Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Foglalkoztál már a karbisorban a vaacum membarnokkal? A tűszelepeket megnézted? 5~5,5 l/100 fölött ne alkudj meg.
Már kapom is le, thx!
Még 300 km, és megvan a 60 000 közös kilométerünk

Van a Motorozás mesterfokon című könyv (letölthető pdf-ben), vagy egy frissebb kiadásban Motorozás mindenkinek címmel. Ott leírnak mindent amit csak lehet. Többek között az is benne van, miért könnyebb beborítani utassal kanyarba a motort, és mit kell máshogy csinálni
Ok, hallgatok rád, nem véletlen a 40+ ezer kilométered.
Tegnap is párommal voltam, XJ meg egyedül és leginkább a gumi közepét koptattuk, de ma rájött, hogy még mindig nem stimmel valami, mert 10 lityit zabál, túl sok kaját kap, kigyorsításnál látni is :(
Ma ő is párral jött és korrektül parivban voltunk, sőt az enyém jobban szereti a kanyarokat, mert neki már öreg a gumija.
Azért nekem még sokat kell tanulnom, iszonyat messze vagyok, hogy kimotorozzam a kis Alienem, viszont az utas istenien lefeszítette a seggét, szinte jobb volt kanyarban, mint nélküle :D (visza kell vennem a hátsó telót, utasra lehet beállítva, mert úgy tényleg jobb, más ötletem nincs)
Mert nem arra találták ki. A huzamosabb magas fordulatot nem a sorketteseknek találták ki.

Nagyon sokat szerpentineztem már 100+ lovas motorokkal is közösen, de valahogy soha nem pörgettem 7-7500 fölé a GS-t, és várni se kellett még rám (extrém nagy emelkedőktől eltekintve, de olyan meg itthon nincs is). Mondjuk ehhez az is kell, hogy teljesen ki tudom motorozni a GS-t (nem üres frázis..)

A kanyarodásra, meg a féktávokra állj rá, ne a kigyorsításokon, és az egyenesekben akard megfogni az ellenfelet

Csak óva intelek attól, hogy ilyen pörgetős stílusban használd a motort, mert nem fogja meghálálni.
Ez egy GS500, 9800-nál adja le a max pacit, szóval miért is értelmetlen?
Szerinted hogyan megyek egy XJ900 után, ha még a mindennapi betevő 47 pacim sincs meg? :D
Amikor nem húzta akkor vidáman tartottam a tempót, meg a kanyargászás közben is simán, csak amikor érezte, hogy nincs meg a 10 lityis átlag és odahúzott neki.... akkor bizony vinnyogtatnom kellett. :D
Értelmetlen addig pörgetni, sőt...
Ma voltunk kanyarogni Visegrádon 3/4-ed tanknyi benzint fogyasztott el,amitől sirhatnékom van...........Valaki tudja hogy xj900-nál a 3/4 az mennyit takar?Érden tankoltam 10 lityit,akkor negyeden volt.A Lágymányosi hidnál raktam tartalékra.Szerintem simán hozza a 10 lityis átlagot.
Szia! én Vecsésen szereztem be a karbisort a 750-es xj hez !06 20 9745559 ! Ha jó még a szám!Sok sikert!
Kapd be, én rendszeresen 9000-11000 ezret pörögtem :D
köszönöm már járok is utána

Az egyszeműd nagyon szépen tartotta a lépést,bár ritkán forgattam el 6000 fölé
Traktor jó, traktor megy, kibaszott jó a hangja, olyan nyomatékos, hogy szerintem te 1/3 annyit váltogattál a hegyen, mint én.
Traktornak bámultam egész nap a farát, már ha láttam, szerintem csak fosik a kis Alienem-től, azért menekült egész délután :D
Idő isten volt, remélem holnap folyt köv :D
Köszönöm a részletes választ!
Nem kell, adják hozzá az újhoz a másikat.
még annyi kérdés:
van/kell hozzá magasito kis fényes izé képen mellékelve?
Egyszer sátraztunk falu mellett, mert nem tudtuk hogy a kanyar után már a falu van. De annyira a világ végén volt, hogy nem kellett tartanunk semmitől.
Nekünk nem volt semmi afférunk most se, és amikor autóval abszolválok hasonló kirándulásokat, akkor se volt problémánk.

Románok magukat európa legnagyobb piknik és kempingező nemzetének tartják, és ennek megfelelően úton-útfélen sátraznak. Mi ennyire bátrak nem voltunk, általában eldugott helyeket kerestünk. A legkomolyabb emlős vadállat amivel találkoztunk, az egy mókus volt

Annyira voltunk elővigyázatosak, hogy kaját nem hagytunk a sátrakban, a szemetet pedig estére, külön zacskójával elég messze elvittük a sátraktól. Motordobozban bontott kaját nem hagytunk, inkább legyen szabadon ha netalántán valamilyen jószágnak kellene, minthogy szétkaparja érte a dobozokat.

Jó szem kell ahhoz, hogy optimális vadkempingezős helyet lehessen találni. Ami nekem bevált, útról leágazó földutak között kell válogatni, és a műúttól a lehető legjobban, ha lehet akár 3-500 méterre is eltávolodni és takart helyen sátrazni. Ha kultúrtájon akarok sátrazni, akkor pedig az apró parcellás földművelés az aduász, és akkor lehet gyümölcsösben, vagy gyümölcsösök között tarlón, lucernásban sátrazni. Arra azért ügyelni kell, hogy kárt ne okozzunk, és érésben, vagy szüretelés előtt álló gyümölcsösbe se lábatlankodjunk be. Valamint nem árt ha van nálunk pár felesleges sör,bor vagy pálinka.. és ha mégis találkozunk valaki odavalósival, ajándékba odaadhatjuk neki, vagy elfogyaszthatjuk közösen. Akkor általában a biztonságunkat is megvásároltuk.

Amit még nem próbáltam, de olvastam róla, nagyon jók ilyen célra a falusi temetők is.
Sziasztok, van egy jó állapotú michelin 130/70 -es hátsó gumim ha valakinek kell 7000 pénzt szeretnék érte!
Túlélve a tegnapi menstruálós hülyepicsa napomat,kissé nyugodtabban nekiláttam a traktornak:).Jólvanna,meg is simogattam.....Karbisor le,ellenőrzés...minden jó.Hee?Pöcc-röff.Na az öngyógyitásban annyira nem hiszek,irány próbakör.Eredmény:lehangoló,de legalább ugy beállt a hátsó fék hogy 1-esbe alig birta vonszolni magát.Fasza.Sírok.Hátsó fék szét,pici furat eltömődött(hogy mitől?)ami visszafelé engedi a fékfolyadékot.Hurrá.Karbisor megint le,Biti hívása ezerrel.Benzinszint hogy-é van a 900-ban?Mérés.Kb 2-3 mm-rel volt magasabb.Wow.Beállit-próbakör.A traktor majdnem elhagyott,pofámra kiült a vigyor Viszont megmaradt a kis fordulati habogás.Remélem a Biti-féle karbisimogatás majd jövő hétem megteszi hatását.Ja,imádom ezt a traktort
Nekem van egy karbisorom eladó.
ebay?
Lehet, hogy rosszul emlékszem a számokra, Akkoriban összehasonlítottam egy csomó ajánlatot, jó áron volt az.
A lényeg, hogy nem volt annyival olcsóbb a rendesnél, mint amennyibe az kerül, hogy egy év után kidobom.
Szia! Lenne egy kérdésem, mennyire veszélyes sátorozni, vadkempingezni a Kárpátokban. Elsősorban medve, farkas veszélyre gondolok, de nem tudom a közbiztonság szempontjából is hogy áll ez a dolog. Láttam,hogy falu közelében táboroztatok le, azért mert az biztonságosabb, vagy csak úgy sikerült?
Nem hiszem, hogy tudok menni, de semmi sem biztos még. A kulcs a gumiban az nem az én motorom,csak a gumisnál láttam meg.