA akkor most döntsek, iszok vagy vezet? :)
A szerelőm azt mondta, hogy amikor leengedem a motorból az olajat, és a nagyja kifolyt, nyugodtan indítsam be, és alapjáratom járassam 4-5 másodpercet, mert akkor az olajpumpa kinyomja a maradék olajat a kis járatokból is. A srác suzuki szervizben vezető, gondolom ért a dologhoz, csak kíváncsi vagyok a véleményetekre. Elvileg minden olaj azzal reklámozza magát, hogy filmréteget képez a motoron, ami ugye azonnal nem tűnik el, így elvileg nem árthat a motornak
Pontosan 1980 valahányban. A divimet is 98-ban gyártották azóta sok víz folyt le a Dunán ha a motorokat nézem akkor is.
Mondom nekem nem csak optikai szerepe van, illetve igaz ezt nem mondtam, de nem is a hátsó 130assal volt nekem a fő bajom. Nekem az első 110 ami nagyon nagyon keskeny egy ekkora motorhoz képest, simo feelingem van ha ránézek. A hátsó 130-al nincs bajom de ha már újat veszek és biztonságosan lehet növelni akkor az említett okok miatt is nekem a nagyobb felé húz a szívem. Ennyiről van csak szó.
Odafelé 10.6-ot evett meg 230km-en ... khm ... 100-on az 4.6, ha jól számolom
Hazaindulás előtt tankoltam Zakopane-ban, jöttünk kb. 320km-t hazafelé, de még a tartalékjelzőm sem gyulladt ki. Kíváncsi is vagyok, mennyi megy majd bele
Asszem szeretem
Nekem már zavarta akkor a fülemet a motor ordítása, nem is tartott 1 percnél tovább az egész. Szerintem a 120, max. a 140 ami utazónak elmegy.
50-nél 47
90-nél 86
130-nál 125
Szóval eléggé pontos a masina nem csal ez 10-eket sehol sem.
Kérdésem lenne, mivel én még nem nagyon nézegettem végsebességet ilyeneket: mi a végsebesség nálatok egy 600-as Divinek? és legmagasabb utazó sebesség csak kíváncsiságból érdekelne.
A hátsó villa kivételére gondolsz ebben az esetben, vagy hogyan oldod ezt meg 2 csavar kivételével? Most tanulni szeretnék, nem röhögni. :)
Lehet hogy azért csipegette kicsit.
Itt 75LE-ig írják, úgyhogy akkor jó lehet. Van az oldalon link nittelőszemre, 1100Ft. Biztos jó a patentszem is, de én azért kicserélném nittelőszemre. Jó, hogy már nincsenek ilyen gondjaim, a kardánba elég volt egy olajcsere is
alabalazs!
Én a kettő közti 10W50-et használtam a 600-ba és most a 900-ba is az van, nem ette idén sem az autópályán sem az Alpokban, 5500km alatt nem kellett utána töltenem
Az olajszintet középsztenderen, vagy a kerekeken állva kell nézni?
Úgy döntöttem, 20w50-et kap megint.
Elvileg a boltban úgy adták el a láncot, hogy katalógus és áhh ez az én nekem való dolog, a pontos neve DID 520 vx2 és a 2-re hivatkoztak, hogy a did már nem Le-re adja a láncot hanem ccm-re és ez 750-ig elbírja. A nitelést lehet megejtem mert ez nekem sem nagyon szimpatikus, de a szerelő azt mondta, hogy 100 Le-ig is vannak ilyen láncok hiba nélkül, hisz oldal irányban nem éri erőhatás. NA akkor most döntsek, iszok vagy vezet? :)
http://robogo.blog.hu/2011/09/...
Mondom nekem nem csak optikai szerepe van, illetve igaz ezt nem mondtam, de nem is a hátsó 130assal volt nekem a fő bajom. Nekem az első 110 ami nagyon nagyon keskeny egy ekkora motorhoz képest, simo feelingem van ha ránézek. A hátsó 130-al nincs bajom de ha már újat veszek és biztonságosan lehet növelni akkor az említett okok miatt is nekem a nagyobb felé húz a szívem. Ennyiről van csak szó.