Én megléptem előre a 120-ast és JÓ. Szóval aggódni nem kell, kanyarban pedig kifejezetten jó. Hátra majd én is 140est teszek de megvárom hogy legyen rá pénz, és párban veszem egyszerre, Michelin Pilot sport szerűségre gondolok, vagy inkább Michelin City csak nem tudom ezek vannak e ebben a méretben. Mindenesetre Michelin mellett teszem le a voksom valószínűleg majd következő szezon elején.
Átlagosan 4,6-7-et eszik az enyim, de hegyekben, szerpentineken 5-5,3-ig elment / 2 személy csomag/. Az Alpokról van szó, nem a magyar dombokról!Junius tötymörgő tempó országúton egy személlyel /a Transzfogaras felé száguldottunk 80-100-al/ 4 L ami számomra hihetetlen és megismételhetetlen érték.
Épp a futárt várom, hogy hozza a BT45-ös gumimat, igaz most csak a hátsót cserélem. Hátra nyugodtan fel lehet tenni 140-est, vagy Lupus példáját követve még 150-est is, viszont előre nem mertem változtatni a szélességen, mert az azért jobban befolyásolja a motor viselkedését. Mondjuk nem hiszem, hogy az a 10mm oly' sokat számítana
Ehh, nektek milyen XJ-tek van? Dízel? Vagy Hybrid? :)
Nekem idén stabilan 5,8 volt a fogyasztás, most beállíttattam a karbit, első mérés 5,2. Ez elővárosi munkába járás, 80% országút, 20% város.
Igaz, még beállítás előtt egyszer volt egy vidéki karika, az 4,9 lett.
De ezek a 4 alatti adatok nekem sci-fi kategória.
Más. Megnézettem a váltót (csattog, recseg). Szerelő szerint a csattogás belefér. A recsegésről meg annyit sikerült kitapasztalnom, hogy ha nagyon finoman (lassan) váltok, akkor hajlamos rá. Ha határozottan, akkor csak hangosan vált. Szóval lehet, hogy én csináltam rosszul, csak a csattogás miatt próbáltam egyre óvatosabb lenni, de lehet, hogy pont fordítva kellett volna.
Lehet valamit kihagytam belőle szét-össze raásnál, vagy csak a fincsi illatú Motul olaj teszi csekély hab testem alatt 4,5-5 litert falatkázik csak a kicsike.
Bár 7000 felett ritkán pörög .
Ja,ezt a fogyit ugy produkálta hogy max 6e-ig pörgettem,mert afölé csak nyélgázzal hajlandó kipörögni.Ott megakad és csak gondolkodik,gondolkodik..........nem értem..........
Én eddig 3-szor néztem meg és 310 km egy tankkal a rekord, ami nálam 13,6 liter benzin volt ennyi fért rá miután tartalékra kellett tennem. Kiszámolva 4,4 100-on.
Mondjuk ennek nagy része főút óra szerinti 100-120 között. Hol esznek amúgy ezek többet, melyik az a fordulat ahol utazóban még optimálisan lehet vele menni? Csak azért kérdezem mert lehet én cseszem el, de én így kezdő motorosként általában hamar felkapcsolok 6.-ba és azzal tolom végig, most meg néztem videót kicsit lejjebb és ahogy nézem 3.-ban 90 körül tolta km-eken keresztül. Jó mondjuk ahogy kivettem az nem 600-as de ezek után érdekelne, mert nekem ritkán pörög 5,5-6 felett a motor....
Már voltak összefotózva.Arról lett levéve a minta a csikozáshoz.D
A 8-10 nem sok?Biti volt nemrég nálunk,ő literekkel kevesebbet mondott De ha 8-10-et kortyol kényelmes,mondhatnám csiga tempóban,tavasszal lesz egy eladó Xj......
Természetesen ellenőriztem,hibátlanok.Viszont felmerült egy kérdés.Létezhet hogy kivett karbisornál tökéletesen zárnak a tűszelepek,ha bent van,ill menet közben pedig tulfolyik?Ma reggel az 1-4 hengernél,a tulfolyókból csöpizett a drága benya
Nekem 100-nál 3,7-et sikerült egyszer kihoznom, de ez a 3,3 viszi a pálmát. Én mondjuk nem pályán mentem, és a fogyiba benne volt a Kékesre való felporoszkálás. Akkor 70-nél tényleg mennyit ehet? 2,5-et
Üdv.
Akkor te tartod a rekordot. Mennyivel mentél? 70-el? Én 330-340 km-t megyek és tankolok. Ez 14 liter benya, de ennél nagyobb a tank, pontosan nem tudom.
Nem tudja vki hány lityós az Xj 600 tankja, és abból mennyi a tartalék?
Nemrég vettem a mocit és nemtom mennyit merjek elmenni vele egy tankolással. 100 km-en 3,3 lityós fogyasztást tapasztaltam pályán mikor hazahoztam, gondolom ez lesz 4 is vegyes használatba.
Ugyan nem írtad, hogy egy fenékkel tetted meg a 300 kilométert vagy egy nap alatt!
Egy huzamba akkor minden elismerésem én 150 után már zsibbadt mindenem.
Több megállással egy nap alatt akkor vagy nem a te méreted a gép vagy nagyapám mondásával éljek „ Nem szokta paraszt a szántást!˝
http://www.spritmonitor.de/de/...
Átlag 5,16. Sajnos nem lehet szétválasztani a 34 és 61LE-t.
Nekem idén stabilan 5,8 volt a fogyasztás, most beállíttattam a karbit, első mérés 5,2. Ez elővárosi munkába járás, 80% országút, 20% város.
Igaz, még beállítás előtt egyszer volt egy vidéki karika, az 4,9 lett.
De ezek a 4 alatti adatok nekem sci-fi kategória.
Más. Megnézettem a váltót (csattog, recseg). Szerelő szerint a csattogás belefér. A recsegésről meg annyit sikerült kitapasztalnom, hogy ha nagyon finoman (lassan) váltok, akkor hajlamos rá. Ha határozottan, akkor csak hangosan vált. Szóval lehet, hogy én csináltam rosszul, csak a csattogás miatt próbáltam egyre óvatosabb lenni, de lehet, hogy pont fordítva kellett volna.
N É H A .
Megkaptam, köszönöm, ezek szerint jó lett .
Te vitted el tőle a 600-as sort, az végül szintén jó lett a 750-re?
Lehet valamit kihagytam belőle szét-össze raásnál, vagy csak a fincsi illatú Motul olaj teszi csekély hab testem alatt 4,5-5 litert falatkázik csak a kicsike.
Bár 7000 felett ritkán pörög .
Mondjuk ennek nagy része főút óra szerinti 100-120 között. Hol esznek amúgy ezek többet, melyik az a fordulat ahol utazóban még optimálisan lehet vele menni? Csak azért kérdezem mert lehet én cseszem el, de én így kezdő motorosként általában hamar felkapcsolok 6.-ba és azzal tolom végig, most meg néztem videót kicsit lejjebb és ahogy nézem 3.-ban 90 körül tolta km-eken keresztül. Jó mondjuk ahogy kivettem az nem 600-as de ezek után érdekelne, mert nekem ritkán pörög 5,5-6 felett a motor....
A 8-10 nem sok?Biti volt nemrég nálunk,ő literekkel kevesebbet mondott De ha 8-10-et kortyol kényelmes,mondhatnám csiga tempóban,tavasszal lesz egy eladó Xj......
Akkor te tartod a rekordot. Mennyivel mentél? 70-el? Én 330-340 km-t megyek és tankolok. Ez 14 liter benya, de ennél nagyobb a tank, pontosan nem tudom.
Nemrég vettem a mocit és nemtom mennyit merjek elmenni vele egy tankolással. 100 km-en 3,3 lityós fogyasztást tapasztaltam pályán mikor hazahoztam, gondolom ez lesz 4 is vegyes használatba.
http://youtu.be/5S5u-QckC1g
Sikerült 250 kilométerre 15 liter benyát megitatni, ebben a stílusban!
Szégyellem magam, de be kell vallanom, hogy nem tudtam lépést tartani az SV1000, Honda 900 RR-el, de még egy mezei FZ6-al sem!
Az igaz, hogy a Fazeren nem volt utas.
Egy huzamba akkor minden elismerésem én 150 után már zsibbadt mindenem.
Több megállással egy nap alatt akkor vagy nem a te méreted a gép vagy nagyapám mondásával éljek „ Nem szokta paraszt a szántást!˝