Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Berber, elmagyaráznád, hogy a Castrol mé' nem jó? Tizen éve azt használok, soha semmi bajom nem volt vele, és nem is csipegetik a motorok. Pedig volt 1 hengeresben, S2, S4, V2-ben, léghűtésesben, légolajosban, vizesben...
Szerintem meg kb mindegyik olaj ugyan azt tudja, ugyanabban a kategóriában, csak szeretik túlmisztifikálni a kérdést
igen, Castrál 10w40 volt benne...
Most is azt vettem bele, de a Power1 4T 10w50-et, 600 Ft-tal volt drágább, a boltos beszélt rá, nem bántam meg, mert hatalmas a különbség (halkabb lett az egész motor, finomabban veszi a fokozatokat oda-vissza :-)
a '96 utáni diviken is vákuumos a benzincsap, nekem sem volt vele semmi gondom, szerintem az önindító által forgatott motor is csinál annyi vákuumot, ami már nyitja a benzincsapot, így tuti, hogy kell kapjon a moci elég benzint, szerintem...
Nekem is 99 -es volt. Nem igazán emlékszemrá, hogy bármi problémám lett volna vele, de mintha az is így működne. A Fazer gyujtásra tölt, de azon átfolyó csap van csak. Nem zár le vákumosan. Amúgy ha egyszer egyszer így jársz, lehuzod a vákum csövet, megszívod finoan, és ráadod a gyujtást. Akkor már dolgoz is szvsz. A pumpa nem csak önindítózás alatt megy... nem jutnál messzire.
Nem gondolkozol másikon? Vagy nem teheted?
Az enyém még többet is, 120-nál kb. 105 a valós sebessége.
Micsoda? Tényleg 10-et csal a 600as Divi órája? (Azt hittem csak robogóban van ilyen) Ez igaz? Mert akkor rámérek.
Sziasztok, lenne egy kérdésem a 96 utáni xj-tulajokhoz (vagy bárki hozzáértőhöz): milyen benzincsap van ezeken a gépeken?
Az én motorom 94-es, gyárilag vákuumos benzinpumpával szerelve. A múltkor valószínűleg épp leállítás közben fogyott ki a benzinem (illetve kellett volna tartalékra tennem, ha észreveszem). Indítás után alig pörgött fel, dadogott, majd leállt, és mire észbe kaptam, már tekergethettem a benzincsapot bárhová, nem volt szívem annyit indítózni, hogy elkapja. Inkább kocsival mentem. Később, amikor volt időm, szétkaptam az egészet, és a benzinpumpát kicsit gyengének találtam, úgyhogy vadásztam ebayen egy elektromosat. Beszerelés után az első tapasztalatom az volt, hogy a leállítás óta eltelt idő függvényében több-kevesebb időbe kerül, amíg a karbikat telenyomja a pumpa a gyújtás ráadásakor, de csakis akkor, ha a benzincsapot a szabad átfolyásra tekerem, egyébként csak kattog hiába. Hiszen a vákuum csak akkor nyitná ki a csapot, amikor már indítózok, viszont az elektromos pumpa előnye számomra épp az lenne, hogy még indítózás előtt töltsön fel mindent. Ehhez viszont gyújtásra kéne nyitnia a benzincsapnak (elektromosan), és ha ilyen lenne az újabb motorokon, lőnék az enyémhez egy olyat is.
Viszont hiába néztem a 96 utáni gépek kapcsolási rajzát, semmi elektromos nyitásra utaló jelet nem találtam a benzincsapnál - így viszont nem értem
Persze Berber. Na az a "lezabálja a hajadat" is relatív. 6 L/100 Km teljesen normális, és még belefér. Egy szavam sincs rá.
Szia jó koma, itt vagyok amikor csak tudok, gép nincs eladtam sajna és komoly elvonási tüneteim vannak azaz szenvedek vas nélkül, de ez munka híján mindennapos és küzdök,gondolom ezzel nem csak én vagyok így, marad addig is az illúzió, amúgy meg tele van a tudatom ezzel az országgal, hát ennyi öreg barátom.
Számolj kicsit!
Óra szerint 100-al mész az a valóságban csak kilencven, a rendőrök 10% tűréssel alítják be műszert, tehát csak akkor kaphatsz fotót, ha 120 felett repesztesz az órád szerint!
Nagyot akartál nem? A nagy, nagyot eszik. Mint Piedone babból. Tudod nem?
Pedig 110-nél már nagyon tuti a gép! Nekem ez 130-160 körül van A fene esne bele, de ott meg 6 körül eszik már.
Castrál volt mi? Az nem olaj. Csak olajsmi. A 10W-50 meg áll. tök jó.

Most a MOL kezd leszerepelgetni. Azthiszem nem fogom cserézgetni az olajakat. Erre nem gondoltam. Amire kiokosodok, a motorom megpusztul a sok gáz kotyvaléktól. (Túlozta. De csak kicsit.)
igen,pont a rezonancia miatt adtam el, és vettem egy kis fészert :-)
Amúgy ez is rezonál 4500-5000 körül, de nem annyira zavaró módon,épp hogy csak lehet érezni. 2,5 hónapja vettem meg, és eddig 10.000 km.-t raktam bele, cserélhettem ismét olajat. Most 10w50-est tettem bele, mintha a váltó jobban szeretné, mint az előzőt (10w40 volt benne)
Ha legalább 150-nél rezonálna... De nekem 6.-ban pont óra szerinti 90-nél kezdi kb 100-ig, szóval pont a szabály szerinti sebességnél amit így Paksra gyakran járva azon a környéken nem szeretek átlépni ismerve a helyi rendőrök túlbuzgóságát :)

Szóval kb a lehető legrosszabbkor és elég szépen rázza a kezem sajnos.
Az FJ meg lezabálja a hajadat ha nagyon húzod a gázt.
Jajj hogy tetézzem a szörnyűségeket a Fazer is beszitálhat! 250-nél felmálházva...
Mi van veled, rég nem hallottalak! Hova tüntél? Gép?
Az FJ is rezonál. Alacsony fordulatokon, 2500-3000 körül.
Hogy én sem maradjak ki a tapasztalatokból az 1200-es xjr nem rezonált szinte sehol úgy mint az xj, és ezen meg is lepődtem,de ha nagyon fikázósra vettem az érzékeimet azért volt ott is kicsi de nagyon gyengén, ebből is látszik,hogy a nagy cm3 -nek vannak előnyei .
Hogy csatlakozzak hozzátok, a K100 is rezonál, meg a 900-as divi is rezonál, olyan 3000-4000 között.

Ha kilóméterben veszem, akkor a 900-as divi 80-100 között rezonál, ez meg az általában használt sebesség. Ugyhogy azért le tudja zsibbasztani az embert rendesen.
Nem akarok ünneprontó lenni, DE az 1000-es is rezonál. Igaz sokkal kevésbé, és inkább 5000-körül, de akkor is. Az se vaj sima. (Ne tudjátok meg hogy rezonál egy R-es BMW) És a kuplungnak is van némi hangja.
Én sem panaszkodhatom rezonancia ügyben