Mennyit bírt a tárcsa? Kinek a szintere volt? Kezdjek aggódni? Enyémbe EBC került, amit jónak mondanak. Fog is mint a bogáncs, fel is rakta a tárcsát, nem is koszol, sem sikít. Hidegen burrog is. Még nem tudom szeressem e?
Oda vágtam vastag gumilapból alátéteket, ahol a tiéd elrepedt, valamint a kormányt közvetlenül lefogó csavarok alá tettem gumigyürüket, hogy azok vegyék fel a terhelést.
Ma felraktam a kormány magasitót. Nagyon kiváncsi leszek rá, most egyelőre kényelmesnek tünik.
Mindenhol gumiztam, ahol rezeghet, a csavarokat nem húztam repedésig.
Pár kábelt át kellett helyeznem, egyedül a gázbowdeneket nem raktam most át, de majd azt is át kell valószinüleg, mert most ha jobbra forditom a kormányt épp hogy nem húzza a gázt.
Az első fékcsövek tartóját le kellett vennem, igy elég hosszú lett.
Ha valakit mostanában ér csap meg a kategória váltás szele, napozik egy FZS600-as moci a garázsomban. Rommá van tördelve igaz, de az ára se egy újé.
Hibalista:
Fejidom nem javítanám
fejidom tartó konzol tükörnyúlvány letörött és már javították (javítható, de jobb lenne egy hibátlan)
Fényszóró kuka
jobb tükör kuka
vízhűtő kuka
első sárhányó hiányos
jobb utángyártott lábtartó
index garnitúra (min. 2 db)
faridom hiányos is
első teleszkópok enyhén görbék, egyengethetők
kipufogó Leovince csúnya
motortartó csavar jobb (bukógomba megtekerte)
fékpedál görbült, javítható
gumi 160/55-17, 120/70-17 BT021 elkoptak (ezért esett el vizen)
láncszett kopott
légszűrő fedél gumitakaró hiánya
matrica szett festéshez
stander görbült talán javítható
plexi csavar készlet
motor oldal deklik karcosak akár javíthatók is
Nem kevés a gond, de akinek pénze és türelme van az jól jár vele. Információk szerint a gépben 17 ekm van és 2005 körüli! 2x buktak vele, pár sérülés látszik az előző bukásból. A váz egyenes, tisztán csúszott a gép. Akku új.
A tulajnak se pénze se kedve megcsináltatni.
Ja azt elfelejtettem leírni, hogy a fékbetétem már kicserélve, a magasító még nincs de ahogy kapok másikat ami nem öntött, hanem mart akkor az is cserés lesz. Az hogy így jártam vele ezen már túl tettem magam. Még jó hogy vannak kedves fórumozók (Köszönet érte!) akik észre veszik, mert én biztos nem vettem volna észre, pedig törölgetem meg simogatom eleget a kicsikémet.
Nagyon szépen köszönöm amiket leírtál! Nagyon azon vagyok, hogy gyakoroljak minél többet és szerencsére ebben a férjem és a barátaim is támogatnak.
A chopperes túramotorozáson egy kicsit elmosolyogtam, mert a páromnál a 160-as tempo meg sem kottyan és úgy dönti azt a 400kg-os vasat a kanyarokban, hogy szikrát szór a lábtartó!
Nekem ez a tempo épp elég, nem is tervezem hogy ennél többel menjek. Sokszor még így is elhagy az utakon, mert nem tudom az ő tempóját tartani. Ha eljutok odáig az nekem épp elég lesz, nem is vágyom nagyobb sebességre. Lényegében ezért választottam ezt a motort chopper helyett, mert egy chopperrel én biztos nem tudnék soha úgy közlekedni mint ő. Ebben a "kis" XJ-ben bízom hogy a férjem tempóját majd fogom tudni én is tartani.
Egyébként a túrákon általában csak ő van ilyen motorral a többiek túra vagy sport motorral jönnek. Türnitz-ben voltunk most 17 motorral és csak ez az 1 volt chopper, de nagyon ment a többi fiúval én meg a háttérben a Tybee-vel. De nagyon jó kis túra volt. Remélem hogy egyszer összejön már egy olyan hétvége hogy veletek menjek majd én is. Nagyon csábított ez a most hétvégi túra, ha adnátok egy kicsit több infót, hogy milyen útvonalon mentek akkor hátha a páromat megtudom fűzni, hogy leguruljunk utánatok. Mégegyszer köszönöm a tanácsokat amiket írtál, írtatok. Jó hétvégét neketek és ne felejtsetek el inni egyet helyettem is, úgy is most lesz a "18".-ik születésnapom
Nincs mit megköszönni.
Rögtön szemet szúrt, (több évig voltam minőségellenőr, így szakmai ártalom a nemmegfelelőségek észrevételezése) és több képed is alaposan szemrevételeztem, mielőtt eldöntöttem, hogy szólok.
Bocsi, igazán nem akartam elrontani az örömöd, de végül úgy gondoltam, a testi épséged többet ér
Nagyon klassz dolgokat írsz. Minden elismerésem. Azért én csendesen megjegyzem, szoktam kanyarban első fékezni, sőt kupplungolok is néha és isten bocsáss, váltok is. Persze mindezt jó 30 év után merem.
Én azt még megpróbálom, hogy úgy rakom fel, hogy a csavarok alá és a magasitó alá is gumi alátéteket rakok, hátha azok felfogják a rezgéseket és nem reped el.
De még az is lehet, hogy a tiéd gyári hibás volt, ugyanis nagyon érdekes, hogy az egyik elöl repedt el, a másik hátul.
Olyan, mintha valamiért kereszt erők ébrednének a gépsasban azon a tájékon.
Láthattam a motorodat a Szondi utcában? úgy 2 hete?
Ma felraktam a kormány magasitót. Nagyon kiváncsi leszek rá, most egyelőre kényelmesnek tünik.
Mindenhol gumiztam, ahol rezeghet, a csavarokat nem húztam repedésig.
Pár kábelt át kellett helyeznem, egyedül a gázbowdeneket nem raktam most át, de majd azt is át kell valószinüleg, mert most ha jobbra forditom a kormányt épp hogy nem húzza a gázt.
Az első fékcsövek tartóját le kellett vennem, igy elég hosszú lett.
Megpróbálok képet berakni róla.
lesznek álmatlan éjszakáim
ára? műszakis?
csak kíváncsiságból
meg, hogy fájdítsam a szívemet
Hibalista:
Fejidom nem javítanám
fejidom tartó konzol tükörnyúlvány letörött és már javították (javítható, de jobb lenne egy hibátlan)
Fényszóró kuka
jobb tükör kuka
vízhűtő kuka
első sárhányó hiányos
jobb utángyártott lábtartó
index garnitúra (min. 2 db)
faridom hiányos is
első teleszkópok enyhén görbék, egyengethetők
kipufogó Leovince csúnya
motortartó csavar jobb (bukógomba megtekerte)
fékpedál görbült, javítható
gumi 160/55-17, 120/70-17 BT021 elkoptak (ezért esett el vizen)
láncszett kopott
légszűrő fedél gumitakaró hiánya
matrica szett festéshez
stander görbült talán javítható
plexi csavar készlet
motor oldal deklik karcosak akár javíthatók is
Nem kevés a gond, de akinek pénze és türelme van az jól jár vele. Információk szerint a gépben 17 ekm van és 2005 körüli! 2x buktak vele, pár sérülés látszik az előző bukásból. A váz egyenes, tisztán csúszott a gép. Akku új.
A tulajnak se pénze se kedve megcsináltatni.
A chopperes túramotorozáson egy kicsit elmosolyogtam, mert a páromnál a 160-as tempo meg sem kottyan és úgy dönti azt a 400kg-os vasat a kanyarokban, hogy szikrát szór a lábtartó!
Nekem ez a tempo épp elég, nem is tervezem hogy ennél többel menjek. Sokszor még így is elhagy az utakon, mert nem tudom az ő tempóját tartani. Ha eljutok odáig az nekem épp elég lesz, nem is vágyom nagyobb sebességre. Lényegében ezért választottam ezt a motort chopper helyett, mert egy chopperrel én biztos nem tudnék soha úgy közlekedni mint ő. Ebben a "kis" XJ-ben bízom hogy a férjem tempóját majd fogom tudni én is tartani.
Egyébként a túrákon általában csak ő van ilyen motorral a többiek túra vagy sport motorral jönnek. Türnitz-ben voltunk most 17 motorral és csak ez az 1 volt chopper, de nagyon ment a többi fiúval én meg a háttérben a Tybee-vel. De nagyon jó kis túra volt. Remélem hogy egyszer összejön már egy olyan hétvége hogy veletek menjek majd én is. Nagyon csábított ez a most hétvégi túra, ha adnátok egy kicsit több infót, hogy milyen útvonalon mentek akkor hátha a páromat megtudom fűzni, hogy leguruljunk utánatok. Mégegyszer köszönöm a tanácsokat amiket írtál, írtatok. Jó hétvégét neketek és ne felejtsetek el inni egyet helyettem is, úgy is most lesz a "18".-ik születésnapom
Nincs mit megköszönni.
Rögtön szemet szúrt, (több évig voltam minőségellenőr, így szakmai ártalom a nemmegfelelőségek észrevételezése) és több képed is alaposan szemrevételeztem, mielőtt eldöntöttem, hogy szólok.
Bocsi, igazán nem akartam elrontani az örömöd, de végül úgy gondoltam, a testi épséged többet ér
Ja, és persze itt nem mindenki fiú ám
vatera
De még az is lehet, hogy a tiéd gyári hibás volt, ugyanis nagyon érdekes, hogy az egyik elöl repedt el, a másik hátul.
Olyan, mintha valamiért kereszt erők ébrednének a gépsasban azon a tájékon.