Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Off
Eddig is táltam ezt a majmot,de ez kibaxta a biztit nálam .Tulérzékeny vagyok-é?
http://www.hegylakok.hu/2011/0...
On
A büszke vagyok rad, hogy egyböl a lancolajzosok taborat bövited. Es nem fujkalod lonyallal az a gyönyörü alkatreszt. Minden különösebb erölködes nelkül ,egduplazod a lanc elettartamat, vagyis kb lehet többet venned sem kell ra uj lancot, esetleg 50e km-nel egy uj elsö lanckereket...varom a megoldast.
Remelem nekem is közben lesz idöm a masodik olajzo összerakasara, de ezt most a minimalmegfejtes tekinteteben !
grr:)))))Gurultam volna este még egy picit............
Vasárnap este több ser után ?
mijezacsóválás?
Andrettibe van kedve valakinek elgurulni?
István!

Jövő héten már nekem is csepeg a cucc a noje láncra majd, ha fent lesz végre! :) Csak nem bírtam magammal és egy gravitációst (egyenlőre), 1.0-ásat össze hoztam a héten! Küldöm a képeket amikor installálom a rendszert :) olyan szép szó
Ez is Magyar Termék! :)
Ha esetleg valakit erdekelne ez a cucc:
http://www.zsiguli.hu/index.ph...

Bevallom nekem meg nem sikerült eljutnom odaig hogy hasznaljam, mert meg ken furni a kiput hogy behegesztve egy szemet, be tudjam tekerni a senzort. ( semzor maga sem olcso jatek) Meg 4-2 be kipuban nem olyan egyszerü jo helyre rakni ahol az összes henger gazat egyforman latja, meg sajnalom is szetfurkalni a gyüjtöt... igy ez meg varat magara...
Az nagyon fontos, hogy pontos mereshez a teljes kipufogo rendszerenek tökeletesen zartnak tömitettnek kell lennie, különben fals adatok alapjan fogsz dolgozni...

Amugy azt hiszem ez magyar termek!
Hello!

Nem tudom hogy örüljek vagy sirjak? Igazibol az sosoem baj ha valamiböl több van! En edesapam is ezt tartotta, ezert van vagy 20 kalapacs, 10 es villaskulcs-bol 10db, par vödör csavarhuzo, stb. Regen addig szereltem amig volt mit leakaszani a falrol, miutan mikor elfogyott minden , es körülttem hevert a nagytöbsege , es mar semmit nem talaltam, akkor rendetraktam...azota egy kicsit maskep dolgozom...
Tudom hogy ezt a üveggyertyat itthon is arultak, mert a uncsitesomome a helyi vasmüszaki aruhazbol valo volt, teljes magyar szövegezessel. Ezzel tuningolta az MZ TS 250/1-est, es igen jo eredmenyeket ert el vele. 15 eve ezt kaptam en is kölcsön. csnaltattam egy szükitöt hozza, hogy az akkori Yamahaba en s tudjam hasznalni. Hangoltam azzal a Uralt, Pancsit, Csepelt, de aztan par ev mulva azert visszaadtam. Louis -ban mindig nezegettem hogy kene egy ilyen, de 80 euro fölöt volt az ara...Meg par evvel ez elött be is szüntettek a forgalmazasat (a mai lambda senzoros meröpadok mellette a szerelöknek mar gondolom annyira nem kellett.)
Ezutan lattam hogy angliba lehet kapni. Nekem 3 db van ugyhogy meg en vezetek!
A szabadalmi jogoknak tudtommal van valami kifutasi ideje (25?), csajom jobban tudja , mert itt dolgozik az Europai ügyvedi cegne, igy elöbb tudja mi lesz a jövö talamanya mint en!
Maszreszröl annyira nem hiszem hogy a mostani gyarto tul nagy szeriaban nyomna, mert azert valjuk be attol függetlenül hogy egyszerü , preciz dolog , szeriaban nem hangolnam vele a motorokat,mert annyi egesi serülest amit enek hasznalta közben össze lehet szedni, azt kevesen viselik el. Kenyelmesebb , persze sokkal dragabb, feldugni egy lambdasenzort a kipuba es mericskelni. Ugye az a kis elektonikus doboz amit csinaltattam , es az egyik neked dukalt, az pont ezt hivatott helyetesiteni, es menet közben lehetne monitorozni a kipufogogazokat, mint ahogy az etanolos atalakitod teszi...
Szia!Még jó hogy a Karasnában megmondták hogy olyan 8-9 körül kell egyen.Merhogy ez léghűtés és ömlik a benya bele.És különben is a mostani 600-as gépeik is 6-7 literrel járnak.....Mondtam hogy erre nem lennék büszke Ha sikerül beszerezni üveggyertyát megkapja a beállitást
Szia!

A fogyi amit feldobtál már valóban nem rossz egy 900-as vashoz, nekem jelenleg olyan 5-5,2 közt van a saját stilusomban, be tudnék futni biztos 5 alá, de akkor nem egy 18 éves vassal és nem tudásomhoz képest élvezettel motoroznék. De ha meggyertyázod majd csökkenhet is ez a dolog még,de arra valóban figyelj mennyire szegényítesz el, mert egy másik blokk ára nehezen jön vissza 0,2 l/100km spórolásból :) Meg az összeszokás sem hátrány, ebben a korban lelke van már a gépeknek :)
István!
Képzeld, tegnap megtaláltam apum régi gyertyáját és átalakítható a kis menetre is, mert ez még a szétszedhető fajtából való. Legérdekesebb dolog a csomagoláson, ez Magyar termék, kizárólagos gyártási joggal csak a finomechanikai gépgyár rendelkezik! Nesze neked angol rendelés! :( Tehát most hamarosan lesz kettő, de ebben van valami folyadék még az üveg alján, valami tisztító szer lehet? A szigetesek ilyent nem adtak hozzá, ja meg ez teljesen üveg és talán a belső hengerhez nem kell szívni vele :)
Üdv
Figyizek Szerintem is teljesen jól fogyaszt már.Ha lesz üveggyertya,meglesz a finomhangolás.
Na figyi.
Én az XJ-mmel elmentem egy tankkal 300 Km-t, szerintem ha te elmész a tiéddel 260-280-at az már fasza. Aztán ha megvan a finomhangolás akkor kell megnézni mit mutat .
Szia!Köszönöm az ötleteket!Most lemotoroztunk Dunavecsére,előtte persze teletankoltam,ha hazaérünk,megint tele fog menni.Az már viszonylag pontos fogyasztást mutat.Istenigazából amit mondtál ill. irtál,az üveggyertyás finomhangolás van hátra.De hiszed ha nem,jobban örülök a finom járásnak,húzásnak mint a fogyicsökkenésnek Most jöhet az extrázás
14761-es hozzasolasom veget ajanlom egyszer figyelmedbe...
Masik, ha nem akarsz tul sokat költeni javitokeszletre, akkor a következöt tudod magad is otthon megcsinalni. (en regen igy javitottam a sajat yamaham vakuumos benzincsapjat.) Regi elfekvö AC pumpa (zuk, lada, uaz, stb) membranja altalaban van akkora hogy ki lehet vagni velöle egy uj keszlet membrant. A feladat csak annyi hogy a regi membrantest közepeben levö alucsapot kell legyartatni , hogy utana a az uj kivagott menbranokkal összerakd. A membranok gyartasahoz nem kell mas csak egy eles ollo, meg egy jofajta lyukaszto. A csapban levö O gyürük tudtommal szabvanyosak, fillerekert lehet kapni (elmekeim szerint az NBR 70-es anyag beninallo). Kiveve sajnos a benzincsap talptömitese, ez eleg alakos, de szerintem kesletben kaphato O-zsinorra, es hozzavalo ragasztoval az is koppinthato. lehet a raforditott orak tekinteteben nem ösz ki "olcsobban", de talan nem kell varni heteket hogy megjöjjön az keszlet.

Amugy ha kb kereknek erzed a mostani beallitast, akkor erdemes nezegetni a gyertyak szinet, hogy tisztulnak, barnulnak-e... Es innentöl lehet finomhangolni.

Masreszröl 170 km meg nem tul meghatarozo, föleg hogy fel, 1 liter különbseggel is lehet teletankolni. Utassal meg altalanossagban ovatossabban cibaljuk a gazkart igy a kevesebb kigyorsitas miatt nem lesz akkora fogyasztasnövekedes. Nekem az 1400-esen 6 liter körül van utassal felcuccolva, egyedül, kb fel literrel kevesebb. De ez akar autaplyazassal is hozza ora szerinti 150-160-as temponal (gps szerint ca 140) . Igazibol ez a nagy különbseg a gyari gepek es a Power Commanderrel modositott befecskendezesii terkepnel, hogy hiaba megyek akar 180-200-al akkor is 6.5 alatt marad az etvagy , mig a tesok ilyenkor mar 8-10 literrel dolgoznak, mert a gyari program ilyenkor durvan eldusitja a kevereket , hogy az el nem egett benzinnel höt vonjanak el, meg belefulladjon a gep a sajat levebe, igy nem fogod annyira nyagatni csucsteljesitmeny tartomanyban, kvazi kimeltetik veled a motort...

Es szerintem most jöhetne majd akkor a gepednel a finomhangolas...

Üdv
Istvan
Az gáz, ha nekem szívató nélkül is simán indul reggelente? Nagyobb hidegben, ha lemegy a hőmérséklet 10 fok alá akkor kell neki egyedül szívató. Amúgy a szívatóm is kb on-off üzemmódos, vagy behúzom teljesen vagy érezni se, hogy rajta van.

Még arra lettem figyelmes, hogy indításkor alapjáratom 900 körül van. ha bemelegszik akkor meg felmegy 1300-1400-ig kb és ott ingadozik 1-200-at folyamatosan.

Karbi szinkronom most volt szinte. Mi más felelhet ezért?
Szia!Ugy tűnik összeállt,tegnap 170km-re fogyasztott 10 litert.
Bár a tegnapi telitanknál megilyesztett,töltöm a drága naftát,erre ömlik a vastag tulfolyón a benzin:SVákuumos benzincsapnál?Hee?
Be kell ruháznom egy tömitésszettbe.De ez már a 19év pihi átka.
Amugy nagyon szépen megy,végre csak szivatóval indul hidegen:))
Vajon 2 személlyel,felmálházva,mennyit kéne eszegetnie?120 alatt nem mentünk,de volt egy rész amikor egy Fiatos nekiállt racingolni(nem akart beengedni a sávunkba),akkor olyan 2-3 km-ig 150-160 volt a tempó
A visszajelzest olvasva szep munkat vegeztel, elismeresem erte. (Kicsit mar szinte zavaro volt olvasni a szelmalomharcot a karbikkal, de vegre szorgalommal tapasztalat is parosult.)
Amugy furcsa de 10- 15 eve az XJ 900 egyik fö tulajdonsaga (hatranya az akkori tesztek alapjan) magas etvagya volt. Bar mostanaban mar semmit nem adok a tesztekben megfogalmazodo baromsagokra (tekintettel arra hogy egyik ujsagiro sem az en stilusomban hasznalja a gepet, es több esetben maga hozzaertes is megkerdöjelezendö) ,de 15 eve mikor az osztjapenkonal bejarogatunk nyalat csorgatni suli utan Cilinder-Yamaha szalonba akkor igazibol az XJ környekere sem mentünk...
Mostansag hogy közelebb került hozzam, es itt kint is latni par igen szep megkimeltt peldanyt visszajönnek a korabbi emlekek...Az SR 500 is valami ilyennel ajandekoz meg mikor megprobalom beinditani, "visszarepit mindig a kezdetekhez", meg egyszer lehet el is repit valamerre,mert olyan szar a futomüve a suzuki utan...
Csak megfújtuk kompresszorral .
Itt a pincében minden megtalálható a szinkron tesztertől az ór(i)ás csavarhúzóig.
Szia. Igen, tavaj is jo volt. 4.-éig van a jelentkezési határidő.
Szia Biti!
Te indulsz rajta?
Aztabetyár..........Biti!Visszaadom a fúvókákat Nagyfater koromban is fizetném Neked
Gyári fúvókák, itt Palotán a Yamaha szalonban rendeltem. Már nem emléxem pontyosan de olyan 20.000 Ft.-körül volt a négy.