Pénteken még én is dologzok, lehetne menni szombaton látogatni oszt valahol ott aludni.
Bár a legutóbbi Tiszaföldvári tali után kicsit el ment a kedvem az ien partyk után megaludni ott a "táborban"
Szar is az amikor reggel hatkor valamelyik paaszt telefüstöli a sátrad egy tiltásig húúúúzott géppel.
Tehát még megy a matek mi is légyen.
A szabvany csömeret 22mm külsö. Az acelcsövek altalaban 1.5mm falvastagsaggal vannak, az alucsövek meg emlekeim szerint 4 mm-es. ( a jobbak) A kormanysulyok pl ezek szerint vannak.
De letezik a colos meret is (25,4mm) föleg a Harley-nal, de az nem szamit mert azok nem motorok.
Meg veteren motoroknal voltak (ural bömös talan meg a 22mm-töl elterö meretek.)
En talan 10 eve csereltem markolatot, de annyi a lenyeg hogy a gazkar fellöli logikusan nagyobb atmeröjü, mint a bal oldali ami csak siman ramegy a kormanycsöre...
Köszönöm a választ akkor maradnak. Én úgy védekezek hogy levettem a dobozt :). Nem kell az oda, és ha az nincs baj sincs vele. Rossz belegondolni is ha ez mondjuk 100 felett szitált volna, szerintem ott is maradok így nehezen tudtam megtartani.
Nézegettem markolatokat ahogy nézem ezek kb univerzális méretek csak a hosszuk más minden kormány 22-23 mm-es ezk szerint?
Továbbá Divisek: a tükrökben nektek is vannak valami súlyok? Mert nekem eléggé rázkódnak benne ha szarabb az út, és gondolom valami tükörsúly lehet vagy nem tudom...
A kormanysulyokat erdemes meghagyni, ezek csökkentik a szitalasi hajlamot. Bar mint esetedben nem müködnek jol "elhangolt" rendszer eseten. A szitalas egy bizonyos frekvencian tud "begerjedni", es ugye mikor a felharmonikusok elkezdik erösiteni egymast akkor mar nem ign lehet beavatkozni a folyamatba. Es hogy dobozod körüli turbulenciaknak milyen hatasa van, arra a legszörnyübb pelda ugya amerikaban a 20-as evekben leomlott hid, melyet a zsel turbulenciaja ""gerjesztett" be...
A szitalas ellen sajnos a legjobb orvossag a kormytelo. Egy ideig en is hadakoztam ellene, de mikor 200 felett beszital, akkor ...
Gumit csereltem, extra olmokat raktam a kormanysulyok möge, lenegedtem az elejet egy kicsit, allitgattam a futomüfeszesseget, nyakcsapagyat csereltem. Ha ürült a 22 literes tank akkor mar 160-nyl tancolt...
Vegül vettem egy telot, es parszori nekifutasra , nemi barati szerszamühelyes faragassal, elkeszült egy egyedi darab kb 2-3 tank benzin arabol. Azota vegsebessegen, vaszontaskakkal is sinen megy a gep...
Egy kérdés még, az írtátok nekem hogy 12,5 cm-es markolat való ezekre. Most veszek majd valamilyet, mert talán rezgést is nyelne el egy normálisabb markolat, meg akkor a km spirállal együtt megrendelem. De ahogy nézegetem pl. Progrip esetén nem mindegyiknek van hely hagyva a kormánysúly számára. Ezeknek a súlyoknak van bármi értelmük a motoron, ha tehetem úgy oldjam meg hogy maradhassanak? Mert ha jól tudom talán ezek is a rezgések elnyelésére szolgálnak (ha tévesen akkor javítsatok ki), az meg sajnos van rendesen. Mit tudtok ajánlani? (Belső átmérőit tudja valaki, vagy az stimmel mindenhol? Én csak robogóét tudom ami 22 24 ha jól emlékszem.)
Az ismeretlen, hogy minek írták oda, de a Német az más állatfaj. A dolog úgy működik, hogy az ember ránézi, és ha passzol megveszi. Csőátmérő azons szerintem, a rögzítőcsavar lyuktáv lehet cikis. Ezt ott helyben lehet összenézni.
Szia Csaba! Köszi az információt! mEGNÉZTEM, DE AZ EGYIKNÉL EZT A LEÍRÁST TALÁLTAM HOZZÁ. Az utolsó mondat az mit jelent, hogy csak ABS-el szerelt típusokhoz?
Hosszú távú kényelem és tökéletes kezelhetőség. Nem csak megemeli a kormányrudat, de egy tökéletesebb ergonómiai helyzetet ad a motorosnak.
Csak az ABS-el szerelt típusokhoz!
Szia!
Én ezt a szögletes valamit soha nem tenném fel a vasra, ennél oda nem illőbb darab nincs is szerintem, és tuti hamarabb is törik a forgácsolás miatt. Nekem is dillemám ez a magasítás, de még csak elvben, amint ki lesz ötölve, majd feldobom képben, de az nem mostanában leszen :)
Pénteken én már nem melózom, csak a párom, Ő viszont csak 13:30-ig, szerintem este 18:00 körül már ott leszünk ha minden jól megy és ha Pest sem áll be.
Csak nekem ez így hozzá túlzottan nem értőként furcsa volt, hogy egy doboznak mégis mi köze lehet a kormányhoz/első kerékhez és lám mégis csak van. Azért is írtam meg, hogy akinek hasonló problémája van/lesz annak egy tipp hol keresse és ne a gumi kidobásával kezdje mint én tettem (Bár ez jobb lett attól függetlenül.) Nekem Givi doboz van rajta nem tudom hány literes de elég méretes. Levenni ettől függetlenül nem veszem mert néha jól jön, de ha nem okvetlen szükséges nem hagyom fent mert nekem ez balesetveszélyes volt egyes helyzetekben.
Egy kérdés még, az írtátok nekem hogy 12,5 cm-es markolat való ezekre. Most veszek majd valamilyet, mert talán rezgést is nyelne el egy normálisabb markolat, meg akkor a km spirállal együtt megrendelem. De ahogy nézegetem pl. Progrip esetén nem mindegyiknek van hely hagyva a kormánysúly számára. Ezeknek a súlyoknak van bármi értelmük a motoron, ha tehetem úgy oldjam meg hogy maradhassanak? Mert ha jól tudom talán ezek is a rezgések elnyelésére szolgálnak (ha tévesen akkor javítsatok ki), az meg sajnos van rendesen. Mit tudtok ajánlani? (Belső átmérőit tudja valaki, vagy az stimmel mindenhol? Én csak robogóét tudom ami 22 24 ha jól emlékszem.)
Egyik oka mindenképpen lehet ez is. Lehet más is, és több is egyszerre. A hátsó dobozról leváló turbolens áramlat miatt alakulhat ki. Ha mész kamion mögött, a sdaját bőrödön is érezheted miről beszélek kicsiben.
Ezen kívül is lehet számtalan oka, de ez egy jól megfogható probléma. Csendben jegyzem meg, hogy más dobozzal, lehet másképp viselkedne.
Nos lehet meglett a szitálás oka! Hétvégén megjártam Balatont, 150 km-t egyhuzamba eddig sose mentem motorral. Hazafele a hátsó doboz tele volt csomaggal, és már ha 2 kézzel fogtam a kormányt (kis sebességnél) úgy elkezdett szitálni, hogy megkellett állnom, majdnem kiszedte a kezemből. Ez 150 km alatt 3szor is előfordult, pl körforgalomból kigyorsításkor.
Eddig iylen enm volt és gondoltam hátha tényleg a hátsó doboz lesz. Eddig az üres volt, ha egy kézzel fogtam a kormányt csak akkor szitált. Mentem tovább barátnőmhöz Paksra ledobtam róla a dobozt, és ez már nem hiszem hogy véletlen, akármikor akárhol engedtem el meg se mozdult. Ma is nézegettem hazafelé különböző sebességeknél de semmi.
Létezik, hogy a hátsó doboz lehet a ludas a kormánynak a bal-jobbra rángatásáért? Ha igen mégis mi lehet erre a magyarázat? (Vicces a dologban, hogy hazafele meg sikeresen elhagytam a km óra spirált )
Bár a legutóbbi Tiszaföldvári tali után kicsit el ment a kedvem az ien partyk után megaludni ott a "táborban"
Szar is az amikor reggel hatkor valamelyik paaszt telefüstöli a sátrad egy tiltásig húúúúzott géppel.
Tehát még megy a matek mi is légyen.