Nekem és XJ900-nak is ennyi volt az első forgalomba helyezés... fékpad, indexek, lámpák és kész, sztárfotók... én is azt hittem néznek egyenesfutást, lengéscsillapítókat, vagy bármit, de nem.
Amit mondjuk az autókkal csinálnak, az meg kész rémálom, már csak a futómű rángatástól is belső fájdalmaim voltak, rossz nézni.
Meglett a műszaki vizsga Persze, ehhez vissza kellett tenni a gyári kipufogókat, de ahogy hazaértem, már vissza is szereltem a "rendes" dobokat.
Ez a műszaki vizsga idén is a vicc kategóriába tartozott, a fékpadon kívül semmit nem néztek meg. Készült néhány előnytelen kép a motorról és ennyi. Végén azért megkérdezte: ugye a lámpák működnek? Na ez került nekem 9265 Ft-ba...
Sziasztok!
Igen, sajna nekem is az egyik hengernél a fel kellet tennem a legfelső horonyba a zegelt, mert nem tudtuk beazonosítani a karbisor és így nehéz benzinszintet állítani sajna. De most talán jó lesz, olvasod Pityú? Talán jó lesz a dolog, mert a gyertya közepe el kezdett világosodni és nincs az a brutál kokszosodás mint amivel közdöttem.
Ne add fel, jó lesz az Márkatárs!
Üdv
Biztos felraknam egy teszt erejeig a felsö horonyba a zeegereket...
Mint ahogy talan irtam, ha a gyari beallitasok nem hoznak eredmenyt , akkor drasztikusan el kell menni egyik iranyba, annak eredmenyeböl kiokoskodva szepen közeliteni vissza a gyarihoz...
Amugy meg nem küzdesz vele olyan regota hogy fel kene adnod...
Nekem az 1400-es a 6 ev utan kezdett ugy menni, es fogyasztani ahogy en akartam. Addig turtam az injektorprogramot meg a sajat temperamentumomhoz hangoltam. Az hogy masoke mennyit eszik az egy pont leszarando dolog, mert több esetben közös turan gyözödtem meg arrol hogy masoknak egy picit közel a tögymörgöshöz valo tempo mar a dinamiksat jelenti...ezek utan pont nem erdekelt hogy fel literrel kevesebbet tankolt, mert a flash meg hianyzott a motorozasbol...
Azt tudom hogy magamhoz kepet 1 literrel kevesebbet tankolok, közben a gep akkorat harap hogy eleg ritkan lehet zavarba hozni.
Hasonlo erdedmenyeket szoktam tudni elerni az 1200-es banditokon amik a megfordulnak nalam...egy szelepallitas, szinkronnal egyidöben üveggyartyazas mindig meghozza a barsonyos jarats, villanymotor karakterisztikat...
Kiscsit tudatossabb strategiaval te is meg fogod talalni a kiutat a problemabol, tul sok energiat fektettel mar be ahhoz hogy innen enged visszazuhanni a projektet...
Ezekkel a köcsög városi húzkodásokkal, azért rápakoltál 1-2 plusz lityit, de még füstölsz, viszont kurvára nem veszed észre, hogy mennyire megy, nagyon nem nyugdíjas tempóban kell utánad vágtatnom néha...jó, persze élvezem
más:
Andrettiben mekkora arc volt a GSX550-es öreg? :D
Hali.Ha a keverékszabályzó csavarokat becsavarod és mégis jár a gép nézd meg a pillangószelepek zárását is, Elvileg ott nem lehet áramlás ha a gázbovden is fel van lazitva.Én a fény felé tartva szoktam ellenőrizni de lehet csinálni is egy szerkentyűt valami gumiharang és egy cső PL.-cumi és cső segitségével.Elvileg a kopott pillangószelep tengely mentén is kaphat fals levegőt ami benzint ránt magával.Én a szinkronizálást mindig a pillangószelepek beállitásával kezdem.üdv.
Ma észrevettem, hogy az egyik hengernél, szivárog az olaj egy picit a hengerfejtömítésnél. Nem csöpög, csak látni a henger oldalán a szivárgást. Mennyire sürgős az ilyet megcsinálni? A tömítés cseréjénél szoktak mást is cserélni? Lehet h elég rajta húzni? Gondolom ha leveszem a kipufogócsonkokat, azok a tömítések sem lesznek túl jók.
Ezért jó a fullszintes olaj. Kortűrő, és az élettartamai is sokszorosa a normál olajénak. Csak az adalékok kifogyása, elhasználódása miatt kell cserélni. A polimer láncok nem darabolódnak fel.
Én 10 ekm-el cserélem/~tem a fullszintet.
Szia!
A fuvokakalibráláson még nem vagyok túl,lehet hogy kicserélem az összeset.A tűn a seeger a középső horonyban van.Benzinszint más 1mm-rel van a gyári alatt Most tesztelem,meglátom,de továbbra is erős zuhanásban van a szintjelző
Én 6000 km-ént cserélem , a könyvében is az áll. A többi dolog az olaj téli meg nyári dolgaival meg túl van misztifikálva. Lehet, hogy télen egy picit savasodik az olaj de biztos nem marja szét a blokkot még 30 év után sem! Beindítgatni meg felesleges, ha nem használod télen, mert többet ártasz mint használ, mivel hosszú idő után minden olaj filmréteg lefolyik kifolyik a kenési helyekről. Gyakorlatilag pár másodpercig is járhat a motor kenés nélkül, és azért az nem jó. Kipufogót télen neylonzacskóval bekötöd, és már a pára nem is mászik be a hengerbe.
Hello!
Ugyan kicsit felületesen , de vegigkisertem a küzdelmed a karbikkal.
Szinte körbejartal mar mindent, amit otthon lehet.
En ket dolgot ajanlanak, az egyik egy üvegtestü gyertyas teszt, azert azzal sok minden kiderül a motor allapotarol, es a karbi beallitasarol. (hallotam mar olyan storit is hogy gyakorlatilag az egyik hibas henger dugujat hajtokarat levettek es ugy hasznaltak egy FZR-t...)
Masik dolog, hogy drasztikusan el kene venni az benzint. vagyis lecsökenteni a benzinszintett az uszokban, es fel rakni a zeegereket a tün akar a felsö horonyig. Meg igazabol lehet ra kene merni a fuvokakra is, mert az egy dolog, hogy mi van beleütve, de ugyanakkor sokan felturjak nagyobbra, mert olcsobb , mint venni egy nagyobb meretü keszletet...
Es valoban fokuszalni kene a fals levegöre, mert öregebb gepeknel az elöregedett szivicsonk, annak tömitese is lehet a hiba forrasa. A korabban mas altal irt benzincsap vakuumemberat meg ki lehet kötni. Ledugozod a szivocsonkrol a jövö agat, a csapot meg PRI allasba rakod. Ezzel meg esetleg egy rossz tüszelepet is ki lehet buktatni, ha valamelyik karbi elkezdene folyni allo helyzetben...
Ha valamelyiket ezek közül mar csinaltd , akkor bocs...
Valami olyat emlegettek egyesek amikor régebben is feljött ez a téma, hogy az öreg motorolaj kicsit "savas" és ha az áll benne télen akkor az nem jó. Viszont ha új olajjal van eltéve, akkor meg az az olaj levegőt kap meg párát stb, és ezzel romlik a minősége.
(valami ilyesmi rémlik ..)
Jah, és télen ha beindítjuk a gépet, üzemmelegre kell járatni, különben többet ártottunk mint amennyit használtunk neki
De én ezekre fittyet hányok, mert télen is használom a motort, így akkor cserélek amikor ott vagyok kilométerben
Tényleg, meséljétek már el, miért gond, ha tavasszal nem cserélem le a 2000km-es olajam, télen 2 hetente beröffentem üzem melegig és 20 fokon tárolom...
MIért kell lecserélni akkor?
Reggel hívj :D
Honnan tudtam volna, hogy nem eszik meg a hal fejét, ha egyszer ropogós és finom, nem néztem az arcukat, csak utána láttam, hogy bután bámulnak a pincérek :D
Halihó!
Sikeresen hazaértem a Kékesről. Rike! Mintha te húztál volna el mellettem fent a hegyen. Én álltam a masinám mellett. Egy elbénázás miatt 564 km-t sikerült gurulnom, az 520 helyett. Esküszöm mindenkinek, hogy nem a fogyasztásra megyek, ahol lehetett téptem neki 120-al. Mondjuk a 100 volt a jellemzőbb. A mért érték 3,69 l/100km. Számomra is hihetetlen.
Először is buzi vagy, ha feladod/eladod, másodszor nem hagy ott az út szélén csak zabál néha, harmadszor kb. 1000-szer jobb az egyenesfutása és stabilabb, mint a GS és most alattam úgy ment mint a veszett-fene, gecijó volt :D :D :D Semmi rángatás, egyenletes brutál nyomaték, olyan szépen leforgattam, hogy öröm volt suhanni, az enyém jobban torpan hirtelen gázadásnál, szerintem hyperjó, holnap teszteljük be egy kis karikán!
A másik hogy szart el lehet adni....vasárban.Nem tudok linkelni sajnos....
Elkótyavetyélni meg nem akarom.2 év és OT.A mai nap lett az utolsó hogy hozzányúlok,ha nem javul.Utána betoltam volna a Biti szakszervizbe
Amit mondjuk az autókkal csinálnak, az meg kész rémálom, már csak a futómű rángatástól is belső fájdalmaim voltak, rossz nézni.