Én ma nagyon éreztem a kemény hátsó gumit.Körforgalomba a legjobban.....Mondjuk '95-ös
A Mitas-ról hallott valaki/rakott már fel?hajdejót nem szeretnék.......
Ezt irják róla:
A MITAS a.s. jelenleg négy leányvállalatból áll. Ezek Prágában, Zlínben, Otrokovicében és Szerbiában találhatóak. Ezek a leányvállalatok gumiabroncsokat állítanak elő mezőgazdasági gépekre, talajmegmunkáló gépekre, építőipari gépekre, motorkerékpárokra, nagy targoncákra, könnyű-tehergépjárművekre és repülőgépek bizonyos típusaira.
A MITAS Praha 1933-ban alakult meg Prágában, mint a Michelin leányvállalata. A Michelin ekkor 75%, míg a csehszlovák bankok 25% arányban részesedtek a vállalatban.
Akkoriban gumiabroncsokat és tömlőket gyártottak autók, motorkerékpárok és kerékpárok számára. A termelés az üzemben 1937-ben érte el a csúcspontját, ekkor mintegy 300 autó-és motorkerékpár abroncsot, valamint közel 100 kerékpár-köpenyt és tömlőt gyártottak egy nap alatt.
Az 1946-1947-es évek fordulóján versenyt írtak ki, hogy új nevet találjanak a vállalatnak. A MITAS volt a győztes javaslat, amely a Michelin és a Veritas szavakból állt össze. A MITAS márkanév 1947 nyara óta van használatban.
1949-1952 során a gyár új gépeket és berendezéseket szerzett be, előkészítve a közép és nehéz-teherautó abroncsok gyártását. A kerékpár gumiabroncsok gyártása a Rubena-nál, Náchodban történt. A személygépkocsi abroncs termelőegységet Prágában bezárták 1957-ben, és 1958-ban az üzem átkerült az újonnan létrehozott társasághoz, a České závody gumárenské-hez.
1967-ben a gyár megkezdte az építőipari gépek gumitermékeinek gyártását.
1985 márciusában tűz pusztította el a gyár egyik legfontosabb részét, a gumi keverő üzemet. Két évvel később egy új, automatizált keverő üzem építésébe kezdtek, amely 1993-ban készült el teljesen.
1991-ben a cég részvénytársasággá alakult, Barum Holding néven, a MITAS Praha, a cseh Ipari Minisztérium, a Barum Otrokovice, az OP Barum Zlín, és a Motokov Praha vállalatok részvételével.
Néhány évvel később a Continental többségi tulajdont szerzett az Otrokovice gumiabroncs leányvállalatnál, míg a Zlín gumiabroncs üzem Barumtech néven (későbbi nevén a Beltyr) maradt a Barum Holding részvénytársaságban.
2002-ben a MITAS megkezdte a radiál gumiabroncsok és az MPT radiálabroncsok gyártását traktorok számára.
Köszi szépen! Megcsináltam, csak szilopaszttal és király lett! Még rezonancia is csökkent :)
MÁS kérdés: nagymotornál mennyire fontos a gumik kora? Mert robogónál szinte tök mindegy volt 10 éves vagy 2 volt mélysége vagy sem az volt a lényeg. Nos nekem a hátsó gumim Metzeler perfect me, és 1998-as gyártás DOT szám szerint... Mintázat között láthatók apró repedések, de oldala teljesen ép, mintamélység 2,5 mm körüli úgy hiszem. Okozhatnak a kis repedések gondot, illetve a gumi kora? Mert amúgy meg még jó összességében bőven.
Ma kapott rendszámot az xj.Akarom mondani ez a szar..........
A 10.-ik gyertyát fogyasztja el,tök random hogy melyiket.Lehányja,beköpi,lefossa.Füstöl feketén mint egy szar dízel.Benzinszint rendben,tűszelep rendben,fúvókák rendben.3hengerezik alapjáraton,5e felett megjön az erő,kiszellőzik.ha kicserélem a gyertyát,egy ideig jó.Ma a friss rendszámmal átmentem Törökbálintra a Szoborparktól.Oda jó is volt,utánna fos.De legalább fél tankról leette magát a piros jelzésig.Rohadjon meg.A kipuffgáztól a szemem kifolyik........Még jó hogy örültem hogy egy ilyen szartalicskám lehet,és laza 70e ft-ért forgalomba helyeztetem.........Most nagyon kihuzta a gyufát........
És elég széles ez a tükör?
Nekem valami gagyi van (7e/pár), de azon kívűl, hogy rezonál veszettül (majd kipróbálom ezt a kinyomós trükköt), rövid is. Kb. pont a kormánnyal egy széles, ami a nagykörúton sorok közt jó, de egyébként borzalmasan nagy vele a holttér.
Ezt csak azért írtam le, mert úgy látom, hogy a Tiéd is kb. olyan hosszú. Te látsz vele rendesen?
Egy az egyben jó volt rá, ugyanis csak a Yamahánál, meg még egy márkánál van olyan, hogy az egyik tükörszár balmenetes. De nem tudom már melyik. A legújabb TDM tükre, bár a Yamaha FZ 800-ason is ilyen van. Az pedig idei forgalmazású motor. Az eredeti tükör, tessék megkapaszkodni 17000 Ft per db!
Hello!
Sajnos egyre gyakoribb a jelenség. Hideg, illetve nem üzem meleg motornál világít az olajszint jelző. Ha leállítom, újraindítom, akkor elalszik, de aztán újra világít. Elég idegesítő ez menet közben. Olaj természetesen van benne elég. Tudnátok erre mondani valamit, hogy mit csinálhatnék vele? Köszi.
dfc7!
Azok rezgéscsillapító súlyok és gyárilag a tükörlap hátuljára voltak ragasztva, de egy idő után mindenkinek elengedi, leesik és zörög... Nyomd ki pasztával és nem lesz vele többé gond, kár ezért lecserélni.
Sziasztok!
Tegnap sikeresen elhagytam a km-óra spirálomat, kitekeredett a műszerfalból, és gondolom kicsúszott a borításából.
Nem tudjátok mennyibe kerül, és hol lehet kapni?
nem lehet rá türöttalálni
nekem miután lelopták valami robogosat tudtam rá szerezni amibe nagyábol hátralátni de az meg becsukodik fojton az egyik már 70 nél a másik 100 felet
agyári tükör rá meg 9 rugo/darab
De jól sejtem azok tükör súlyok ott bent? És gyárilag mindenkinek így vannak benne, és zörögnek is ha rázkódik a motor? (Tükör cserén gondolkozom de nem találni a világon olyat ami mutat is és látni is látok benne....)
A programról van szó, talán érdekelvalakit és szeretne csatlakozni!
Tavasszal már el akartam menni, de akkor nem jött össze.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=4355&session
_id=JbkIKEOlgg.6928
Készíts egy 7-8mm körüli furatot a tükörház aljára (ahol nem feltünő), fektetsd lapjára a tükröt, majd nyomd ki az egész belsejét a furaton keresztül valami pasztával: pl. akril tömítő(fekete kb 500Ft-volt), tükörragasztó(nekem ez volt maradékba itthon, ezért ezzel nyomtam tele, de a legolcsóbb tömítőpaszta is jó) Sok sikert
Őszintén szólva lehet, hogy egy sima Lillafüredi gurigával jobban járnánk :-) Egyre jobban úgy tűnik, hogy ez a hétvége nem igazán lesz jó, talán csak a vasárnap, úgyhogy velem most ne számoljatok
Esetleg aug 27.-én egy szokásos karika? Vagy ha úgy adódik vasárnap elgurulok értetek Lillafüredig
A Mitas-ról hallott valaki/rakott már fel?hajdejót nem szeretnék.......
Ezt irják róla:
A MITAS a.s. jelenleg négy leányvállalatból áll. Ezek Prágában, Zlínben, Otrokovicében és Szerbiában találhatóak. Ezek a leányvállalatok gumiabroncsokat állítanak elő mezőgazdasági gépekre, talajmegmunkáló gépekre, építőipari gépekre, motorkerékpárokra, nagy targoncákra, könnyű-tehergépjárművekre és repülőgépek bizonyos típusaira.
A MITAS Praha 1933-ban alakult meg Prágában, mint a Michelin leányvállalata. A Michelin ekkor 75%, míg a csehszlovák bankok 25% arányban részesedtek a vállalatban.
Akkoriban gumiabroncsokat és tömlőket gyártottak autók, motorkerékpárok és kerékpárok számára. A termelés az üzemben 1937-ben érte el a csúcspontját, ekkor mintegy 300 autó-és motorkerékpár abroncsot, valamint közel 100 kerékpár-köpenyt és tömlőt gyártottak egy nap alatt.
Az 1946-1947-es évek fordulóján versenyt írtak ki, hogy új nevet találjanak a vállalatnak. A MITAS volt a győztes javaslat, amely a Michelin és a Veritas szavakból állt össze. A MITAS márkanév 1947 nyara óta van használatban.
1949-1952 során a gyár új gépeket és berendezéseket szerzett be, előkészítve a közép és nehéz-teherautó abroncsok gyártását. A kerékpár gumiabroncsok gyártása a Rubena-nál, Náchodban történt. A személygépkocsi abroncs termelőegységet Prágában bezárták 1957-ben, és 1958-ban az üzem átkerült az újonnan létrehozott társasághoz, a České závody gumárenské-hez.
1967-ben a gyár megkezdte az építőipari gépek gumitermékeinek gyártását.
1985 márciusában tűz pusztította el a gyár egyik legfontosabb részét, a gumi keverő üzemet. Két évvel később egy új, automatizált keverő üzem építésébe kezdtek, amely 1993-ban készült el teljesen.
1991-ben a cég részvénytársasággá alakult, Barum Holding néven, a MITAS Praha, a cseh Ipari Minisztérium, a Barum Otrokovice, az OP Barum Zlín, és a Motokov Praha vállalatok részvételével.
Néhány évvel később a Continental többségi tulajdont szerzett az Otrokovice gumiabroncs leányvállalatnál, míg a Zlín gumiabroncs üzem Barumtech néven (későbbi nevén a Beltyr) maradt a Barum Holding részvénytársaságban.
2002-ben a MITAS megkezdte a radiál gumiabroncsok és az MPT radiálabroncsok gyártását traktorok számára.
És ezt néztem ki:http://www.gumaker.hu/mit.php?...