Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb 140-el mentem a napokban, ott még nem éreztem szitálást. Akkor lehet, h nem is rossz? Mindenképpen szitálna? Milyen tempónál kéne elkezdje?
Találtam ebay-on 1-2 darabot, Te hol vetted tsanyi?
Ha kicsit kopott, mondjuk már szitál, még nem érzed meg a kottyanást. Ha kotyog az már nagyon tré.
És ha tegyük fel a satuban kotyogást érzek, akkor a lengéscsillapítóban csak ezek a gyűrűk kopoghatnak?
Ilyeneket nem lehet csináltatni?
A legtutibb megoldás, kiveszed a telót a szárárat befogod a satuba és megrángatod!
Elvileg nem szabad kotyogást érezned.
Beszerelve, szenderen egyéb kopásokat is tapasztalhatsz.
Lehet kapni üveggyertyát, én is tavaly vettem.....
Ha felemelem a motor elejét, hogy az első villa a levegőben legyen, és megmozgatom előre hátra a kormányt, ha a csapágy a laza, mindenképpen kell éreznem a kottyanást, vagy csak nagyobb terhelésnél jelentkezik?
Attol függetlenül, hogy jo a kormanycsapagy, yamahaknal elöfordult mar, hogy a kormanytengely amin a belsö csapagyfutogyürü ül, megkopik. Ilyenkor hiaba huzol utana a kormanycsapagynak, mert maga a csapagy kottyan a mar megkopott tengelyen. Ezt ideig oraig lehet hazi sufni modszerrel (ahogy anno a pancsik fötengelycsapagyanak feszket ) "feldornizni". Vagyis egy pontozoval megütögetni a felületet, ami igy kitüremkedik , megnövelve az atmeröt.
Teloszerelö szerszamot en altalaban egy 22mm-es csövöl csinalok. Az eddig szerelt telokhoz jok voltak. A veget meg kell vagni adot formara , vagy belehegeszteni a kivanant kulcsnyilas ellendarabjat, a masik vegere meg egy "T" nyelet hegeszteni...
A gond mindig ott van, hogy milyen lehet a alaktresz aminek ellen kell tartani.
És honnan tudom, hogy biztosan ez e a probléma?
Láttam már éjjeliőrt nappal, nem lepődnék meg ha megvenném, és nem is lennének rosszak.
Meglehet állapítani, valamiből hogy milyen állapotban vannak?
Bizony kell szerszám, ha nem XJ-vel csinálom anyáztam is volna, mert az én telóm (GS500) belsejében ellen kell tartani egy csavarnak, mert elforog és le kell érni a teló aljára belül, amivel bizony meg lettem volna otthon lőve, mert kinek vannak 40-50cm-es hosszabbításai és öklömnyi torx kulcs a készletében? Nekem biztos nem lett volna...
A csúszó gyűrű cseréje gyerekjáték, ha már szét szedted a telót.
A teló szereléshez azért kell egy két jó szerszám!
Tavasszal tettem fel képeket a szerelésről!
A gyűrűk szerintem inkább bronzból vannak és nem olcsók mint a mellékelt link is mutatja!
http://www.biker-world.hu/egyt...
Szerelőmmel én is ellenőriztettem nem kell e cserélni, de szerinte 100 ezret is kibír gond nélkül, ha van benne olaj.
Legyen igazad Piros mezőben volt már a mutató mikor indultam,és hazahozott.
Lesz az 5 Liter is.
XARHÁZI!
Ha én ezt elöbb tudom .
Legközelebb így számolok: herere-herere
Nna.Ma nagyszerviz volt.Természetesen Biti vérét szivtam
Kezdtük azzal hogy kapott 2 uj gumit.kapott uj bal indexet,persze gyárit,nem xarral gurigázunk:)Hmm....kapjuk le a karbisort?Nekem 10 perc alatt lentvan,hagyjad,lerántom.Bontom-bontogatom,elkezd valamit baxtatni a légszűrőháznál.He?Ja,hogy azt hátra lehet csusztatni vagy 2 cm-t?Nyakad nyuljon meg,eddig nem mondtad.Karbikat szétszedtük.Eredmény:
Alapjárati fuvókákból a legkisebb furatú is nagyobb volt mint a gyári.Ja,mert 2 méretű volt belehebrákolva.Ok,csere.Főfúvóka jön.Számszerint stimm,összehasonlitva átköpök az enyémen.Csere.Összeraktuk,indulás.Háát.....hallottunk már szebben járni mocit,de ez van.Irány haza Érdre.Bazmeg.Vigyorgok mint akit baxni visznek Igazi villanymotor!5-ikben 1000 fordulatról böffenés nélkül húúúúúúúúz Ha a fogyi lemegy akár 7-re,lexarom olyan szépen muzsikál:))))))
Biti:Kibebaxott jóóóó lett!THX!
Észrevettem a motoromon, hogy rossz úton, néha kottyan egyet-egyet a futómű. Gondoltam húzni kell a kormánycsapágyon, de a szerelőm szerint a lengéscsillapítóban lévő teflongyűrűk koptak el. Elképzelhető ez? Cserélt már valaki ilyet?
Kis szúrás a jövőre...250kg-hez már kellhet. :D

http://www.youtube.com/watch?v...

Megjegyzem, én ezt nem ismertem :)
:( :( :( Én dolgozom... aztán utazom....
Hello!
Inkabb az mondanam hogy most jött el leginkabb az ideje:

Colotune nev alatt lehet megvenni...En magam is innen vettem egy "A" keszletet amiben 3 fele menetü gyertya (M10, M12,M14)
van. 1 angol font a posta magyarba. Ami meg nagyon jo cucc, es veri a nyamvatt oras tipust, az a szinkronteszter. Es okos dolog meg a 500mm nyelü derekszögü csavarhuzo Co csavar tekergeteshez ( Xj 600-nal nem igen kell, de sok mas hagyomanyos allohengeres -allokarbis gepnel csak ez a jo...) Es ebay-en is ra lehet akadni neha hasznalt cuccra...

http://www.carbtune.co.uk/prod...
Erre el szerettem volna menni,de becseréltem 2 gumi és karbisor cserére De ha hamar végzünk...........
Esetleg ez a program érdekel e valakit?
http://safety-hungary.hu/hu/23
Sziasztok!

Lehet valakit még érdekel: idén újra maraton

Üdv.

Tekintettel arra, hogy ilyen gyertyát már nem annyira lehet kapni, mégis mennyi pénzt szabad rááldozni?
Lehet hülyén hangzott a kérdés .