Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
A 140/60as gumit szerintetek fel szabad rakni hátulra? Az nem túl peres? Pirelli mtr 02 dragon a márkája. Valaki tapasztalat? Sajnos használt, de csak erre futja...
Meglássuk !
Hát én most keverem (sajnos). Az első gumiban még van két szezonnyi, a hátsó két évet bírt. Most viszem műszakira, ezért kell ledobnom, még egy darabig elcsúszkálnék vele. Szerencsére ez is szól időben, ezért nem estem még vele, bár egyszer annyira kiment alólam a hátulja, hogy alig tudtam összeszedni. A szituáció a következő volt: kb. 10 fokos levegő és aszfalthőmérséklet. Egy bolt parkolójából kanyarodtam ki, kettesben, alapjárat körül, aztán húztam egy kb. 1/4 gázt, és már meg akart előzni a hátulja. Melegen jobb, de nagyon kopik...
Se Pirellit, se Contit... Az IRC nem is rossz választás pedig. Olcsó, jó. Amúgy a 18-as felni sok mindent kiüt. Mondanám a Metzeler Interact-ot (Z8,M5) de nem szereted, a BT45-öt, de kilőtted. A Pilot Sportot, meg mintha nem is gyártanák ebben a méretben persze keményen lehet vele menni, de az állandó csuszkerája engem a frászba kergetett. Arrol nem is beszélve, hogy sokkal gyorsabban fogyott (10 ekm?) mint a BT (már 6 ekm-nél tartunk, és meg se látszik rajta). Azt figyeltem meg, hogy sokszor az ár nem takar minőséget. A Michelin ilyen. Dícsérik a Road2-3-at, de mintha túl kemény lenne, és az is csúszkerál. Valami gebasz az anyagban lehet, ill. bennem, hogy nem szeretem a driftelést. Bár a BT is megcsúszik, de akkor már peremen van, és akkor is csak azért "szól", hogy sok lesz.
Mondanám a D211 Dunlopot, ami aztán full sport, de lekopik kevesebb mint 10 ekm alatt, és a konfekció se passzol.
Nehéz jó egyensúlyt találni, az élettartam-tapadás-ár-(méret) hármasban. Egy biztos, az új gumi a jó gumi, de párban legyen, ne keverd, mert két különféle tipus nagyon meglephet...
Az lesz az, utánna meg elgurulhatnánk Megyerre meg vissza .
Veterán börze Biti ? Ha az lesz lehet hogy leugrok nézelődni. Csak el ne felejtsem...
Sziasztok!

Szombaton találkozok Valakivel a Siófoki tecsó parkolós motoros börzén?
A Pilot Sport-ra gondoltam, City-vel még az életben nem találkoztam.
Nekem a Michelin előtt Pirelli SportDemon volt fenn, igaz, hogy 5 éves volt, de valószínűleg onnan kapta a nevét, hogy száraz aszfalton visszaváltáskor fekete csíkot húz az aszfaltra...
őőő......kb 4?Sör,pálesz+fékfolyadék.Ennyit kell vigyek ugye?
Mikóó jössz holnap?
Szia!
Csörgess meg vmikor, lehet tudok segíteni.
Üdv.
Nyert.
Aztak..va
Más.Asszonkámnak ezt lőttem,ma el lett hozva.Saját dobozából,gyakorlatilag karcmentes
Mondjuk egu fórum? Én voltam bent nálad boltban alkatrészek miatt Gödöllőn. Vagy meg van hogy honnan és nekem nem esett le? :) Legalábbis szerintem a nevedet meg a mocidat nézve :)
Bocsi.Nekem ismerősnek tűnsz.
Ennyire gagyi nagymotoron a Pilot sport?

Berber akkor mit ajánlasz? Pirelli vagy mit? Mert mindenféleképpen valami sportosabbat szeretnék, de abból sem a végletet. Csak nekem ez a Metzeler Perfect meg Bridgestone Bt045 (azt hiszem) nem volt valami meggyőző mintázat se tetszett, ezeknél szeretnék valamivel sportosabbat. Ennek tükrében mit ajánlasz majd? Kenda, IRC, heidenau stb nem nagyon érdekel, gumin nem spórolok és olyat szeretnék amivel vizes úton is nyugodtan dönthetek. Ha kicsit többe kerül akkor inkább összeszedem rá, azon már ne múljon. Robogón a pilot sport nagyon jól teljesített dehát ez nem robogó...
Ez a vizes link...isten a faszi, hmmm....paráztam rendesen, miközben néztem, már loptam is a linket...
Most ezt pontosan melyik típusra írtad? Az azért érdekelne, nekem BT45 bolt fent elől de nem nagyon tetszett, hátul meg Metzeler van de az meg 13 éves... Michelin Pilot sport robogón írtó jó volt, a city-t meg faterom Burmanjára tettük és azon jónak tűnik bár nincs kitéve extrém helyzeteknek ugyebár típus mivoltjából.
Igen talán valamivel stabilabb. A 110 írtó keskenynek tűnt nekem, ezzel biztosabbnak érzem az elejét.
Nehogy véletlen Pilot Sportot vegyél! Még a Michelin fanok sem szeretik! (Ha halgatsz rám.) Pilot Power, vagy Road2 ha már ennyire szeretsz csuszkerálni.
Nekem pont az általad kiszemelt típus van fenn és nem volt túlságosan jó benyomásom róla a két év alatt. Az, hogy a hátsó gumi a 140-es Bt45-höz képest virslinek néz ki, az egy dolog, dehogy emellett még nem is tapad igazán. Ha kicsit lehűl a levegő, akkor már elég jól lehet csúszkálni vele, vizes úton sem teljesít valami jól. Alattam két év alatt számtalanszor megcsúszott a hátulja.
Pont így lehet menni vele (csak éppen nem ilyen tempóban): link
És mi a tapasztalat? Nőhet a fékhatásom? Úgy értem, hogy elvileg nehezebben csúszik meg az első kerék igaz?
Mérés?
Ugye nem ilyen:
http://youtu.be/V2E8mIFKMl8