Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig gy néz ki hogy......Majd holnap elmegyek kanyarogni,meglátom hogy viselkedik.Egyelőre vigyorgok Egy ici-pici torpanás van benne ha alapgázról akarok gyorsitani,de azt szerintem co-csavar beállitás lesz.
Tudom nehéz döntés de szabadulj meg töle! Én is nyúltam már ilyen gépbe bele. Csak a pénzt viszi, és mindig a bosszúság, soha nem tudod mikor hagy ott az út szélén.
Mai kaland:
Elindultam a mühelybe hogy utolsó esélyt adjak a traktornak,még 1x karbisor le.Indulás után persze beszoptam egy darazsat halántékra,lejjebbmászott és köldökön is szurt.Ja,allergiás vagyok a darázscsipésre....Éreztem hogy itt beszoptam.Nyélgáz(amit birt ebben az állapotában az xj)be a Campona gyogyszertárba calciumért.Ott már majdnem megvolt a padló,csüccs le,kalcium be Addigra a nyomorult csipése jol kijött rajtam,gatyául voltam,még 1 kalcium be.1 óra mulva lettem jobban,gondoltam körbesétálom a camponát,1-2 cigi és no problem.Odaérek a mocihoz(amit egy biciklitároló mellé tettem,senkit sem zavart),ott áll biciklis biztiőr hogy vigyem onnan a motort.Mondom:ember,még semmi erőm,szarul vagyok,adjon 10 percet...Nem,ő hivja a yardot,a térkövön nem parkolunk.Anyád.Megpróbáltam megbirkózni a 240kilóval....Nem jött össze,rámborult....1 index minusz.Biztiőr vigyorogva nézte végig.Utólag is üzenem neki:KURVA ANYÁD!
Ennyi,bocs hogy hosszú lett.
Ha kell valakinek ocsóé viheti, hátsó és Michelin!
Remélem, mire újra írsz, már megvan a gond, de ha nem, írd már le részletesen, most mit csinál... hátha valaki...
A mai kalandod meg írd le te, mert én rosszul vagyok még a gondolatól is, megyek is venni Calciumot!
Már rátapadtam arra is.Minden csövet,lukat megszivtam
Figyi, vákumos a benzincsapod? Nekem a Divi a szívótorkon szívta a lyukas benzincsap membránon keresztül a cuccost a vákum csövön keersztül. Eredmény: 8 liter fogyi.... Rájöttem, utána 4,5
Ember ilyen sokszor ennyi idő alatt karbit nem szedett le,szét.Ma az üres vázig szétszedtem ezt a ronda aluminium darabot Olyan hibát produkál,amit az autószerelő agyam(?) nem vesz be.Co csavarra alig reagál,koppig betekerem és jár........Hol az édes anyukájába sziv plusz naftát?Uszkve 11-et eszik
Nem tudom mi a végzettséged, de nyilván értesz hozzá, ha ennyire beletúrtál már. Mégis azt javaslom, vidd el egy jónak mondott szakemberhez, lehet hogy csak valami apróságon múlik az egész amin átsiklottál (legjobbakkal is előfordulhat), aztán lehet hogy pikkpakk kész is lesz. Ha meg a szakember se tudja megcsinálni, fizetni se fizess érte..

Olyan nincs hogy valamit ne lehessen megcsinálni..
Ha meg jó a gép ezt leszámítva, én még küzdenék kicsit. Itt a tél mindjárt.. lesz rá idő
Aludj rá egyet, vagy kettőt és kitalálod, nem baszhat ki veled egy geci karbisor...
Annyiért megkaphatod a 2 uj gumit és a tűszelepeket
100-ért viszem.
Euróban .
Ha az ára visszajön,tőlem el is lehet bontani.Erősen megutáltam.Még jó hogy 2 nap alatt alkatrészben 40-et,üzemanyagban 8e-et nyomtam bele
Továbbra is traktor módjára nyeli a benzint.Vagy alapjárat van és utána rángat 3000-ig,vagy nem rángat,de akkor megfullad a benzintől alapjáraton.Még jó hogy kapott 16e-ért uj tűszelepeket.3-tól 7-ig coptam vele.Hálás motor az biztos............
Sose lesz jó, hétfőn áthozod, szétszedem és behasználom az alkatrészeket, a szine úgyis stimmel .
Most mit csinál? Mi a gond?
Hála istennek a rizszabáló technika nem akarja hogy ottlegyünk Nem értem mi a baja
Szia!

Igen ott, de minden ember ilyenkor szabin van állítólag :)
Még olvasni is fáj...
Hölgyek és Urak!

Hétvégén Valaki a Mátrába? (szombat)
Vilííííí!

Ennek örülök, nem hiába az olasz technika kell egy jó japán motorba .
Sziasztok! A youtube-on üssétek be, küzdelem,1975-ös gyárbezárás előtt készült 6 részes kisfilmek.Beszarás MICSODA SZAKEMBEREK A LEGNAGYOBB TISZTELET NEKIK!
Ilyesmiért kaptam a pofámra a pannonia topikban tavaly így kissé utánajártam.....maga a p20 valóban már a yamaháról lett koppintva, de még a yamaha előtt volt egy Adler gép amire eléggé hajaz a pannóniának egy az 1958-as genfi kiállításon bemutatott motorja(kép csak otthon van mindről) ami mégis megelőzte a yamahát mivel annak is ez az Adler volt az alapja, de végül mi nem csináltuk meg, maradt prototípus míg a yamaha megcsinálta és az ő befutott gépükről lett nagyrészt koppintva a p20...
Na ez egy elég szövevényes törPénet, de ahogy én a Csepeli Motorkerékpárok c. könyvben olvastam, a Yamaha YDS 2 volt a P20 tervezésekor a "mintamotor". A könyvben leszögezik hogy a P20 nem egyértelmű másolat volt, de pár dolog megegyezett a két motoron.
Pl. furat/löket méretek, a dugó szilícium tartalma, stb.

Bezony.