Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mithittél?Öntési hiba? Vannak szállásárak!
Hűű tényleg, látom, ezt nem is vettem észre.
Holnap szét lesz szedve még egyszer és meglessük pontosan mi a gond de el is van repedve a ház a harmadik képen látható a repedés! van nekem egy másik de az kisebb átmérőre !Ha a holnapi műtét nem hoz eredményt kereslek telefonon!
Szia!
Asszem van ilyenem.
Ez a baja? Nem a meghajtó lapka?
Egy ilyenre lenne szükségem!Kilométer óra meghajtó Xj 750 hez!
Sziasztok!

Mint olvastam van pár pécsi xj tulaj is itt. Tőlük szeretnék tanácsot kérni, ki tud egy jó szerelőt vagy szervízt pécsen?Mert lenne egy pár dolog amit meg kéne csinálni a mocin.
Válaszokat előre is köszönöm!
Érdekes, mert melegen az a vékonyabb.
Motorja is válogatja. Egy nálam okosabb mondta egyszer, hogy " mindegy hogy ásványi vagy fullszint, de ne félszint. " Nem magyárzott sokat. Azt is mondta hogy az igazi az Castrol fullszint. Tegnap Kakucson egy ex versenyző meg azt mondta: Motul 300V óránként cserélve. Erre varj gombot.

Ja Kakucsoltunk. Nem meséltem?
Szia Berber.
Ha jól értelek, akkor az olaj miatt lehet hangosabb, recsegősebb a váltás, igaz? Főleg miután bemelegedett a motor. most 20W 50es Castrol van a motorban, előtte 10W 40 volt.. azzal viszont nem volt ilyen jellegű problémám.
Félreértitek, nem az a bajom, hogy nem indulna be. Utánanéztem közben én is, nincs másmilyen benzincsap, de azt írják, hogy a gyújtás ráadása után 4-5sec múlva elhallgat a pumpa. Az enyém meg nem, kattogna a végtelenségig, ha nem nyitom meg a csapot (vagy nem kezdek indítózni). Ha megnyitom kézzel (vagy nekiállnék szívni a csövet ), akkor tényleg leáll 5 másodpercen belül. Szóval szerintem akkor működne logikusan, ha a gyújtás ráadásával együtt kapna benzint is.
Köszi Berber. Akkor már válogatni is tudok :)
Köszi! Holnap rá is próbálok!
Ez a srác bont most két xj600-ast, tőle van a benzinpumpám is. Kérdezd meg, milyen fékje van, hátha.
Köszi Berber, de nekem még az egy tárcsás van 92-es évjárat és gyanítom ez nem kompatibilis az enyémmel. A hátsónál ez volt a végeredmény amit tettem és az frankó is lett, de elsőt nem találtam magamnak sehol sajna.Pedig nagyon kerestem egy jóárasitott darabot, de nem adom fel könnyen :)
Ja akkor értem már, ennyivel még sosem mentem, de nem is akarok nagyon :-) Mi az a forszírozott tempó? Én a lassan járj, tovább élsz szlogent követem. Öreg vakmerő motorossal még nem találkoztam az elmúlt 20 évben
Köszi a választ, úgy lesz, akkor nem variálok vele.
Majd jobban abálom neki
Vegyél komplett féktuskót
Szvsz. A megnövő nyomaték tergelés miatt a fogyasztás is nőne valamennyit. (Hosszú egyenesben csökken) A rezonancia nagyobbá válna a fenti ok miatt, viszont ~110-nél jelentkezne (mert ugye 4 fog az kb. 10%).
Menj inkább gyorsabban.
Amit én tapasztaltam az a reszelőssé váló váltás, sőt forszírozott üzemben váltás képtelenség. Annyira elkezdett akadni a Gánti speeden, hogy nem tudtam 5-be felhúzni. Nagyon el is vékonyodott nagy melegben. 180~200 körüli menetnél. Mindössze 3 ekm után kidobtam.
Most MOL 5W-60 van benne, de ezzel sem vagyok full békében. Hidegen nem eléggé folyós. Amúgy nagyon jó, de az 5W ellenére van hogy hidegen kiszippantja a kartert és nem folyik vissza jó ütemben az olaj. A szint jó, nem evett belőle, de idegesít. Ez a gond az első 1km-en fordul elő ritkán.
Sziasztok!
Szerintetek ha lánccserénél hátra 3-4 foggal kissebbet rakok, a jelenlegi 90-100-nál jelentkező rezonancia mennyire tolódhatna el? Elvileg kevesebbet is enne a motor, mert ugye kevesebbet pörögne, de gyengébb lenne kigyorsításnál.
Próbálta már valaki variálni a fogaskerekek méretét?
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy a divi első fékjéhez csak a yamahánál lehet javító szettet kapni? Mert ott arany árban van és kellene nekem karmatyú és tömítés hozzá. Nem tudom az előző tulaj szerelte-e vajon ezt a mocit, de ha igen akkor egy barbár volt, mert becsípte összerakásnál a tömítést és most meg van szorulva az alsó munkahenger. Tehát ha valaki felderítette a méretét, esetleg tud valami olcsóbb beszerzési forrást erre az ossza meg velem ha kérhetném. Lassan vinném műszakira, de így elég langyos a fékhatás sajna és csak ma szembesültem ezzel a dologgal mikor szétszedtem.
Köszi előre is!
Üdv
Még nincs összerakva a moci. Majd holnap belehúzok, ha lesz időm :-) Nem ígérnek túl jó időt vasárnapra sem. A kunmadarasiról tudsz írni valamit, meg a fürdésről? Vagy majd csörgess meg szombaton, és megdumáljuk :-)
Vasárnap, Tisza tó, Kunmadaras?
Például milyen problémák, tényleg érdekelne, mert pont ilyet használtam mindig. 10w-40 Actevo.
Full igazad van, mind jó, de ennek az olajnak (10W-40 félszint) vannak problémái. (Misterium nélkül) A Fullszint 10w-50 meg az egyik legjobb. Na ezt kapd ki! A MOTUL, az van túl misztifikálva.