Köszönöm Berber! Jól jöttek az infók. Ha jól számolom kint csak 7 ezer Ft a 6 db gumi. De sose használtam e-bayt. Ez mennyire megbízható? Nem ismerem sajnos, németből meg vacak vagyok. Angolul is elérhető ez? Posta nem tudod véletlenül mennyi kintről? (Hátha rendeltél már akkor ezek szerint.)
Hali Berber,valószinű én is elnézek a találkozóra a párommal,legalábbis szombaton egy kis ismerkedésre.Arról tudjatok hogy tűzgyújtási tilalom van érvényben Veszprém megyében,még a kijelölt helyeken is ,az Mgszh honlapján meg lehet nézni az aktuális hireket.üdv
Hali! Akkor hátulról erőre!
4. http://www.sportmotor.hu/motor...
3. Mindenkinek rezonál, nem feltétlen egyformán. Ne menj 4000-es fordulaton
2. www.ebay.de szerintem húzós az ára magyarban. Németből pl.
1. 2db 6203RS, a többi homály, de jobb ha kiveszed, és elviszed a sziveringekkel együtt egy csapágyboltba. Pár ezerből megleszel. http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...
Nos első nagymotorként én is XJ600 tulaj lettem. 1-2 apró bibi van a géppel és a segítségeteket kérném, mert nem vagyok még jártas nagymotor (csak robogó) alkatrészekben. Yamaha XJ 600 S 1998 kiadás.
A hátsó lánckerekemnek nem kívánatos mozgása van. Csapágyat kellene cserélni, plussz ha jól tudom van ott 6 db gumibak, azokból is kellene új a szerelő szerint.
Kérdéseim:
1. megtudja valaki mondani annak a csapágynak a méreteit?
2. tudtok adni egy elérhetőséget, vagy linket ahol olcsón tudnék szerezni eredeti alkatrészeket? vagyis gumi bak kellene, egy helyről kaptam 2 db-ra 4400 Ft-os ajánlatot, nem tudom az jónak számít e.... Csapágyra meg 5500-at mondtak.
Egyéb kérdések, ha tudnátok válaszolni megköszönném:
3. 4 ezres fordulatnál erősen rezonál az én motorom is, se alatta se felette. Ez típushiba lenne?
4. Illetve alapjáraton nekem is zörög valami a blokkban, de a kuplung behúzására azonnal megszűnik. nem tudom mi lehet ez?
Akinek van ideje légyszi írjon ezekre valamit, főleg alkatrész kellene, valami hely ahol jó árban kaphatok hozzá cuccokat.
Úgy néz ki, hogy Imi már korán reggel itt fog toporzékolni, aztán szerelünk kicsit, majd még de. elporoszkálunk Tihany irányba... Ott lehet ordítozunk egyet, és kettőre mi is ott leszünk a Kolosban. Ez a terv, azt majd az élet rendezi.
Utolsó figyelmeztetés! Jó, sőt nagyon jó, sőt túl jó idő várható! Helyben van hűs forrás és patak, és Balaton is! Közelben fogadó, pizzázó, ABC. Úgyhogy mindenki szedje a sátorfáját azt jöjjön ám!
Sziasztok,szombaton lesz Ghymes fesztivál Hegymagason én Pestről megyek az asszonnyal ,sátorozunk egyet és vasárnap haza.már nagyon szeretném élőben látni őket ,nem jön még valaki ?üdv.
Bakker! 5,2 mikróval mérve. A gyári méret 5,0. Akkor most elkezdek azon aggódni, hogy mit csinálok, ha túlvastagszik?!
Akkor sem értem. Mondjuk de, de ez akkor is durva. Az egyértelmű hogy a betét anyaga felrakódott a tárcsára, mert meg feketedett a szine is mióta betettem a pofákat. Ramatyul néz ki, de fog. Ja és a tárcsában van vagy 50 ekm.
Mondjuk az emberi hülyeség az határtalan... ezekszerint annyira nem a fékbetét nullázott. Hátra én sem tettem. Sokat gondolkodtam rajta, de minek? Csak elöl van. A csere oka a hangos csikorgás volt fékezéskor. Azt utáltam. Mint egy paraszt szekér. A precizitás illúzióját rombolta porba. Most kussol, de azt is melengetni kell mint a blokkot. Mindegy, mostmár így marad amíg el nem fogy.
Csatlakozom, mielőbbi jobbulást kívánok én is!
Holnap lesz két hete, hogy mi is estünk/dőltünk egy kisebbet 20-al szakadó esőben a szlovén autópályán, de nekünk mákunk volt, már megérte a bukócsövet megcsinálnom, egy karc se esett se a motoron se rajtunk szerencsére
A találkozóra sajnos nem tudok jönni, pedig nagyon szerettem volna, de ma bejelentették a hétvégi túlórát
Oldjawas! Jó a magasítód, szép gép, mintha rokon lenne az enyémmel
Hamar cseréltem mindent, bár a tárcsán látszott hogy koptatja a betét, de egy cimbi 10 km alatt lenullázott mindent, mikor kölcsönadtam neki a motort, mert a hátsó féken maradt a lába, így cserélni kellett a tárcsát még azelőtt, mielőtt a fékbetét elkoptatta volna. És vele együtt mindent a hőtől.
Valami SBS vagy hasonló volt, ha jól emlékszem. Utána vetem a ferodo platiniumot, az olyan volt, mint a gyári. Békén hagyta a tárcsát és jól fogott. Így egy életre elfelejtem a fém darabkákat tartalmazó betéteket.
Köszi az infót.
Nem is látszik ezen a képen veszélyesnek a kis alattomos!
Magdinak jobbulást!
Vigyázzatok már magatokra! Egyre másra jönnek a hírek balesetekről. Nem szeretem!
Ha valakinek efféle baja támad, képes vagyok egy motort hazahozni, ha befér az autómba, csak szóljon!
Szia Berber! Velünk voltak kint a múlt héten Ausztriában Vitarijék. Sajnos a haza felé vezető úton a Lavamündi 69-es szerpentines részen egy kanyart elnézett kiszaladt a fűre a kanyarban. Elesett , sajnos Magdinak eltört a lába, valamint a keze is, úgy hogy kint Leibnitzben kellett még vasárnap este megoperálni, de azért jól van. Jenő megúszta egy kis karcolással, majd hétfőn este motorral hazatudott jönni Magyarországra.
A képen a bűnös kanyar.
4. http://www.sportmotor.hu/motor...
3. Mindenkinek rezonál, nem feltétlen egyformán. Ne menj 4000-es fordulaton
2. www.ebay.de szerintem húzós az ára magyarban. Németből pl.
1. 2db 6203RS, a többi homály, de jobb ha kiveszed, és elviszed a sziveringekkel együtt egy csapágyboltba. Pár ezerből megleszel.
http://www.cmsnl.com/yamaha-xj...
Nos első nagymotorként én is XJ600 tulaj lettem. 1-2 apró bibi van a géppel és a segítségeteket kérném, mert nem vagyok még jártas nagymotor (csak robogó) alkatrészekben. Yamaha XJ 600 S 1998 kiadás.
A hátsó lánckerekemnek nem kívánatos mozgása van. Csapágyat kellene cserélni, plussz ha jól tudom van ott 6 db gumibak, azokból is kellene új a szerelő szerint.
Kérdéseim:
1. megtudja valaki mondani annak a csapágynak a méreteit?
2. tudtok adni egy elérhetőséget, vagy linket ahol olcsón tudnék szerezni eredeti alkatrészeket? vagyis gumi bak kellene, egy helyről kaptam 2 db-ra 4400 Ft-os ajánlatot, nem tudom az jónak számít e.... Csapágyra meg 5500-at mondtak.
Egyéb kérdések, ha tudnátok válaszolni megköszönném:
3. 4 ezres fordulatnál erősen rezonál az én motorom is, se alatta se felette. Ez típushiba lenne?
4. Illetve alapjáraton nekem is zörög valami a blokkban, de a kuplung behúzására azonnal megszűnik. nem tudom mi lehet ez?
Akinek van ideje légyszi írjon ezekre valamit, főleg alkatrész kellene, valami hely ahol jó árban kaphatok hozzá cuccokat.
Mikor értek a helyszínre?
Szeretnénk időben ott lenni mi is! Szerintem 2 körül érkezünk.
Jön valaki Győr felől?
Üdv.:XJ750
Utolsó figyelmeztetés! Jó, sőt nagyon jó, sőt túl jó idő várható! Helyben van hűs forrás és patak, és Balaton is! Közelben fogadó, pizzázó, ABC. Úgyhogy mindenki szedje a sátorfáját azt jöjjön ám!
Akkor sem értem. Mondjuk de, de ez akkor is durva. Az egyértelmű hogy a betét anyaga felrakódott a tárcsára, mert meg feketedett a szine is mióta betettem a pofákat. Ramatyul néz ki, de fog. Ja és a tárcsában van vagy 50 ekm.
Holnap lesz két hete, hogy mi is estünk/dőltünk egy kisebbet 20-al szakadó esőben a szlovén autópályán, de nekünk mákunk volt, már megérte a bukócsövet megcsinálnom, egy karc se esett se a motoron se rajtunk szerencsére
A találkozóra sajnos nem tudok jönni, pedig nagyon szerettem volna, de ma bejelentették a hétvégi túlórát
Oldjawas! Jó a magasítód, szép gép, mintha rokon lenne az enyémmel
Valami SBS vagy hasonló volt, ha jól emlékszem. Utána vetem a ferodo platiniumot, az olyan volt, mint a gyári. Békén hagyta a tárcsát és jól fogott. Így egy életre elfelejtem a fém darabkákat tartalmazó betéteket.
Nem is látszik ezen a képen veszélyesnek a kis alattomos!
Magdinak jobbulást!
Vigyázzatok már magatokra! Egyre másra jönnek a hírek balesetekről. Nem szeretem!
Ha valakinek efféle baja támad, képes vagyok egy motort hazahozni, ha befér az autómba, csak szóljon!
A képen a bűnös kanyar.