Arra figyelj oda:Kérdezd meg hogy volt e törött a motor,szervízkönyve se rosz ha megvan,a blokkból alapjáraton ha két kipufogót befogod semmilyen hangos csörgés zörgés ne jöjjön mert az nem túl jó jel.Ha sokáig állt a motor amikor beinditják 10 másodperc után a leömlőket fogd meg h meleg e az összes,Én pl így jártam nem melegedett a 3as henger magyarul nem járt.!:S De ha mionden napban használták kérdezz rá a fogyasztására,városban ,városon kívül, 7 liternél semmilyen képpen sem lehet több én ugy hiszem .gumikat vizsgáld be ne legyen 100000 éves :D ilyen apróságokra kell odafigyelj és nem lesz utánna gondod a motorral....
Csáóó!Monyuk ha nem töröttet veszel vagy hiányos motort,akkor túl sok alkatrész nem fog kelleni hozzá.Viszont egy 87es XJ 450ért nem olcsó!Annyiért már talán Divit is kapsz fele ennyi sőt negyede kilóméterrel.Bár a kilóméter annyira nem számít az XJ knél nagyon jól állják a sarat-és az út porát :D
De egy ujjab mégis csak ujjabb.
Üdv minden fórumosnak!
Szeretnék tanácsot kérni tőletek.Kinéztem egy xj 650P tipust "87 es kiadásu állitólag 65000km rel az ár450000 a kérdés az ilyenkor szokásos, mire figyeljek?Az alkatrészellátás mennyire megoldott egy ilyen öreg vas esetében.Bármilyen jellegü hozzászólást szivesen veszek ,előre is kössz.
Szal én sem hagytam magam, vizsgálódtam. Ez a gép Francia területre indult. Amennyire tudom ott az idő inkább kellemes ennek ellenére az enyémen van fütés. Gondolom ellensúlyozandó az olaj általi hűdést.
A ZŐD madzagra is sikerült rájönnöm.: Az amatőr riasztó beépítő a csatlakozótól akarta levenni a jelet, de rá kellett jönnie, hogy ennél jobb hely is van, de a drótkezdeményt már bennfelejtette. Na ez megszünt.
Ez egy jó kérdés.... Ilyenkor derül ki, hogy a látszatra teljesen egyforma, ráadásul évekig azonos konstrukciójú mocikban mekkora eltérések vannak ...
Szóval: ha jól emlékszem "94-ig egyikben sem volt karbi fűtés. Utána az angol piacra készítettek elektromos fűtést (nyílván a hideg idő miatt sokáig kellett melegíteni, ilvastam is külföldi fórumokon, hogy hidegvérű ez a típus ) "97-től megjelent az olajhűtő a Divviken és onnantól az olaj fűtötte a karbit is.
Szóval teljesen normális karbifűtés nélkül is. Ilyen korú gépeknél nehéz követni, hogy mit raktak bele utólag. (lehet, hogy cserélték a karbiját és csak elektromos fűtésűt találtak, de azt nem volt hová bekötni...)
Nagyjából ennyit tudok róla... Lehet, hogy más piacokon is adtak el karbifűtős példányokat, de erről nem tudok.
Az enyim szimpla "94-es japán belpiacos, és nincs rajta karbi fűtő...
Tud Valaki valamit arról, hogy a diviken karburátor fűtés van, elektromos?
Valamint csak nekem van a benzinpumpa melletti NAGY csatlakozóból, a semmibe vezető ZŐD kábelem?
A motornak mindene müxik, NEM ÉRTEM!?
Van egy Urhidai ismerősöm a Honda 1100 XX-e 10 litert csipeget... Urhidán 1 lámpa sincs.
Azt mondja ha felmegy Pestre a fehérvári Shellen tankol, Aztán Budaörsön is!
Igaz megy vagy 200-al, és fönn van 10-15 perc alatt....
Nagyon sajnákom ezt a pénzügyi dolgot Paragraf. Őszintén én se vagyok valami rózsásan (azért se vettem új mocit, megugye nem lehet kapni se )
Lesz még fejidom.... Én 2-öt buktam amire a 3.-at sikerült megvenni, azt is azért mert a marha nem tud helyesen írni, ezért kevesen licitáltunk mivel nem lelltek rá sokan. Meg lett minden ami fontos volt. Ja és az árak? 25 eft a fejidom kis hibával, 5 eFt az első sárhányó , 15 a műszerház (az kicsit húzós volt. ) Mostmár csak haza kell hogy hozzák.
Nem akarok hülyeséget mondani, de mintha a teljesítményadót nem a forgalmiból kinyert adat alapján intéznék. Van vmi adatbázis és abból szedik ki az infót. Van egy 120as Skodám, a forgalmiban bent van a kw, de teljesítmény adó az nincs, mert öreg a gép és még nincs bent a rendszerben.
De most lehet hogy tök rosszul tudom. Az biztos hogy a 20 éves kocsimra nem kell ilyen f@szságot fizetni az államnak.
Király vagy! Köszi szépen a segítséged! Amugy tudjátok hány lóerő pontosan a 400as? Mer nekem a forgalmimban nincs semmi,mer Af-es.És igy lesz teljesítmény adó?
Nem hagyrtam annyiban Hunkey. Beszéltem az okos emberrel, aztmondta, hogy a 400-as és a 600-as 90%-hogy egyezik, mert Gyöngyösre egy 400-ashoz vitték a 600-as csontvázát javítani.
A 400-as tulaja ránézett, és azt mondta, hogy csak a lökettérfogat más.
Pénzügyileg 0án vagyok (ha nem mínuszban). Hónap elején fizethetem a tandíjat, szóval még 5öt se adhatok ki, nem hogy 30at. Ez van. Majd máskor összejön. A gép így is megy, no para.
Amikor olvastam, hogy Vilman kartársnak kevesebbet eszik a mocija, először arra gondoltam, hogy baj lehet a géppel. Aztán arra, hogy én lehetek nehézkezű, de hát többnyire még 100-at se nagyon megyek. Most jöttem a kútról, és vegyes, 140 vidék + 70 Bp. viszonylatban kerek 6-al beérte. Amikor haza értem, első dolgom volt megnézni: Vilman várpalotai. Szóval a megoldás adódik. Ha ő is a bp-i háborús zónán át közlekedtetné a feleségét hétköznap, sok-sok rövidebb utat megtéve (sok szivató, részben hideg gép, lámpa és dugó hegyek, araszolás, cikázás stb.), szerintem az ővé is enne 7-et. Talán még egy 600-as is.
Nem, nem tellik rá jelenleg. Még a tandíjamat is be kell fizetnem :S Szóval 2 legkorábban hónap múlva foglalkozhatok megint a dologgal.
Addig is lesz teleszkóp szimering csere, jön a légszűrőm. Szóval van még függőben pár tétel. Ja és a kocsimat is szerelni kellett. Most nincs benne termosztát, szóval az is kell. Ezekkel a masinákkal csak a gond van.
Láttam a Vaterán 2000 körüli árért, legalább nézd meg. Egy hegesztés nem az igazi. A kristályrács változástól a deformációig minden megeshet. Inkább, ha ki van szedve, fotózd le és vess össze jellemző méreteket... Ne hagyd ennyiben.
Nagyon szépen köszönöm Berber.Én is jártam utána de nem sok sikerrel.És ugy döntöttem hogy meghegesztetem a lengővillát,mer olcsobb,mintha vennék egy bontottat.25ért akartak adni 1 bontoba.Az nagyon sok érte.Megkérdeztem egy másikat is,ott sajna nem volt,de 5-7ezer között mondta az árat.Nem mind1.
De egy ujjab mégis csak ujjabb.
Szeretnék tanácsot kérni tőletek.Kinéztem egy xj 650P tipust "87 es kiadásu állitólag 65000km rel az ár450000 a kérdés az ilyenkor szokásos, mire figyeljek?Az alkatrészellátás mennyire megoldott egy ilyen öreg vas esetében.Bármilyen jellegü hozzászólást szivesen veszek ,előre is kössz.
A ZŐD madzagra is sikerült rájönnöm.: Az amatőr riasztó beépítő a csatlakozótól akarta levenni a jelet, de rá kellett jönnie, hogy ennél jobb hely is van, de a drótkezdeményt már bennfelejtette. Na ez megszünt.
Ez egy jó kérdés.... Ilyenkor derül ki, hogy a látszatra teljesen egyforma, ráadásul évekig azonos konstrukciójú mocikban mekkora eltérések vannak ...
Szóval: ha jól emlékszem "94-ig egyikben sem volt karbi fűtés. Utána az angol piacra készítettek elektromos fűtést (nyílván a hideg idő miatt sokáig kellett melegíteni, ilvastam is külföldi fórumokon, hogy hidegvérű ez a típus ) "97-től megjelent az olajhűtő a Divviken és onnantól az olaj fűtötte a karbit is.
Szóval teljesen normális karbifűtés nélkül is. Ilyen korú gépeknél nehéz követni, hogy mit raktak bele utólag. (lehet, hogy cserélték a karbiját és csak elektromos fűtésűt találtak, de azt nem volt hová bekötni...)
Nagyjából ennyit tudok róla... Lehet, hogy más piacokon is adtak el karbifűtős példányokat, de erről nem tudok.
Az enyim szimpla "94-es japán belpiacos, és nincs rajta karbi fűtő...
Remélem tudtam segíteni
Valamint csak nekem van a benzinpumpa melletti NAGY csatlakozóból, a semmibe vezető ZŐD kábelem?
A motornak mindene müxik, NEM ÉRTEM!?
Azt mondja ha felmegy Pestre a fehérvári Shellen tankol, Aztán Budaörsön is!
Igaz megy vagy 200-al, és fönn van 10-15 perc alatt....
Amíg matatttam a neten találkoztam 50 le-nek írt 600-assal. Lehet hogy a németek keverik ?
Lesz még fejidom.... Én 2-öt buktam amire a 3.-at sikerült megvenni, azt is azért mert a marha nem tud helyesen írni, ezért kevesen licitáltunk mivel nem lelltek rá sokan. Meg lett minden ami fontos volt. Ja és az árak? 25 eft a fejidom kis hibával, 5 eFt az első sárhányó , 15 a műszerház (az kicsit húzós volt. ) Mostmár csak haza kell hogy hozzák.
Aztán festés, és brrrrrrrrrr.......
Én nagyrészt egyedül járok,nincs plusz súly a gépen.Palotán van összesen két lámpa...
De most lehet hogy tök rosszul tudom. Az biztos hogy a 20 éves kocsimra nem kell ilyen f@szságot fizetni az államnak.
A 400-as tulaja ránézett, és azt mondta, hogy csak a lökettérfogat más.
Hát sok sikert...
Addig is lesz teleszkóp szimering csere, jön a légszűrőm. Szóval van még függőben pár tétel. Ja és a kocsimat is szerelni kellett. Most nincs benne termosztát, szóval az is kell. Ezekkel a masinákkal csak a gond van.