Elfelejtettem kérdezni, hogy aug. 27-én megyünk a Kékesre? Akkor már lehet leszünk hárman. A motorozz.hu-n jelöld be, ha úgy gondolod. Jön még valaki erről a környékről?
Szia, nekem 150 -es volt hátul és jók voltak a tapasztalataim,én úgy éreztem jobban tartott kanyarban,de hozzá teszem nem jól tapadó gumival teljesen másképp viselkedik, azaz rosszul, úgyhogy jó gumit válassz!
Szia Makimi! Menj el Szegeden az új híd lábához a Római Akkumulátor boltba. Én is ott vettem zseléset 13000-ért tavaly tavasszal. Esetleg Makón a Csanádvezér téri Autós boltban is érdeklőthetsz, az egyik tulaj nagy motoros. Sok alkatrészt tőlük vásárlok mert helyben van sőt olcsóbb mint a motoros boltok árai!
Helló!
Akku vásárlás előtt állok, és van 5 példány, akik közül választanom kellene. Most Yuasa van benne, persze ez a legdrágább. Valami tapasztalat a másik négyről? Ti milyet használtok? http://www.biker-world.hu/kate...(4BR)&hivo_cat_id=3&h_hivoszint_id=3&h
_cat_id=3&path_marka=Yamaha&path_tipus=XJ%20600S%20Diversion&path_evjar
at=1992%20(4BR)
Nekem is hasonló kérdésem lenne mint a kollegának: elől a gumim cserés mert kagylósra kopott. Szerelőmnek van is egy Bridgestone elég jó állapotban, nem is régi. De 120-as. Feltehetem? Mert gumisok rémisztgetnek, hogy teljesen megváltozhat a motor tőle, valakinek van tapasztalata 120-assal elől? Elég karcsú ez a 110-es.
A hátsó gumi bakok cseréje és a karbi szinkron megtörtént, köszi a segítségeteket, frankó lett :)
Érdeklődnék hogy van-e valakinek 140es hátsó papucsa a motoron? Milyen a tapasztalat? Stabilabb lett tőle a motor? Elfér rendesen? Lassan le kell cserélnem a gumát és érdekelne hogy milyen a nagyobb.
A másik:
Látom hogy alkatrészeket keresgettek. Én itt szoktam nézelődni:Biker-World
Motortipus és évjárat szerint ki tudod keresni hogy milyen alkatrész való a motorodhoz. És sztem elfogadható az ára.
Van egy kis gondom, Shark S900 Prime (fényes fekete) sisakot szeretnék, M-es a méretem, de ahol néztem az országban jelenleg nincs raktáron, vagy csak csillagászati áron.
Legkésőbb jövő hét péntekig kéne (sajnos csak most jutott időm körülnézni, lehet, hogy későn).
A normál ára 58900 Ft.
E-bay-es dolgokban egyáltalán nem vagyok képben, szerintetek lenne rá esély, hogy szállítással együtt ehhez hasonló áron (persze lehet olcsóbb is:) addig megérkezzen valahonnan? Ha igen, valaki tudna ebben segíteni?
Hétfőn jön meg az új gumim és már gondolkodóban vagyok a felhelyezésével kapcsolatban. Az xjn még nem cseréltem gumit csak Mz-n. Az xjnél is olyan ha kiszedem a tengelyt akkor a fogaskerék fennmarad? Elnézést a valószínűleg ostoba kérdésért már előre is!
Miért nem jó az utángyártott lábtartó? Azt vágom, hogy az összes indexet nem akarod lecserélni valami szebbre (marad a gyári) de a lábtartó miért nem jó? Villogó első Villogó csapatMegin 4Lábtartó jobbbal
Aztán van még egy csomó csúf agyonhasznált, hátsó, utángyártott(amit gstib is ajánlott), és drága.
Még év elején jött át egy barátom, h meg kellene nézni a hátsó kereket mert nem lehet teljesen meghúzni a tengelyt!
Szétszedtük, a három csapágyból csak kettő volt benne, a távtartó pedig ki volt cserélve egy 5 milivel hosszabbra.
Könyörgöm a csapágy 12 mm, tehát össze lehetett zárni a féklappal .
Szerinted?
Tegnap olyat láttam, amit el kell mesélnem!
A YAMAHA Word szervizébe Osztrák túrázó fickók tértek be, hogy kicsit lötyög a YAMAHA XJR hátsó kereke.
A szerelők készségesen nekiálltak és kiszerelték a hátsó kereket, akkor derült ki, hogy beállt a kerékcsapágy, de úgy, hogy még a távtartó is megolvadt. Vajon milyen lehetett a csapágy fészek?
Természetesen a kerék ment a szemétbe!
A tartályból leszívod a régi olajat, feltöltöd friss olajjal és szépen türelmesen addig pumpálsz, még meg nem látod a szép, új olajat a munkahengernél.
Fényezésre vigyázz! Pumpálás közben kifröccsenhet.
Akku vásárlás előtt állok, és van 5 példány, akik közül választanom kellene. Most Yuasa van benne, persze ez a legdrágább. Valami tapasztalat a másik négyről? Ti milyet használtok? http://www.biker-world.hu/kate...(4BR)&hivo_cat_id=3&h_hivoszint_id=3&h
_cat_id=3&path_marka=Yamaha&path_tipus=XJ%20600S%20Diversion&path_evjar
at=1992%20(4BR)
http://www.galadmotor.hu/index...
A hátsó gumi bakok cseréje és a karbi szinkron megtörtént, köszi a segítségeteket, frankó lett :)
Érdeklődnék hogy van-e valakinek 140es hátsó papucsa a motoron? Milyen a tapasztalat? Stabilabb lett tőle a motor? Elfér rendesen? Lassan le kell cserélnem a gumát és érdekelne hogy milyen a nagyobb.
A másik:
Látom hogy alkatrészeket keresgettek. Én itt szoktam nézelődni:Biker-World
Motortipus és évjárat szerint ki tudod keresni hogy milyen alkatrész való a motorodhoz. És sztem elfogadható az ára.
87
Azért köszi :)
Ennél olcsóbb még az ebayon sincs.
Azért köszi :)
ott 220eu,hoztam volna.
Van egy kis gondom, Shark S900 Prime (fényes fekete) sisakot szeretnék, M-es a méretem, de ahol néztem az országban jelenleg nincs raktáron, vagy csak csillagászati áron.
Legkésőbb jövő hét péntekig kéne (sajnos csak most jutott időm körülnézni, lehet, hogy későn).
A normál ára 58900 Ft.
E-bay-es dolgokban egyáltalán nem vagyok képben, szerintetek lenne rá esély, hogy szállítással együtt ehhez hasonló áron (persze lehet olcsóbb is:) addig megérkezzen valahonnan? Ha igen, valaki tudna ebben segíteni?
Üdv:
np
Yamaha XJ 900 S Diversion
Hétfőn jön meg az új gumim és már gondolkodóban vagyok a felhelyezésével kapcsolatban. Az xjn még nem cseréltem gumit csak Mz-n. Az xjnél is olyan ha kiszedem a tengelyt akkor a fogaskerék fennmarad? Elnézést a valószínűleg ostoba kérdésért már előre is!
Villogó első Villogó csapat Megin 4 Lábtartó jobbbal
Aztán van még egy csomó csúf agyonhasznált, hátsó, utángyártott(amit gstib is ajánlott), és drága.
Voltam ma a bázismotornál, de nem jártam sikerrel. Nincs nekik, amerikából megtudják hozatni kb 8 ezer/db. És lábtartót sem kaptam
Szétszedtük, a három csapágyból csak kettő volt benne, a távtartó pedig ki volt cserélve egy 5 milivel hosszabbra.
Könyörgöm a csapágy 12 mm, tehát össze lehetett zárni a féklappal .
Szerinted?
A YAMAHA Word szervizébe Osztrák túrázó fickók tértek be, hogy kicsit lötyög a YAMAHA XJR hátsó kereke.
A szerelők készségesen nekiálltak és kiszerelték a hátsó kereket, akkor derült ki, hogy beállt a kerékcsapágy, de úgy, hogy még a távtartó is megolvadt. Vajon milyen lehetett a csapágy fészek?
Természetesen a kerék ment a szemétbe!
Ikerek:
Fényezésre vigyázz! Pumpálás közben kifröccsenhet.
Ezt néktek,jön 1 hét pihi,Zadarban