Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha függőlegesen max közelében van az olajszint az ellenőrző ablaknál, akkor ne parázz a dolgon
Igazad van, 20w50 es olaj van benne. Előtte valóban nem csinálta, akkor 10w40 volt benne. Oldalsztenderen soha nem járatom.
Lehet vagy érdemes ezzel valamit csinálni? Jobb bele a 10w40-es olaj? Vagy ettől nem lesz baja?
Vagy oldalsztenderen szokott ilyet csinálni.
Igen, fogadjunk 20w-50 olaj van benne? Induláskor sűrű szeritnem, és a szivattyú kiszívja a szintjelzőről az olajat.
Sziasztok!
Mostanában azt tapasztalom a motoron, hogy indulás után 1-2 perccel, kigyullad az olajnyomás (vagy szint) jelzőm. Ezután természetesen azonnal leállítom, majd újraindítom, és akkor már semmi gond. Olaj nemrég cserélve, szint megfelelő.
Tapasztalt már valaki hasonló problémát?
Hivnálak vagy irnék, de az adataid között sem a számod, sem az e-mail cimed nincs ott.

Az enyém: oldjawaskukacgmailpontcom
Hívj,vagy irj .Tudok egy 900-ast!
sziasztok.
Eladó a motorom házfelújítás miatt. Új gyertyák, fékbetét, nagy givi doboz stb. Érd. 70/457-0148
Köszönöm szépen, kedves Tibor.
Sziasztok.

Tudom hogy ez nem az a fórum topik teljesen, de egyrészt vannak itt akiket érint, másrészt páran már ismernek túráról. /Ugye Berber?/

Szóval XJ900-as Divit keresnék megvételre. Jelenleg az a bajom, hogy a magyarországon hirdetett kb öt darabból eddig három kilőve.

A segitségeket előre is köszönöm.

Üdv Oldjawás.

Ja, a jelenlegi motorom, hátha igy könnyebb lesz a felismerés.
Bóóódog nevednapját kedves Vilmos
Khmmm... grat...
Szelephézagot kreáltam rajta.
Elvitte, remélem nem hozza vissza .
XJ-s ről vagy jót vagy semmit .
Még ajánlani tudnám a TDM 900-t.
Szerintem is jó választás az FZ6
Én pont két hónapja váltottam egy ilyenre az XJ után, eddig nem bántam meg, már 4500 km.-t raktam bele...
Viszont a hátsó féket most rendbe kellett raknom, be volt rohadva a csúszóágyazása a féktuskónak, a dugattyú felőli betétet vasig lekoptatta, szétszereléskor bele is szakadt az egyik gyári csavar Ezt azért nem vártam volna egy 6 éves motortól...
Vegyél kis FZ6 Fazert. Állítólag nagyon jó gépek, bár én annyira nem vágom őket. De a Yamaha szerelő spanom az egekbe magasztalja őket.
Szia, szerintem a gyárban tették rá.
Szia gstibb!
Néztem a képeket, csak egy villám kérdés, hol szereztél és mennyiért az első telora védőt ami a telószár tetején van az a kis műanyag?Ha van valami elérhető forrás erre, engem is érdekelne.
Üdv
Helló mindenki!
Ma búcsút intettem hőn szeretett gépemnek nem tudom ,hogy örüljek vagy sírjak egy biztos ,hogy már most hiányzik.
De mivel qva jók vagytok maradnék köztetek (ha nem is vagyok márkatárs.)
És szeretnék kérni is mivel most felütötte a fejét a fejetlenség nálam,a hogyan tovább kérdése. ha lenne valakinek valami jó tanácsa melyik lenne az a gép ami az XJ nyomába léphetne.
Mert ugye motorozni az kell.
Előre is köszönöm
Hali a találkozóra én is mennék, ha addigra nem adom el

XJ_haccáz
Arra én is gyúrok. Remélem hogy lesz rá időm.
Még valami, a Füredi XJ TALIRA nagyon gyúrok.
Remélem mindenki ott lesz aki tavaly előtt Kecskeméten.
Sziasztok!

Csatlakozom Vilihez, én a 750-esen ugyan ezt eljátszottam.Sűrített levegővel tudtuk kinyomatni és ami ott bent volt....
Ha azt mondom, hogy koszos azzal még nem mondtam el semmit.
Takarítás és finom polírozás után egy álom lett a fékem.Mint ha nem is az a fék lett volna ami előtte volt.
Akkor 24 éves volt a motor és láthatóan nem sokszor végezték el ezt a mutatványt rajta.
Üdv.:XJ750