Hali,már csak azért sem mert pl.az olajszivattyú sem képes minden ford,számon optimális nyomást előállitani ezért az alsó tartományban épp csak a szükséges minimum áll rendelkezésre,igy viszont nagyobb a kopás.Ezért kell a váltó használatával mindig az otimális fordulatszámtartomány közelében használni,én pl.70 -nél kapcsolok 5-be ,90-100 -nál 6-ba de ha gyorsitani akarok egy fokozatot mindig visszaváltok de lehet hogy kettőt is.üdv.
Erre már én is gondoltam, de azt mondta a szerelőm, a motorban mindig a legmagasabb fokozat az úgymond pihentető fokozat. Ha gyakorlatilag nem használnám a 6.-ik sebességet, akkor szerinte jobban kopna a motor, és többet fogyasztana.
De ez szerintem sem így van
Ma láttam először, hogy kell szakszerűen gyertyát cserélni!
Az új gyertya menetét vékonyan megkenték rézpasztával, hogy ne tudjon belerohadni.
Betekerték a hengerfejbe, majd vártak kb. 10 percet, hogy az alátét igazodjon majd nyomatékkulccsal véglegesen meghúzták.
Nem hittem a szememnek, hogy léteznek ilyen precíz mesterek.
Hali Alabalázs,a rezonanciához szólnék még hozzá mielőtt átalakitanád a hajtás áttételét.Az enyém is ilyen és ha 90-el akarok menni visszaváltok 5-be és akkor pont jó a fordulatszám ,a fogyasztása sem lesz kiugróan magasabb.tulajdonképpen a 6. fokozat csak 5500-6000 felett él igazán optimálisan,ott már van nyomaték is.Az egy tévhit hogy akkor a legkevesebb a fogyasztás ha minél hamarabb felkapcsolsz a legmagasabb fokozatba mert van egy optimális fordulatszám ahol a leadott teljesitmény,az idő,a megtett út aránya ideális ha jól emlékszem ezt hivják fajlagos fogyasztásnak.üdv.
Hali,az enyémben 15w50 ásványi Repsol van nincs vele bajom,de ugyanezt hidegen csinálja indulásnál néha,1-2 perc után már jó.A jelenséget az okozza hogy a kupluglamellák nem oldódnak teljesen szét,hogy ez most az olaj,a lamellák anyagminősége vagy a fémtárcsák miatt van ,ez a kérdés.Az fura hogy hidegen jó melegen meg nem,általában forditva van.Legközelebb tegyél 10 w-s olajat bele megint.üdv.
Szia.
Igen, ez nálam is megvan és igyekszem odafigyelni erre csak pl. ha állok lámpánál és üresből berakom egyesbe, akkor is zavaróan hangos és ugrik is egy kicsit a motor, mintha nem lenne behúzva rendesen a kuplung. Volt szerelőnél.. se a váltónak, se a kuplungnak semmi baja, kuplung kosár nincs kikopva, lamellákat tavaly cseréltem szóval azzal sincs gond.. ezért gondoltam hátha az olaj miatt van az egész, de nem úgy néz ki .. Ja és csak azután csinálja, miután bemelegedett, hidegen nincs gond vele..
Hali,csak egy észrevétel a váltóhoz,én a napokban állitottam a kuplungkaron,egy kicsit feljebb mint vizszintes és csodálkozva vettem észre hogy sokkal jobb lett a váltás.Az ok valószinűleg nem műszaki hanem emberi,váltáskor eddig késhetett a kezem a kar behúzásával,a lábam pedig gyorsabb volt mint kellene.Igy az ujjaim hamarabb érik el a kart és a kar lógása is semlegesitődik,sokkal finomabban tudok igy váltani.üdv
Kösz a választ, ez volt az utolsó tippem, hogy miért lett hangos és recsegős a váltóm.. de akkor nem valószínű hogy az olaj a hibás. Majd csak rájövök egyszer
Ez valami Német gyártás. Az enyém echte Magyar Kesjár féle volt. Persze az is koppantott, de elképzelni sem tudom, hogy miről vették le. Akkoriban a rendőrök is ilyennel jártak. Bakker, abban az időben lett divat az idom a közuti gépeken. Akkor még nem a design volt a lényeg, hanem az áramvonal!
Sziasztok! Pécsen több szerviz is van pl: Tiborc utca Suzuki motorosbolt ,Komlói úton Yamaha szerviz ezekről csak jókat hallottam,és aki nekem is szinkront állított Berger Béla vele csak az a gond,hogy ki kell menni Olaszba /falu/ jó szerelő! ha kell a száma nyomj egy mélt.
De ez szerintem sem így van
Az új gyertya menetét vékonyan megkenték rézpasztával, hogy ne tudjon belerohadni.
Betekerték a hengerfejbe, majd vártak kb. 10 percet, hogy az alátét igazodjon majd nyomatékkulccsal véglegesen meghúzták.
Nem hittem a szememnek, hogy léteznek ilyen precíz mesterek.
Igen, ez nálam is megvan és igyekszem odafigyelni erre csak pl. ha állok lámpánál és üresből berakom egyesbe, akkor is zavaróan hangos és ugrik is egy kicsit a motor, mintha nem lenne behúzva rendesen a kuplung. Volt szerelőnél.. se a váltónak, se a kuplungnak semmi baja, kuplung kosár nincs kikopva, lamellákat tavaly cseréltem szóval azzal sincs gond.. ezért gondoltam hátha az olaj miatt van az egész, de nem úgy néz ki .. Ja és csak azután csinálja, miután bemelegedett, hidegen nincs gond vele..
Van itt Palotán egy TS 250/1, azon is van valami ilyesmi, de azon gyári foncsor van.
Reggel megnézem és hívlak.
http://www.autoscout24.de/Moto...
http://cgi.ebay.at/Helm-KIWI-K...
http://cgi.ebay.at/Hel
m-KIWI-K...
A Kiwi márkáju sisakokról mit tudtok elmondani?Pár versenyző használ olyat,de kiváncsi volnék közelebbi tapasztalatra.Köszi!